suomessa on aina ollut hyviä veskareita mihin 2-vuoden takaiset hyvät veskarit on kadonnut. roy bertula savela jere pöllänen ja moni muu
molarit
14
1444
Vastaukset
- jee..
Bertula ole hifk B-junnuis ja Savela pelaa ehc:n A:ssa. Pölläsestä ei ole tietoa.
- MV friikki
Roy Bertula on HIFK B junnuissa, vaikkakaan ei vielä pelannut alkusarjassa. Harjoituspelien perusteella poika on todella kovassa kunnossa. Bertula on kuulemma saannut henkilökohtaisen sponsorin Canadalaiselta veskarikamojen valmistajalta Jaghockeyltä, joiden kamoilla tällä hetkellä pelaa.
Pölläsellä lonkissa oireilua, joten voipi olla että ei pelaa vähään aikaan.
Jere Savela pelaa EHC A:ssa ja ilmeisesti joitain pelejä B:ssä. Savelan otteet tällä hetkellä varmaa Savelaa.
Eiköhän näistä pojista tulla kuulemaan vielä jatkossa ja paljon. - pämpä
MV friikki kirjoitti:
Roy Bertula on HIFK B junnuissa, vaikkakaan ei vielä pelannut alkusarjassa. Harjoituspelien perusteella poika on todella kovassa kunnossa. Bertula on kuulemma saannut henkilökohtaisen sponsorin Canadalaiselta veskarikamojen valmistajalta Jaghockeyltä, joiden kamoilla tällä hetkellä pelaa.
Pölläsellä lonkissa oireilua, joten voipi olla että ei pelaa vähään aikaan.
Jere Savela pelaa EHC A:ssa ja ilmeisesti joitain pelejä B:ssä. Savelan otteet tällä hetkellä varmaa Savelaa.
Eiköhän näistä pojista tulla kuulemaan vielä jatkossa ja paljon.kuulin puska radiosta et ylempi tai alempi suosii kavereiden lapsia. mut haloo haluan herättää keskustelun koska mulla on fakta, toivon että tutkinta aloitetan valmentajien vastuusta junnu poikien alkoholinkäytöstä, muutamat valkut en yleistä sallivat junnujen alkoholin käytön turnaus ja peli matkoilla,tai valvonta puuttu, miettikää kotonanne kuinka joku ei huomaa et pojat käyttää alkoholia tarkoitan alaikäisiä pelimatkoilla. Se on rangaistava teko eihän opettajakaan saa tätä hyväksyä et poika on koulussa krapulassa saatikka fyyssisessä rankassa pelisuorituksessa, pyydän tähän tarkkailua ennenkuin sattu pahasti tai on jo sattunut. Älkää katsoko tätä sormien läpi älkää antako hyväksyntää tämmöiseen vastuu on kova. Kanadassa pojilla jotka pelaa on kotiin tuloaika9-10 se pitäis olla myös Suomessa, on meinaa kovasta rasituksesta kysymys krapula ei sovi junioreille en nyt tarkoita näitä veskareita vaan huippu veskareita.
- dikkari
tsekkasin tos tulospalvelua honasin et bertula roy on k-kissojen A-junnuissa pelas B-junnujen vikan matsin jätkä veti heti 97,5 prosentin huippu hyvä jätkä
- HC-Tankkit
Olin eilen Pikessä frendin kanssa kattomas B1 div K-Kissat- He-Ki matsin. Bertula on aivan ilmiömäinen tässä sarjassa . Bertula suorastaan naureskeli He-Kin yrityksille, joita tuli varmaan yli 30.
Ois kiva nähdä Bertula K-kissojen A maalissa ni näkis miten äijä pärjää siellä. - dikkari
HC-Tankkit kirjoitti:
Olin eilen Pikessä frendin kanssa kattomas B1 div K-Kissat- He-Ki matsin. Bertula on aivan ilmiömäinen tässä sarjassa . Bertula suorastaan naureskeli He-Kin yrityksille, joita tuli varmaan yli 30.
