Vähän tyhmä kysymys ehkä mutta minne annatte miehenne laueta tai minne miehet yleensä mieluiten laukeavat? Emättimeen, rinnoille...? Ihan yleisesti mielipiteitä kyselisin... Oon vähän kokematon näissä asioissa vielä. Tuleeko se sperma sieltä emättimestä heti pois vai miten? Entä jos ottaa suihin niin miten toimitte siinä tilanteessa? Seksi taitaakin olla aika sotkuista puuhaa... Mulla on joku kamala spermakammo enkä tiedä miten pääsisin eroon seksiin liittyvistä peloistani. Kiitos jos kommentoitte asiallisesti ja edes joku viittii vastata...
Miesten laukeaminen
26
10172
Vastaukset
- sammy!
....Että tietysti laukean mieluiten vaginaan!!!! Kyllä se sperma sieltä hiljalleen alkaa valua pois. Riippuu kuinka ison lastin ruiskauttaa.Jos saan laueta rinnoille tai muuten vaan naisen päälle, ei se vähennä kiihotusta yhtään! Suuseksissä aluksi aina "varoitin" naistani että kohta tulee. Mutta nykyisin ei enää tarvitese kuulemma varoitella spermasta.
- tyttö.
Kiitos vastauksesta :) Olis kiva jos muutkin kommentoisi!
- sanoin antavani
tyttö. kirjoitti:
Kiitos vastauksesta :) Olis kiva jos muutkin kommentoisi!
PIKAPANON ja annoin vaginaan lastin n. 3min. panon jälkeen.
joskus kiva a näinkin.
- nainen 34
Älä ajattele, että seksi on likaista. Ei se sitä ole. Tottakai se sisältää joskus verta, hikeä ja kyyneliäkin sperman lisäksi, mutta ei se likaista ole.
Jos sinulla on kammo spermaa kohtaan, niin ehkä sinun kannattaa tutustua kyseiseen nesteeseen hieman paremmin ensin. Tyydytät vaikka miehen käsin, niin että hän laukeaa käsillesi tai vaikka lakanalle. Sitten kosketat spermaa, haistat ja vaikka maistat. Se ei tapa.
Mies voi laueta useaan paikkaan, useimmiten meillä ainakin suoraan emättimeen, mutta myös suuhun, käsiin, rintojen väliin, takapuoleen...
Kaikki sperma ei ainakaan minulla tule heti pois emättimestä vaikka suihkussa käykin. Kyllä sitä valuu usein hieman ja onhan siellä omiakin nesteitä. Jos joudun lähtemään seksin jälkeen johonkin aika nopeaa sen jälkeen, niin laitan pikkuhousunsuojan.
Kun harrastat miehen kanssa seksiä, niin kyllä sinun kannattaa hänelle kertoa spermakammostasi. Et itse nauti siitä varmaan, jos mietit, että mihinhän lasti lentää ja kyllä suurin osa miehistä haluaa todellakin tyydyttää seksikumppaninsa eikä ajattele vain omaa nautintoaan ja uskoisin miehen huomaavan, jos et ole mukana hommassa vaan mietit sotkua ja sotkemista. Kortsut on keksitty ja jos kyseessä ei vakiosuhde, niin tietty sellaista kannattaa käyttää.
Jotkut naiset eivät vain tykkää spermasta ja osa miehistä ei voisi kuvitellakkaan harrastavansa naisen kanssa seksiä, jos naisella on kuukautiset. -Itseäni ja miehiä joiden kanssa olen ollut vakisuhteessa ei kuukautisetkaan ole haitanneet. Tietysti siinä voi hieman sotkua tulla, mutta mitä sitten. Pesukoneet on keksitty ja pääasia että se tuntuu molemmista hyvältä!- tyttö.
