Vuovet ja Herttoniemen eläinlääkäriasema

Tietoa kaipaava

Kaipaisin kokemuksia Helsingistä: Vuovet ja Herttoniemen eläinlääkäriasema. Entäs hintataso. Vuovetin nettisivuilla oli hinnasto, mutta Herttoniemen klinikalla ei hinnasto löytynyt (=kallis paikka?). Jompaan kumpaan joutuu varmaan menemään, koska lähimmät.

21

4529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kastanjapuu

      Vuovet on ok, varsinkin nyt kun sillä on isommat tilat Solvikinkadulla. Koiraani olen käyttänyt siellä useammankin kerran, ja aina on kaikki hoitunut hienosti.
      Sen sijaan Herttoniemen eläinlääkäriasemaa en voi suositella. Tulehdukseen määrättiin 2 viikon antibioottikuuri, mutta mukaan annettiin vain yhdeksi viikoksi riittävä määrä, eikä se antibiootti edes säily kuin yhden viikon. Annettiin kuitenkin ymmärtää, että se määrä riittää. Itse sitten aloin ihmetellä, kun lääke hupeni hupenemistaan. Soitin ja saimme kyllä lisää antibiottiia, mutta mikseivät heti voineet antaa mukaan riittävää määrää ja sellaista antibiottiia, joka on käyttökelpoinen koko kahden viikon kuurin ajan. Laskutuksessa oli lisäksi epäselvyyttä, ja jotenkin, vaikka palvelu oli sinänsä ystävällistä, ei se ihan kaikin paikoin täysin asiantuntevalta tuntunut. Sellainen häsläämisen tuntu siitä jäi. Hinta oli paljon korkeampi kuin saman vaivan hoidatus edellisenä vuonna Eläinlääkäriasema Hertassa.

      • tinjamiini2

        Sopulitien eläinlääkäriasemaa. hinnastokin löytyy kotisivuilta. Ko asemalla on hyvä kissatuntemus, mitä samaa ei voi sanoa kaikista klinikoista.


    • ...

      Käytin kissani kastroitavina Vuovetissä ja kaikki sujui kivasti ja palvelu oli oikein hyvää. Vähäisellä kokemuksella voin suositella. Sopulitien lääkäriä olen monien kissaihmisten kuullut suosittelevan.

    • kisunomistaja

      Olen käynyt kissani kanssa muutaman kerran Herttoniemen eläinlääkäriasemalla ja olen ollut tyytyväinen. Kissani sai 3 vkon antibioottikuurin jota kävin hakemassa pari kertaa aina viikon annoksen lisää, koska säilyi vain viikon. Parempihan se on, että annetaan mukaan vain sen verran mitä säilyy eikä koko satsia vanhenemaan. Ei kovin iso vaiva hakea lisäsatsi.

      Ihan samaa antibioottia on määrätty aiemmin muuallakin (on yleisin), ja apteekki antoi myös vain viikon satsin säilyvyyden takia (silloin hain apteekista). Hyvä palvelu sinänsä, että lääkkeen saa mukaan suoraan eläinlääkäristä, ei tarvi mennä apteekin kautta niinkuin Hertsikassa.

      Palvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa, joskin kassahenkilö oli vähän "sählääjän" oloinen, mutta silti kaikki hoitui asiallisesti ja oikein.

      Eka käyntikerralla lisäksi hoitivat monta asiaa kerralla kuntoon vaikka vastaanotolle tultiin ainoastaan virtsavaivan takia. Mutta samalla hoitui hammaskiven poisto, sekä umpeutuneet rokotukset ilman erillistä toista käyntiä/ajanvarausta. Näitä toimenpiteitä ei siis ollut varattu etukäteen vaan tuli siinä toista vaivaa hoidettaessa esille, että voisi hoitaa samalla. Monessa paikassa ei olisi hoitunut samalla käynnillä/rauhoituksella.

      Hyvä palvelu, voin suositella paikkaa.

    • Kissa ja risti

      En suosittele Herttoniemen rannassa olevaa eläinlääkäriasemaa! Koko paikka pitäisi sulkea, tämä "eläinklinikka"... minulla on pelkästään huonoja kokemuksia siitä paikasta. Nimi pitäisi olla mielestäni "ristiklinikka":...

      Herttoniemen eläinlääkäriasemasta minulla on hyviä kokemuksia.

    • Eläinten ystävä

      Kantelut huonosta eläinlääkäristä voi tehdä läänineläinlääkärille. Läänineläinlääkärit tutkivat eläinlääkärin hoitotoimenpiteet ja antavat siitä lausunnon. Heillä on jo rekisterissä tiedot, jos jostain eläinlääkäristä on aikaisemmin kanneltu ja viran puolesta läänineläinlääkärit ryhtyvät toimenpiteisiin. Kantelut kirjaamon kautta, niin viranomaisten on tutkittava kantelu viran puolesta.

      Kantelu ei ole häpeä vaan häpeä on sillä eläinlääkärillä, joka on syyllistynyt huonoon eläinten hoitoon.

      http://www.poliisi.fi/lh/palvelut.nsf/PPBBF/FF98915BD25A32C1C2256C080038DD86?OpenDocument

    • arrutsimarrutsi

      Joo, siellä herttoniemen eläinläkärissä sain 2 vuotta sitten semmoista palvelua ettei mua nähdä siellä enään koskaan. Olen mm. vienyt kissani sinne piikille, joka oli kauheaa ja minulla oli suuri suru puserossa. Lopetus tapahtui niin, etten saanut edes kissaani syliini, ja rauhotuspiikki annettiin ennen kuin ehdin itse edes kissaa sanoa. Kun maksoin, ja olin todella itkuinen, eläinlääkäri sanoi minulle että kyllähän mun pitäisi tietää että kun lemmikin ottaa, tämä päivä on aina jossain vaiheessa edessä. Olin ihan että just, niin, tyhmähän se minä tässä olen. Siellä oli eläinhoitaja, joka oli osaava,herkkä ja lohdutti. Lääkäri oli kylmä ja hyvin tympeä. Laitoin n. vuosi tuon jälkeen palautetta (en ole koskaan ennen ollut eläinten lopetuksessa mukana, joten en myöskään ollut tietoinen kuinka hienotunteisesti se myös voidaan tehdä) enkä saanut koskaan minkäänlaista vastausta.

    • Kikka1700

      Eläinklinikka Hertasta muutama kommentti.Kissani halvaantui takapäästä sunnuntaina jolloin mistään en saanu päivystävää lääkäriä kiinni paitsi Hertasta.
      Puhelu vastattiin selvästi kotioloista, puhelun läpi kuullui astioiden kilkatusta ja touhuamista, itse suurinpiirtein hyperventiloin kotona kun yritin saada tolkkua koko touhuun. Jäi tosi paska fiilis tuosta soitosta, ihan kuin pizzaa olisin ollut tilaamassa, niin ajattelemattomasti vastaaja toimi. Saimme ajan puolentoista tunnin päähän olkookin että lääkäri oli siitä myöhässä 15 minuuttia. Kissasta ei olisi enää saatu toimivaa, tämänkin sain kuulla puhelinsoiton yhteydessä. Itse elättellin vielä pikkuruista toivoa koko odottelun ajan.

    • Anonyymi

      hiihtomäentie 35
      käyttävät röntgeniä jolla rahastavat,senjälkeen
      lyövät laserin päälle josta saa lisää maksettavaa.
      törkeetä kusetusta ja RAHASTUSTA
      PYSYKÄÄ KAUKANA KYSEISESTÄ PUODISTA !!!

      • Anonyymi

        aika sikamaista käyttää hyväksi surupuseroisia eläinomistajia

        maksattamalla olemattomasta röntgenkuvauksesta.

        pitäis se olla kerjäämiselläkin rajansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika sikamaista käyttää hyväksi surupuseroisia eläinomistajia

        maksattamalla olemattomasta röntgenkuvauksesta.

        pitäis se olla kerjäämiselläkin rajansa.