Ois kiva nähdä Bertula K-kissojen A maalissa ni näkis miten äijä pärjää siellä.oltiin kans katsomassa matsia bertula saa näköjään kundit pelamaan tosissaan k-kissoilta tosi hyvä peli ja bertula ohjaa hyvin kundeja. bertulalle toivois enemmän näyttöjä ylemmis sarjoissa meriittiä kyllä löytyy. mukava katsella k-kissojen nousua ylös ei muutakun sm-tasolle eilinen näyttön perusteella vois vielä kerkiä.tsemppii kundit ikuinen karhu-kissa dikkari.
- HC Tankkit
dikkari kirjoitti:
oltiin kans katsomassa matsia bertula saa näköjään kundit pelamaan tosissaan k-kissoilta tosi hyvä peli ja bertula ohjaa hyvin kundeja. bertulalle toivois enemmän näyttöjä ylemmis sarjoissa meriittiä kyllä löytyy. mukava katsella k-kissojen nousua ylös ei muutakun sm-tasolle eilinen näyttön perusteella vois vielä kerkiä.tsemppii kundit ikuinen karhu-kissa dikkari.
Eilen sitten nähtiin pitkästä aikaan Bertula ja Savela vastakkain, kun K-Kissat ja EHC B junnut pelas vastakkain. EHC vei K-Kissoja aika ajoin kuin metrin mittaa, mutta niin vain kävi tässäkin ottelussa, että tiukassa vähämaalisessa ottelussa maalivahdit nousee ratkaisijaksi. Berula päästi vain yhden ja Savela kolme joten pisteet K-Kissoille. Torjunnat Bertula 34 Savela 33
- maalivahti
HC Tankkit kirjoitti:
Eilen sitten nähtiin pitkästä aikaan Bertula ja Savela vastakkain, kun K-Kissat ja EHC B junnut pelas vastakkain. EHC vei K-Kissoja aika ajoin kuin metrin mittaa, mutta niin vain kävi tässäkin ottelussa, että tiukassa vähämaalisessa ottelussa maalivahdit nousee ratkaisijaksi. Berula päästi vain yhden ja Savela kolme joten pisteet K-Kissoille. Torjunnat Bertula 34 Savela 33
hei mistä saa ostaa noita maalivahti varusteita ku sulla on olen pelaan itsekin maalvahtina stadissa ne sun varusteet on tosi hyvän näköset.voitko kertoa mulle
- 1995v
maalivahti kirjoitti:
hei mistä saa ostaa noita maalivahti varusteita ku sulla on olen pelaan itsekin maalvahtina stadissa ne sun varusteet on tosi hyvän näköset.voitko kertoa mulle
onks tolla bertulan roy veljeä joka pelaa meitä vastaan -95 se on kanssa hyvä maalivahti.
- MV-friikki
1995v kirjoitti:
onks tolla bertulan roy veljeä joka pelaa meitä vastaan -95 se on kanssa hyvä maalivahti.
Royn veli Nico pelaa HJK-95 jengissä,on muuten kans hyvä veska,oon pelannut sitä vastaan.
Tietääkö kukaan mitkä kamat Roylla on, kun en oo nähnyt sitä merkkiä? - peluri
MV-friikki kirjoitti:
Royn veli Nico pelaa HJK-95 jengissä,on muuten kans hyvä veska,oon pelannut sitä vastaan.
Tietääkö kukaan mitkä kamat Roylla on, kun en oo nähnyt sitä merkkiä?itiksessä on joku liike ku myy niitä
- vittu
Savelasta ei tulla kuulemaan enään mitään, lopetti jääkiekon vuosi sitten
- Hockey Hemmo
Savela taitaa pelata Suomisarjaa, näin oon kuullut
- goaliebase
Morjensta veskarit!
Meiltä voi tilata ja kokeilla Bauerin kamppeita. Kyselyt ja hintatiedustelut osoitteeseen [email protected]
maalivahtiterveisin,
GoalieBase
www.GoalieBase.com
www.Facebook.com/GoalieBase
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006444
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303863törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283240Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3741761- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471003Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879