Nainen 34 et uskokaan kuinka viestisi helpotti oloani. Siinä oli asiaa kerrakseen! Kiitos tosi paljon. Kerrassaan valaisevaa! Viestisi sai minut todellakin ajattelemaan asiaa monelta kantilta. Tapoja tuntuu siis olevan monia :) Oli helpottavaa kuulla ihan käytännön esimerkkejä naisnäkökulmasta. Kiitos! Mulla on nyt alkamassa kai ensimmäinen vakava suhde ja haluaisin todella alkaa nauttimaan seksistä enkä pelätä sitä. Mulla on yhdenillanjutuista niin pahoja kokemuksia että osittain pelot taitavat tulla siitä. Poika ei kyllä ole pakottanut tai painostanut mua seksiin (ollaan siis seurusteltu kuukausi) ja on sanonut että jaksaa odottaa :) Toiveissa olisi hyvä ja tyydyttävä seksielämä niin että molemmat osapuolet siitä nauttisivat. Eiköhän sitä pidä vaan alkaa kokeilemaan ja opettelemaan :)
- Nainen34
tyttö. kirjoitti:
Nainen 34 et uskokaan kuinka viestisi helpotti oloani. Siinä oli asiaa kerrakseen! Kiitos tosi paljon. Kerrassaan valaisevaa! Viestisi sai minut todellakin ajattelemaan asiaa monelta kantilta. Tapoja tuntuu siis olevan monia :) Oli helpottavaa kuulla ihan käytännön esimerkkejä naisnäkökulmasta. Kiitos! Mulla on nyt alkamassa kai ensimmäinen vakava suhde ja haluaisin todella alkaa nauttimaan seksistä enkä pelätä sitä. Mulla on yhdenillanjutuista niin pahoja kokemuksia että osittain pelot taitavat tulla siitä. Poika ei kyllä ole pakottanut tai painostanut mua seksiin (ollaan siis seurusteltu kuukausi) ja on sanonut että jaksaa odottaa :) Toiveissa olisi hyvä ja tyydyttävä seksielämä niin että molemmat osapuolet siitä nauttisivat. Eiköhän sitä pidä vaan alkaa kokeilemaan ja opettelemaan :)
Ei kukaan ole seppä syntyessään ja opettelujen ja erehdysten(kin) kautta nautintoon. Se on vain pääasia, että sekä sinusta että miehestä tuntuu hyvältä. Alkua tietysti helpottaa se, että voitte keskustella asioista ja tietysti jos mies on sinua hieman kokeneempi, niin hän voi hieman opastaa.
Tärkein neuvo on se, että jos sinusta joku asia ei tunnu hyvältä, niin sano se tai jos mies on kokematon eikä oikein tiedä miten koskisi sinua, niin senkin voi sanoa tai vaikka näyttää. Voi ehkä kuulostaa nolostuttavalta, mutta mies voi oppia naisesta paljon katsellessa naisen masturboivan ja laukeavan sen avulla. Sitäkin voi tehdä yhdessä : )
Huumoria, oppimishalukkuutta, avarakatseisuutta, ja himokkuutta mukaan, niin kyllä se siitä. -Nautinnolliasia hetkiä ; )
- Jaana79
Useimmiten kumppanit ovat halunneet laueta sinne minne tökitään ja harvemmin viime hetkellä ruvetaan vaihtamaan :) Useimmat miehet tuntuvat tykkäävän laueta emättimeen, ja harvempi haluaa vetää viime hetkellä pois ja laueta päälle. Moni tykkää rintojen väliin laukeamisesta. Itse pidän eniten emättimeen laukeamisesta. Sperma ei ainakaan itsellä valu ihan heti ulos emättimestä, mutta melko piakkoin kuitenkin. Aina sitä ei edes onnistu huomaamaan, kun vaatteita vaihtaa usein.
Kaikki miehet eivät tykkää laueta suuhun, koska kaikki naisetkaan ei pidä siitä. Moni suostuu kyllä varmaan olematta laukeamatta suuhun jos pyytää. Sperma maistuu vähän äklöltä jos siihen ei totu, eli kannattaa aloittaa varovasti, olla valmis sylkemään pois jos tuntuu pahalta, ja varata juotavaa. Ei sen nieleminenkään kuitenkaan tapa. :)
Seksi on oikeastaan sotkuista puuhaa vain jos sitä pysähtyy ajattelemaan. Ei minusta tunnu että siitä aiheutuu paljoa enempää sotkua kuin ilman seksiä olemisestakaan... Jos spermaa kammoaa, niin siihen tosiaan kannattaa totutella. Oudon tuntuista ainetta, mutta ei tappavaa, päin vastoin :)- tyttö.
Voi kiitos naiset opettavaisista viesteistä :) Alan päiväpäivältä enemmän kallistumaan siihen suuntaan että mun EI tarvitse tehdä seksiä harrastettaessa kaikkea mitä mies vaatii. Jotenki mulla on niin päähän juurtunut ajatus menneisyydestä että naisen mielipiteellä ei paljon väliä ole ja seksi on vaan miesten miellyttämistä... Johtunee juuri niistä huonoista kokemuksista...
Oon kauheasti pähkäillyt että miten mun sitten pitäis toimia, saanko esim. pyytää miestä olemaan laukeamatta muualle kuin sisälle, onko mun pakko niellä sperma jne... Ei ilmeisesti ole ja saan esittää myös oman mielipiteeni ja toimia niin kuin itse parhaaksi näen :) Ottaen siis kuitenkin myös toisen osapuolen toiveet huomioon. Siis aion kyllä kokeilla kaikkea tuota sitten kun rohkeus riittää ja olen seksin suhteen enemmän ok enkä jännitä tai pelkää. Kokeilunhaluinen ja utelias kun olen :) Sitä en vaan tiedä että pystynkö "tosipaikan tullen" kieltäytymään sellaisesta mitä en halua. Luulisin että tämä kohdalle osunut poika ei mua mihinkään pakottaisi. Toivon niin todella. Kovasti tuo tuntuu minusta välittävän ja kohtelee kuin prinsessaa joten tuskinpa se seksipuuhissakaan mikään ihan hirviö on... Intohimoa ja rajumpaakin seksiä saa tietysti olla mutta molempien ehdoilla tietysti :) Jotenkin tiedän nää kaikki asiat todeksi mutta pelkään että sitten tosi tilanteessa en uskallakaan ilmaista omia mielipiteitäni tai toiveitani.
Sitä olen myös miettinyt että pystynkö saamaan orgasmia miehen kanssa. Ennen se ei ole jännittämisen takia onnistunut. Itse saan kyllä orgasmeja (aika rajujakin sellaisia) masturboimalla enkä tiedä pystyisinkö miehen nähden "antautumaan" niin rajuun orgasmiin kun keho melkein kouristelee ja taju meinaa lähteä... Sekin on jotenkin niin intiimi asia. No mutta, ehkä se kaikki selviää aikanaan :) Vielä en ole valmis seksiin mutta pikkuhiljaa... Jos edettäisiin ensin hyväilyjen asteelle :) Vielä tässä vaiheessa on tosi vaikeaa antaa toisen koskea... Mutta toivon että siihen tulee muutos tässä ihan lähiaikoina. Yritän olla ottamatta paineita asiasta ja puhua pojan kanssa. Näin teen :) - magnum 18
tyttö. kirjoitti:
Voi kiitos naiset opettavaisista viesteistä :) Alan päiväpäivältä enemmän kallistumaan siihen suuntaan että mun EI tarvitse tehdä seksiä harrastettaessa kaikkea mitä mies vaatii. Jotenki mulla on niin päähän juurtunut ajatus menneisyydestä että naisen mielipiteellä ei paljon väliä ole ja seksi on vaan miesten miellyttämistä... Johtunee juuri niistä huonoista kokemuksista...
Oon kauheasti pähkäillyt että miten mun sitten pitäis toimia, saanko esim. pyytää miestä olemaan laukeamatta muualle kuin sisälle, onko mun pakko niellä sperma jne... Ei ilmeisesti ole ja saan esittää myös oman mielipiteeni ja toimia niin kuin itse parhaaksi näen :) Ottaen siis kuitenkin myös toisen osapuolen toiveet huomioon. Siis aion kyllä kokeilla kaikkea tuota sitten kun rohkeus riittää ja olen seksin suhteen enemmän ok enkä jännitä tai pelkää. Kokeilunhaluinen ja utelias kun olen :) Sitä en vaan tiedä että pystynkö "tosipaikan tullen" kieltäytymään sellaisesta mitä en halua. Luulisin että tämä kohdalle osunut poika ei mua mihinkään pakottaisi. Toivon niin todella. Kovasti tuo tuntuu minusta välittävän ja kohtelee kuin prinsessaa joten tuskinpa se seksipuuhissakaan mikään ihan hirviö on... Intohimoa ja rajumpaakin seksiä saa tietysti olla mutta molempien ehdoilla tietysti :) Jotenkin tiedän nää kaikki asiat todeksi mutta pelkään että sitten tosi tilanteessa en uskallakaan ilmaista omia mielipiteitäni tai toiveitani.
Sitä olen myös miettinyt että pystynkö saamaan orgasmia miehen kanssa. Ennen se ei ole jännittämisen takia onnistunut. Itse saan kyllä orgasmeja (aika rajujakin sellaisia) masturboimalla enkä tiedä pystyisinkö miehen nähden "antautumaan" niin rajuun orgasmiin kun keho melkein kouristelee ja taju meinaa lähteä... Sekin on jotenkin niin intiimi asia. No mutta, ehkä se kaikki selviää aikanaan :) Vielä en ole valmis seksiin mutta pikkuhiljaa... Jos edettäisiin ensin hyväilyjen asteelle :) Vielä tässä vaiheessa on tosi vaikeaa antaa toisen koskea... Mutta toivon että siihen tulee muutos tässä ihan lähiaikoina. Yritän olla ottamatta paineita asiasta ja puhua pojan kanssa. Näin teen :)Eihän me miehet mitään hirviöitä kuiteskaan olla,että rennosti vaan.Vähän mua hymyilyttää lukea näitä teidän huolianne , en tosiaankaan vaadi että naisen täytyisi niellä spermani tai edes saada sitä suuhunsa,
Sä voit puhua miehelle mitä vain ,toiveistasi, opastaa häntä, kerrot mistä pidät, ja huumoria saa olla mukana, nämä ei ole haudanvakavia asioita ollenkaan. Asentojen vaihtamisesta haluaisin sanoa että totuttelet ajatukseen ,itse tykkään vaihtaa asentoa moneenkin kertaan, onko sulle jotenkin noloa antaa takaapäin kontillaan miehelle? Siinä ei todellakaan ole mitään noloa mutta jotkut naiset ei sitä halua tehdä ja se kun on just yks parhaista asennoista. - FeikkiAndro
tyttö. kirjoitti:
Sitä olen myös miettinyt että pystynkö saamaan orgasmia miehen kanssa. Ennen se ei ole jännittämisen takia onnistunut. Itse saan kyllä orgasmeja (aika rajujakin sellaisia) masturboimalla enkä tiedä pystyisinkö miehen nähden "antautumaan" niin rajuun orgasmiin kun keho melkein kouristelee ja taju meinaa lähteä... Sekin on jotenkin niin intiimi asia. No mutta, ehkä se kaikki selviää aikanaan :) Vielä en ole valmis seksiin mutta pikkuhiljaa... Jos edettäisiin ensin hyväilyjen asteelle :) Vielä tässä vaiheessa on tosi vaikeaa antaa toisen koskea... Mutta toivon että siihen tulee muutos tässä ihan lähiaikoina. Yritän olla ottamatta paineita asiasta ja puhua pojan kanssa. Näin teen :)"Sitä olen myös miettinyt että pystynkö saamaan orgasmia miehen kanssa. Ennen se ei ole jännittämisen takia onnistunut. Itse saan kyllä orgasmeja (aika rajujakin sellaisia) masturboimalla enkä tiedä pystyisinkö miehen nähden "antautumaan" niin rajuun orgasmiin kun keho melkein kouristelee ja taju meinaa lähteä... Sekin on jotenkin niin intiimi asia."
Tuota asiaa ei kannata jännittää. Kerran,kun miehesi sinut saa tulemaan tai uskallat sen tehdä niin sen jälkeen monet paineet häviää...varsinkin mieheltä.
Ehdotan,että ennen yhdyntää hyväilette toisenne orgasmiin joko yhtäaikaa tai ensin toinen ja sit toinen hyväilee toisen.
Orgasmia ei kannata jännittää..Se on upein asia minkä voi minusta mies naiselleen antaa! Tuo on tosin minun mielipide. Mies tulee melkein joka kerta,mutta nainen ei välttämättä kolmannestakaan siitä. Joten sen aikaan saaminen on omaa orgasmia parempi kymmenkertaiseksi. Minut on silloin tyydytetty,kun sen toiselle saan antaa. En edes tahtoisi välttämättä tulla,mutta sitten siinä tulee se eteen,että te luulette epäonnistuneen jossain.
Näin se ei todellakaan ole. Malttia ja luottamusta asiaan.
Naisen orgasmi on jotain niin hienoa. Mitä voimakkaampi se on,sitä kiihottavampi olo tulee.
On käynyt niinkin,että sain orgasmin itse,kun käsin tuotin sen toiselle, yksi hipaisu penikseeni,niin siitä lähti.
Antoisia ja ihania hetkiä teille.
Yhteinen kemia on todella tärkeää! - jups...
magnum 18 kirjoitti:
Eihän me miehet mitään hirviöitä kuiteskaan olla,että rennosti vaan.Vähän mua hymyilyttää lukea näitä teidän huolianne , en tosiaankaan vaadi että naisen täytyisi niellä spermani tai edes saada sitä suuhunsa,
Sä voit puhua miehelle mitä vain ,toiveistasi, opastaa häntä, kerrot mistä pidät, ja huumoria saa olla mukana, nämä ei ole haudanvakavia asioita ollenkaan. Asentojen vaihtamisesta haluaisin sanoa että totuttelet ajatukseen ,itse tykkään vaihtaa asentoa moneenkin kertaan, onko sulle jotenkin noloa antaa takaapäin kontillaan miehelle? Siinä ei todellakaan ole mitään noloa mutta jotkut naiset ei sitä halua tehdä ja se kun on just yks parhaista asennoista.joitain poikkeuksia lukuunottamatta (kuten naisetkaan) mutta ainakin joissain keskusteluissa on joitakin tavallista itsekkäämpiä tapauksia; polvistu nuole ja niele....
no itse en ole sellaisten kanssa onneksi joutunut olemaan. Seksiä, suuseksiä, peppuseksiä tai mitä vaan voi harrastaa muullakin tavalla kuin sillä mitä siellä aikuisviihteen esimerkissä näytetään... - spyder pthyi.
jups... kirjoitti:
joitain poikkeuksia lukuunottamatta (kuten naisetkaan) mutta ainakin joissain keskusteluissa on joitakin tavallista itsekkäämpiä tapauksia; polvistu nuole ja niele....
no itse en ole sellaisten kanssa onneksi joutunut olemaan. Seksiä, suuseksiä, peppuseksiä tai mitä vaan voi harrastaa muullakin tavalla kuin sillä mitä siellä aikuisviihteen esimerkissä näytetään...kauhu ja leimahdus. perrrrrrkele ,semmosille sontiais ukoille ei tarvitse antaa mitäääään.
Kaltaiseni herrasmies ei ikinä sotkisi prinsessani kasvoja valkealla , huhu huhu huh sentään,demoni ja
perkeleen kätyri tule ja vie minut. Ja sitten se peppuseksi hoh hoh . ei eiei en kestääää. perse on paskantamista varten, Tiedättekö sitä? Ei viisas ihminen revi viattoman ihmisen persettä, kauheaa aivan mailmanlopun merkit ilmassa, tämä homojen valtakunta saa minut varrrrrpailleeen.
--Meditoin tänä iltana ja yritän, minä YRITÄN unohtaa tämän mailman pahuudet ja synnit. tyttö. kirjoitti:
Sitä olen myös miettinyt että pystynkö saamaan orgasmia miehen kanssa. Ennen se ei ole jännittämisen takia onnistunut. Itse saan kyllä orgasmeja (aika rajujakin sellaisia) masturboimalla enkä tiedä pystyisinkö miehen nähden "antautumaan" niin rajuun orgasmiin kun keho melkein kouristelee ja taju meinaa lähteä... Sekin on jotenkin niin intiimi asia. No mutta, ehkä se kaikki selviää aikanaan :) Vielä en ole valmis seksiin mutta pikkuhiljaa... Jos edettäisiin ensin hyväilyjen asteelle :) Vielä tässä vaiheessa on tosi vaikeaa antaa toisen koskea... Mutta toivon että siihen tulee muutos tässä ihan lähiaikoina. Yritän olla ottamatta paineita asiasta ja puhua pojan kanssa. Näin teen :)Hei: Sinun ei tarvitse tehdä seksiä harrastaessasi MITÄÄN mitä et itse halua.
Pointti on se, että kannattaa jutella siitä, mitä toivoo, mitä pelkää, mikä tuntuu kivalta, mistä ei tiedä yhtään mitään. Seksi on tavallaan kommunikaatiota kumppanin kanssa, idea on välittää teoillaan toiselle sitä viestiä, että haluaa toiselle mielihyvää ja nautintoa ja itsekin sitä saada. Jos viesti on ainoastaan se, että toinen haluaa pussit tyhjäksi ja äkkiä, siihen viestiin ei tarvitse sanoa muuta kuin: Ei kiitos.
Ylipäätään idea ei ole SUOSTUA johonkin vaan ehkä ennemminkin HALUTA jotain.
Mutta hienoa se, että kirjoitat epävarmuuksistasi ja ristiriitaisista fiiliksistäsi etukäteen. Tää kommentti tulee 10 kk jälkikäteen, eli sinulle tästä ei tainnut olla enää apua:-)- mies vaatii
tyttö. kirjoitti:
Sitä olen myös miettinyt että pystynkö saamaan orgasmia miehen kanssa. Ennen se ei ole jännittämisen takia onnistunut. Itse saan kyllä orgasmeja (aika rajujakin sellaisia) masturboimalla enkä tiedä pystyisinkö miehen nähden "antautumaan" niin rajuun orgasmiin kun keho melkein kouristelee ja taju meinaa lähteä... Sekin on jotenkin niin intiimi asia. No mutta, ehkä se kaikki selviää aikanaan :) Vielä en ole valmis seksiin mutta pikkuhiljaa... Jos edettäisiin ensin hyväilyjen asteelle :) Vielä tässä vaiheessa on tosi vaikeaa antaa toisen koskea... Mutta toivon että siihen tulee muutos tässä ihan lähiaikoina. Yritän olla ottamatta paineita asiasta ja puhua pojan kanssa. Näin teen :)tässä on nyt jotain pahasti pielessä, hyvässä seksissä ei vaadita vaan annetaan.
Antautuminen ja alistuminen on hienointa mitä nainen voi osata.
Vaatiminen ja alistaminen on typerintä mitä mies voi tehdä.
Tärkeää on puhua pojan kanssa ihan kaikesta ennakolta, ei viime hetkellä.
Laukean aina ”sisälle” jos minun pitää valita, mieluusti myös suuhun mutta vain jos nainen niin haluaa.
Toivon, että nainen päättää millon ja minä saan valita asennot.
Kaikki hoituu varmasti aikanaan kunhan ette hälmöile typerästi ja muistatte peseytyä huolellisesti
- nainen vain
No seksi kyllä voi olla sotkuista jos niin ajattelet, kumin kanssa ei niinkään kyllä mutta itse syön pillereitä ja olen seurustellut aika kauan saman miehen kanssa joten tautivaaraa ei ole. Sperma tulee heti emättimestä kun makoilet tai nouset pystyyn tai silleen. Siis sperma on limaista ja nestemäistä, eli mieti jos emättimeen menisi vettä niin vesi valahtaa pois samoin kuin spermakin.
Itse annan miehen laueta minne haluaa mutta yleensä mieheni kyllä laukeaa emättimaan peppuun tai suuhun. Joskus kalu liusuu pois juuri kun on tulossa ja silloin ruiskuu reisille tai vatsalle tai pakaroille, milloin minnekin. Rintojen väliin naidessa luonnollisesti sietysti tulee osa kaulalle ja rintakehälle, tosin siitä on tullut hirveät allergiset oireet ettei vaan enää pysty antamaan rintojen väliin.
Spermat nielin joskus, enää sitä en tee, mielummin syljen spermat pois kuin oksennan ne vähän ajan päästä pois. :D - Yks sinkkumies
"Seksi taitaakin olla aika sotkuista puuhaa..."
Se on juuri sitä. Ja kaiken lisäksi niin tavattoman vanhanaikaista :) - kokenut mies
Mieluisia vaihtoehtoja on vain kaksi. Mieluiten emättimeen, joskus myös suuhun.
Hyvä seksi ei ole samaa kuin pornoleffoissa.
"…kaikkea mitä mies vaatii"
Ei missään tapauksessa. Ainoa oikea tapa on tehdä ja kokeilla kaikkea mitä kumpikin haluaa.
Kummallakaan ei ole oikeutta vaatia toiselta mitään, mutta pitää kertoa mitä tekee mieli. Jos jompikumpi katsoo oikeudekseen vaatia niin suhde on viisainta lopettaa heti alkuunsa
Älä pelkää, älä jännitä, kerro omat toiveesi myös siitä minne haluat kaverisi laukeavan.
Jos haluatte, että otat suihin niin kannattaa opetella nielemään (on siistiä), ei se vaikeata ole.
Harjoitus tekee mestarin. - dgngn
... vaihtelu virkistää, mutta mulla ainakin orgasmi tuntuu paremmalta, jos laukean suuseksissä tai naisen käden avulla kuin vaginaan
- anale
paikka laueta. niiin se vaan on.
- poika vaan
anale kirjoitti:
paikka laueta. niiin se vaan on.
Tuli vaan mieleen että jos olen naisen kanssa ensimmäisiä kertoja niin en tietystikkään laukea sisään jos ei ole ollut puhettaa mistään muusta. Eli pakko laueta naisen päälle.
Siemen syöksyn jälkeen on kiva kyllä jos nainen ottaa kalun suuhun koska orgasmi vielä jatkuu vaikka spermat onkin lentäneet. Nielemään en naista laittaisi ellen ole 100% varma että hän todella haluaa sitä.
Nykyisen tyttöystävän kanssa ei käytetä mitään muuta ehkäsyä, pillereissä on haitta vaikutuksensa.