        laillista asiakkaiden kusetusta.
        välttäkää kyseistä toimipaikkaa.
        EI OLE VEDÄTYKSELLÄ RAJAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laillista asiakkaiden kusetusta.
        välttäkää kyseistä toimipaikkaa.
        EI OLE VEDÄTYKSELLÄ RAJAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

        urpoilta

        ruplat


        pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        urpoilta

        ruplat


        pois

        pysykää kaukana.ei kusetuksella rajaa.
        on huijarien aatelia.
        hiihtomäentie 35


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pysykää kaukana.ei kusetuksella rajaa.
        on huijarien aatelia.
        hiihtomäentie 35

        rahastetaan tietämättömiä röntgenillä ja ultralla.

        on hävytöntä toimintaa.

        elinkeinolupa pois ja menolippu siperiaan,tuollaisille

        kusettajille !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rahastetaan tietämättömiä röntgenillä ja ultralla.

        on hävytöntä toimintaa.

        elinkeinolupa pois ja menolippu siperiaan,tuollaisille

        kusettajille !!!

        Kantelu. Ei suomesta ketään Siperiaan passiteta. Täytyy aina, ihan sopia, raamit mitä eläinlääkäri tutkii. Joko niin että jos varmasti lompakko riittää tai tili, sanoo kaikkeen joo. Tai kertoo suoraan mihin on varaa, ellei eläinlääkäri hokase asiaa jo omistajaa vilkaisemalla.
        Että hoidetaan se mitä on menty hoidattamaan. Ja lopetutetaan kissa, kärsimästä jos ei siitä kalua saa sopuhinnalla.
        Eläinlääkäri kyllä yleensä kuulee, kun omistaja sanoo, mikä katto kuluilla saa korkeintaan olla.
        Täällä itäsuomessa saa omaan varallisuuteen sopivia palveluja, ja mitä olen kissaa käyttänyt, palvelu on ollut osaavaa, sekä ei älyttömän kallista- ihan rinnastettavissa jos itte kävisi yksityisellä lekurilla.
        Sitten se että voi miksi hoidattaisin kissaa enää, jos jo tilanne on se että lopetus säästäisi sen pahoilta kärsimyksiltä? Silloin lopetutan jo kun on selvä vihi itsellä että kissa ei tokene terveeksi enää, tai sopuhinnan lääkityksellä ei mennä.
        Käytännössä sen kyllä kissan tilasta tietää jo itse, kun on nähnyt sairauden kehittymisen, että kannattaako- kissan kannalta.


    • Anonyymi

      aikamoista huijaamista.

      eräs ammatti lääkärikin totesi saman asian kuullessaan.

      eikä mikä mikään konitohtori.

      pysykää kaukana kyseisestä putiikista !!!

    • Anonyymi

      ei mitään rajaa HUIJAUKSELLA !

      pysykää kaukana.

      • Anonyymi

        aikamoista kusetusta ottaa turhast maksua

        pitää vissiin saada vanha 60 luvun röntgenlaite kuolletettua

        AIVAN SAIRASTA RAHASTAMISTA

        EI MITÄÄN RAJAA

        konitohtorit rällestää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aikamoista kusetusta ottaa turhast maksua

        pitää vissiin saada vanha 60 luvun röntgenlaite kuolletettua

        AIVAN SAIRASTA RAHASTAMISTA

        EI MITÄÄN RAJAA

        konitohtorit rällestää

        hiihtomäentie 35

        aivan törkeetä rahastusta

        hyväuskoisia pieneläinomistajia vedetään höplästä

        rahat pois ja näkemiin. ettäs kehtaavat kyniä.
        ahneella on paskane loppu!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hiihtomäentie 35

        aivan törkeetä rahastusta

        hyväuskoisia pieneläinomistajia vedetään höplästä

        rahat pois ja näkemiin. ettäs kehtaavat kyniä.
        ahneella on paskane loppu!!!

        hui hirveetä.
        pieneläin omistajia kusetetaan

        ei ole millään mitään rajaa tänäpäivänä.

        pysykää kaukana kyseisestä röntgen laitteesta !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hui hirveetä.
        pieneläin omistajia kusetetaan

        ei ole millään mitään rajaa tänäpäivänä.

        pysykää kaukana kyseisestä röntgen laitteesta !!!!

        hiihtomäentie 35

        ei valehtelulla pärjää,eikä kusetuksella

        ......................................kauaa !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe