Epäilin pitkittynyttä virtsaputken tulehdusta ja kävin testeissä. Lääkäri totesi minulla olevan useammanlaisia bakteereja, ja nämä yleensä viittaavat rakennepoikkeamaan. Sain kuitenkin antibiootit ja sen jälkeen uusiin kokeisiin ja ultraan. Onko jollain kokemuksia?
Olen tiennyt jo kauan ettei virtsani tule normaalisti.. otinkin kyllä asiani esille eräälle hoitajalle (oltuani sairaalassa aivan muista syistä vuodeosastolla) mutta hoitaja vain toisti sanomani ja katsoi kuin jotain ääliötä. Joten se siitä ja kestikin tovin kun uudelleen lääkäriin. Vasta alavatsakipujen ilmettyä ja kun todella aloin pelkäämään että minulla on virtsarakon tulehdus, ja pian olisi munuaistulehduskin...
Poikkeavuus
voijjei
0
372
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673