Olen niin sanottu "ampuja" eli sperma lentää milloin minnekkin välillä todella kovallakin paineella,naiseni tykkää tästä ja sanoo sen oleva kiihottavaa, lopuksi hän ottaa vielä suuhun mikä on todella miellyttävänpää kun vain odotella tyhmänä kalu kädessä.
Sanoisi että seksi on suttuinen juttu toivottavasti pääset spermakauhustasi. - mies 43v
poika vaan kirjoitti:
Tuli vaan mieleen että jos olen naisen kanssa ensimmäisiä kertoja niin en tietystikkään laukea sisään jos ei ole ollut puhettaa mistään muusta. Eli pakko laueta naisen päälle.
Siemen syöksyn jälkeen on kiva kyllä jos nainen ottaa kalun suuhun koska orgasmi vielä jatkuu vaikka spermat onkin lentäneet. Nielemään en naista laittaisi ellen ole 100% varma että hän todella haluaa sitä.
Nykyisen tyttöystävän kanssa ei käytetä mitään muuta ehkäsyä, pillereissä on haitta vaikutuksensa.
Olen niin sanottu "ampuja" eli sperma lentää milloin minnekkin välillä todella kovallakin paineella,naiseni tykkää tästä ja sanoo sen oleva kiihottavaa, lopuksi hän ottaa vielä suuhun mikä on todella miellyttävänpää kun vain odotella tyhmänä kalu kädessä.
Sanoisi että seksi on suttuinen juttu toivottavasti pääset spermakauhustasi.Tää on kyllä upeeta kun on tämmöisiä palstoja missä kaikkitietävät ihmiset saa ilmaista itseään. Miten ne kaikki voikin löytää tänne. Aika huvittavaa tosiaan.Miksi te seksitohtorit ette perusta jotain vastaanottoa. Paljon mäkin seksistä tiedän ja saan naiseni huutamaan nautinnosta..mutta se onkin mun asia...
- jori2010
Tykkään laueta pilluun, on upea tunne kun siemensyöksyn jälkeen kulli sykkii vielä hetken ja puristaa vielä viimeiset siemenpisarat naisen sisälle. Kun kalun vetää pois niin valtaosa spermasta valuu hiljalleen ulos.
- Nainen 42..
Olen vuosien mittaan oppinut pitämään spermasta ja tuntuu hyvältä saada koko lasti sisäänsä. Jos illalla harrastellaan, niin annan valuskella itsekseen lakanoille koko yön. Tuntuu jotenkin hyvältä kun se valuu sieltä pois. Joskus saman yön aikana saan lastit peppuun ja pimpsaan ja tosi ihanaa jos molemmista reiät valuvat spermaa.
Menkkojen aikaan ei mieheni oikein pidä seksistä, joten silloin otan suihin loppuun asti ja nielen spermat. Ei ole ollenkaan pahaa. Kasvoilleni en ole ottanut koskaan. Johtuen varmaan siitä, että ei ole kukaan niin tehnyt.- Anonyymi
Yksi nuorempi naisystävä tykkäs ottaa autossasuihin,nykyinen vaimoni taas vetää käteensä jos paineita tulee, ja kyllä se huomaa koskaniitä tulee,joskusottanu luonnossa ja autossakin suihin ja hierottu metikössä toisia ja otettu pystypanot,toki vähemmässä määrin,käsin hoitaa hommat nopeasti jopa veskissä kun mieli tekee.
- Anonyymi
Ihan mihin muualle vaan mies saa laueta paitsi suuhuni....
Yleisimmin toki sisääni mutta myös rinnoilleni. Jos esim mies seisoo edessäni ja otan suihin nii lopun runkkaan rinnoilleni. Suuhun en vaan pysty ottamaan.... - Anonyymi
Kasvoilleni, pidän aina lasit päässä haluan saada spermat laseilleni, sisä- ja ulkopuolelle.
Anoppi+ vävy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3262983Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä642721- 1231747
- 1181460
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691100
- 741089
- 701030