Kahdet aluspöksyt : )

padme_amidala

..kun mie muutin kotoa, oli mulla laukussa yhdet aluspöksyt, yksi mekko ja oma neuloma villapaita. Muut vaatteet olivat päällä : ) Ihan hyvin olen tullut toimeen ja nyt on jo vähän useammat pöksytkin : )

Ennen oli niin toisenlaista : ) "Audi"-miehet on ihania : )

Jope Ruonansuu - Ennen piti miehet valtaa
http://www.youtube.com/watch?v=cvJ81Vgc_C4&feature=related

34

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • padme_amidala

        ..kaunis kappale. Sinnikkyyttä on monesti tarvittu. Vieläkin joskus kun maailma riepottelee, tarttee laulella tätä ikiomaa tsemppilaulua:

        "Pieni nokipoika vaan
        Uuninpiippuun katoaa.
        Yhä ylös yrittää,
        Katolle hän kiipeää.

        Ympärilleen katselee,
        Auringonkin arvelee
        Voivan sieltä saavuttaa,
        Siksi huutaa: "Hei hurraa!"

        Pikku nokipoika vaan
        Puhdas onpi muodoltaan,
        Kun hän pyhän tultua
        Pois saa olla piipusta. "


      • sinä sinulle

        sanoja noin paljon,kimitätkö sinä minulle?


      • padme_amidala
        sinä sinulle kirjoitti:

        sanoja noin paljon,kimitätkö sinä minulle?

        ..kyllä se mielestäni koskee tätäkin palstaa, kunhan kirjoitukset pysyvät suomi24:n ohjeiden puitteissa : ) Minulla ainakin on ihan normaali puheääni, sellainen pehmoinen ja rauhallinen : )

        Hyvää illanjatkoa sinullekin : )


      • kimittäjäkallea
        padme_amidala kirjoitti:

        ..kyllä se mielestäni koskee tätäkin palstaa, kunhan kirjoitukset pysyvät suomi24:n ohjeiden puitteissa : ) Minulla ainakin on ihan normaali puheääni, sellainen pehmoinen ja rauhallinen : )

        Hyvää illanjatkoa sinullekin : )

        joka puhuu kuin nainen puhelimeenkin


      • padme_amidala

        ..joutuu monesti elämässään miettimään. Silloin, kun elää sovussa itsensä kanssa on kaikki hyvin, niinkuin minulla nyt : )


      • padme_amidala kirjoitti:

        ..joutuu monesti elämässään miettimään. Silloin, kun elää sovussa itsensä kanssa on kaikki hyvin, niinkuin minulla nyt : )

        ...mukava kuulla, että sinulla on kaikki nyt hyvin...:)

        http://www.youtube.com/watch?v=EqSJvBaFnIY&feature=related

        Lapin Jenkka - Tapio Rautavaara

        -Heh, Lapin ystävänä haluan laittaa tämän hienon laulun...:)


    • marjukka.

      Minulle tuli heti mieleen, kun nuorenatyttönä voitin matkan rodokselle. Rahaa ei herunut mistään ,oli satamarkkaa rahaa ja lähdin reíssuun., kuka nuori lähtisi nykyaikana 20 eurolla matkaan viikoksi! No hengissä selvisin ja mukavaakin oli.

      • padme_amidala

        ..eipä mullakaan paljon enempää ollut mennessäni ruattiin kesätöihin : ) Kaurapuuro ja ruusunmarjakiisseli maistuivat tosi hyvältä, kun oli oikein nälkä : )

        Uskon, että matkaltasi sait paljon mukavia muistoja. Et ainakaan kippoloissa voinut paljon istuksia : )

        Mukavaa illanjatkoa sinulle : )


      • padme_amidala

        ..kaunis laulu tuokin kaihoisa kappale : )


    • mukaanlukien burroughsin ja bukowskin elamanhallintaopuksia. viikon jaksoin niita toteuttaa ja sitten piti kurkata ikkunasta ulos :-)

      • padme_amidala

        ..minäkin opettelin elämänhallintaa Edgar Rice Burroughsin kirjoista. Niitä vaan oli vähän vaikea soveltaa täällä suomenmaassa, kun en tuiki tarpeelliset liaanit puuttuvat : )


      • padme_amidala kirjoitti:

        ..minäkin opettelin elämänhallintaa Edgar Rice Burroughsin kirjoista. Niitä vaan oli vähän vaikea soveltaa täällä suomenmaassa, kun en tuiki tarpeelliset liaanit puuttuvat : )

        vaikka leijonien ja tiigerien kanssa joutuukin kisailemaan :-)


    • arvaa kuka

      en tohtinu nimmaria pyytää oon sairaan ujo..

      • padme_amidala

        ..ystävällisen oloinen koomikko. Tuskin hän olisi syönyt sinua kuitenkaan : )


      • niin ujo
        padme_amidala kirjoitti:

        ..ystävällisen oloinen koomikko. Tuskin hän olisi syönyt sinua kuitenkaan : )

        liikaa ja ja ujois olis hävinny ..
        mitä minä olisin sitte itelleni mahtanu voi voi..


      • padme_amidala

        ..nuorena lähtenyt : ) Kaunis on tuo kappale, jonka laitoit : )


    • arvaa kuka

      meillä on kaapissa nyt paljon pitsipöksyjä ja kauniita rintsikoita..
      ihania villasukkia ja pitkiäkalsareita jotka on niin pehmeitä ...
      siksi me yhä tässä istutaan ja kirjoitetaan kun ollaan niitä selviytyjä tyyppejä...

      • Huuhaa höyryjä

        On lämmintä alla ja päällä


      • k.n

        jee jeee se oli padmelle ...
        arvaa kuka


      • padme_amidala
        Huuhaa höyryjä kirjoitti:

        On lämmintä alla ja päällä

        ..täällä ainakin on niin ihana syyspäivä ulkona, että sitä katsellessa vilunkin unohtaa : )


      • padme_amidala

        .. "työ tekijäänsä palkitsee" on oikein hyvä lause. Kun tekee hyvin sen työn, minkä on sattunut saamaan, saa sitten tilillään osteltua tarpeellisia tavaroita/vaatetusta : )

        Toivottavasti tuo "arvaa kuka" nikki ei ollut tarkoitettu minun arvattavakseni. Tää nikkini on täällä livessäkin joidenkin läheisten tuntema, joten on aika vaikea arvata, onko tämän kirjoittaja huuhaalainen ystävä vaiko ihan tältä puolen ruutua : )


      • k.n
        padme_amidala kirjoitti:

        .. "työ tekijäänsä palkitsee" on oikein hyvä lause. Kun tekee hyvin sen työn, minkä on sattunut saamaan, saa sitten tilillään osteltua tarpeellisia tavaroita/vaatetusta : )

        Toivottavasti tuo "arvaa kuka" nikki ei ollut tarkoitettu minun arvattavakseni. Tää nikkini on täällä livessäkin joidenkin läheisten tuntema, joten on aika vaikea arvata, onko tämän kirjoittaja huuhaalainen ystävä vaiko ihan tältä puolen ruutua : )

        en arvaa olla kuin k.n


      • padme_amidala
        k.n kirjoitti:

        en arvaa olla kuin k.n

        ..nythän sen itsekin huomaan, niinhän tuossa edellisessä oli : )

        Mukavaa illanjatkoa : )


    • eli toisin

      kuin meikeläinen. Mie kun jouvuin lähtemää kottoo, nii oli vaan vaatteet päällä sekä 340tuhatta markkaa velekaa. Nyt ei oo niitäkään.

      • padme_amidala

      • nykyään
        padme_amidala kirjoitti:

        ..ei kai vain tule kylmä vaatteitta : ) Kaupungissa on vaatetus helpompaa, kun tarvikkeita löytyy taloyhtiöiden lehtiroskiksesta:

        http://www.burdastyle.com/projects/newspaper-dress

        jopa useampi kappale, ehjiä sukkiakin löytyy jopa samaa paria olevia. Tuollainen ei nopeasti arvioiden ole huono saavutus mieshenkilöltä.
        Tarkoitukseni oli kertoa ettei mainitsemaani velkamäärää enää ole, mutta valitsin vääränlaisen tekstin ja sanamuodon ilmaisemaan tuota asiaa. Voi miuta minkä tein!
        Suuresti pahoittelen tapahtunutta koska tiedän että Huuhaa-palstalla tulee kiinnittää erityistä huomiota kirjoittamansa ilmaisun täsmällisyyteen. Luulen kuitenkin saavani anteeksi tekemäni virheet suurimmalta osalta huuhaa-joukkoa, joten voinkin nyt keskittyä ilman tuon asian tuottamaa henkistä painetta kesäkeiton reseptin etsimiseen. Oletettavasti lähes kaikki tarvittavat aineet olen jo kaupasta hankkinut, joten ennen niiden piloille kuivumista lienee tartuttava toimeen. Nyt.


      • padme_amidala
        nykyään kirjoitti:

        jopa useampi kappale, ehjiä sukkiakin löytyy jopa samaa paria olevia. Tuollainen ei nopeasti arvioiden ole huono saavutus mieshenkilöltä.
        Tarkoitukseni oli kertoa ettei mainitsemaani velkamäärää enää ole, mutta valitsin vääränlaisen tekstin ja sanamuodon ilmaisemaan tuota asiaa. Voi miuta minkä tein!
        Suuresti pahoittelen tapahtunutta koska tiedän että Huuhaa-palstalla tulee kiinnittää erityistä huomiota kirjoittamansa ilmaisun täsmällisyyteen. Luulen kuitenkin saavani anteeksi tekemäni virheet suurimmalta osalta huuhaa-joukkoa, joten voinkin nyt keskittyä ilman tuon asian tuottamaa henkistä painetta kesäkeiton reseptin etsimiseen. Oletettavasti lähes kaikki tarvittavat aineet olen jo kaupasta hankkinut, joten ennen niiden piloille kuivumista lienee tartuttava toimeen. Nyt.

        ..tuon vaatetusasian suhteen : ) Minä, jos kuka tiedän, kuinka epämiellyttävää on, jos vaatteita on liian vähän. Palellutinhan kerran kovalla pakkasella molemmat jalkani :(

        Mutta asiaan, eli kesäkeittoon. Se lienee sinulla jo valmistunut, mutta seuraavaa kertaa varten voin vihjaista miten siitä saa oikein maukasta : ) Nimittäin n. 10 minuuttia ennen kypsymistä sinne lorautetaan sekaan pari rkl/litra vehnäjauhoja, jotka on liuotettu kylmään vesi tai maitotilkkaan. Jauhot vaativat sen 10 minuutin muhimisen hiljalleen samalla hämmentäen, että sekoittuva kunnolla. Sitten sekanna tavalliset mausteet suolat ja pippurit. Mutta lusikankärjellinen sokeria tarvitaan lisäksi, jotta siitä tulee oikein hyvää. Ja kaiken kruunaa sitten nokare voita tai margariinia : )


      • eihän
        padme_amidala kirjoitti:

        ..tuon vaatetusasian suhteen : ) Minä, jos kuka tiedän, kuinka epämiellyttävää on, jos vaatteita on liian vähän. Palellutinhan kerran kovalla pakkasella molemmat jalkani :(

        Mutta asiaan, eli kesäkeittoon. Se lienee sinulla jo valmistunut, mutta seuraavaa kertaa varten voin vihjaista miten siitä saa oikein maukasta : ) Nimittäin n. 10 minuuttia ennen kypsymistä sinne lorautetaan sekaan pari rkl/litra vehnäjauhoja, jotka on liuotettu kylmään vesi tai maitotilkkaan. Jauhot vaativat sen 10 minuutin muhimisen hiljalleen samalla hämmentäen, että sekoittuva kunnolla. Sitten sekanna tavalliset mausteet suolat ja pippurit. Mutta lusikankärjellinen sokeria tarvitaan lisäksi, jotta siitä tulee oikein hyvää. Ja kaiken kruunaa sitten nokare voita tai margariinia : )

        sitä nyt yötä vasten jätetä ketään huolestuneeksi.
        -Mitä keittoon tulee, niin tuon suuntaisia ohjeita oli myös reseptissä jonka mukaan yritin ruuan valmistaa, eli heti ensimmäisen joka tuli kun kuukkelin hakua käytin, ja se oli Yhteishyvän ohje. Tosin siinä ei mainittu mitään sokerista, mutta sulatejuusto korvatkoon sen.
        Tuli muuten tehtyä sitten reippaammanpuoleisesti, eli laitoin määrät sellaisenaan mitään vähentämättä ja sehän tarkoittaa kymmentä annosta. Toivon mukaan myös nelijalkainen asuinkumppani suostuu osansa tuosta syömään koska minulle tuossa on enemmän kuin riittävästi.
        Nyt sopisi vaikka nälkäisten kerjäläisten tulla, olisi kerrankin mitä tarjota ja se on täydellisesti uusi ja ihmeellinen tilanne. Hätätilanteessa Jehovan todistajatkin kävisi, tuskimpa syöttämisen jälkeen enää tälle tontille astuisivat. En näes ole ihan varma kesäkeittoni onnistumisesta, vaan haitanneeko tuo mittää.


    • Kokemusta on

      Kyllä kahdet alkkarit on ehdottomasti liikaa. Opiskeluvuosina yksi ihastus kulki mukana ja vei vielä asunnolleen. Riisuutuminen eteisessä ja kengät pois, ettei vuokraemäntä herää. Sitten sukkasillaan tytön huoneeseen ja sänkyyn. Riisuminen sielläkin meni muuten hyvin, mutta sukkahousut ja pikkarit unohtuivat. Eihän mies millään voi muistaa niin monia valjaita. Sitten vain petihommiin.

      Aamulla tyttö kainosti, "vähän oudolta tuntui, olisit saanut ottaa ne pöksynikin pois"

      • padme_amidala

        ..entinen elämä. Ei voisi vähempää kiinnostaa (=EVVK) toisten petihommat : (

        Joku toinen lukija varmaan pitääkin moisista jutuista BB-talon katsomisen lomassa : (


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe