Lama-ajan kysely...

MuisQuuuuu

Tekeekö puute Sinut kiukkuiseksi...?...

30

137

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheEagles

      Jos ruuan puute elikäs nälkä niin saa...muut ei niinkään...tai ehkä jossain tapauksessa korjaussarjan puute... ;-D

      • MuisQuuuuu

        puute on suhteellinen käsite...;o)...


      • TheEagles
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        puute on suhteellinen käsite...;o)...

        Mut jos suhteessa on puutteessa niin mitäs se sitten on? ;-O


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        Mut jos suhteessa on puutteessa niin mitäs se sitten on? ;-O

        kysymys niin pakko vastata että kyseessä on pakollinen pihtaus...;o)...


      • TheEagles
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        kysymys niin pakko vastata että kyseessä on pakollinen pihtaus...;o)...

        onkos sekin riippuvainen taloudellisesta tilanteesta?:-o


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        onkos sekin riippuvainen taloudellisesta tilanteesta?:-o

        MIks juuri SE olisi ei tingittävien listoilla..Hitsi..sehän saattaa tulla hurjankin kalliiks...:o/...


      • TheEagles
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        MIks juuri SE olisi ei tingittävien listoilla..Hitsi..sehän saattaa tulla hurjankin kalliiks...:o/...

        viimeistään kun pappi aamenen lausuu...tosi kalliiksi...:-PP


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        viimeistään kun pappi aamenen lausuu...tosi kalliiksi...:-PP

        Kyllä mä sitten olen tyhymä..En oppinut mitään siitä ensimmäisestä aamenesta;o)...


    • mutmut.

      toisen itsestäänselvyytenä pitäminen tekee (((

      • selvä tapaus

        selvä itsestäni ja niin se toinenkin on, yleensä. Te naiset aina keksitte syitä olla tyytymättömiä meihin miehiin..."Pitää mua itsestään selvänä, huh...!"


      • MuisQuuuuu

        ettei mikään tässä elämässä ole itsestäänselvyys..Tai ehkä vain kuolema.


    • Jos vastaa "Ei", niin eihän sitä kukaan usko. Jos "Kyllä", niin kaikki saa tietää.
      Että en vastaa ollenkaan.

      • MuisQuuuuu

        minkä diplomaatin maailma onkaan Sinussa menettänyt...;o)...

        Äläs kuitenkaan ole kiukkuinen..Auts..ei saa heittää pienillä kivillä..Taidatkin olla aiast tuhuma...;o)....


    • impi-lempi

      Kiukkuiseksi ?? Hankala kysymys sinänsä...en tunne kärsiväni puutetta mistään...en kärsi vilua, en nälkää...rahaakin sen verran, jotta sillä pärjää, kun ei ala pröystäileen...Rakkautta ja seksiäkin saan ihan tarpeeksi, olen todella tyytyväinen nainen ;)

      • MuisQuuuuu

        Sittenhän meitä on ainakin kaksi..Voitais vaikkast perustaa onnellisten naisten kerho...Täällä huulla kun näyttää olevan jo tuo omituisten otusten kerhokin..;o)...


      • sola"
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Sittenhän meitä on ainakin kaksi..Voitais vaikkast perustaa onnellisten naisten kerho...Täällä huulla kun näyttää olevan jo tuo omituisten otusten kerhokin..;o)...

        ..mä tuun messiin. meitäsiison jo kolome :)


      • MuisQuuuuu
        sola" kirjoitti:

        ..mä tuun messiin. meitäsiison jo kolome :)

        Ensimmäinen kokoontuminen tapahtuu lähiaikoina...;o)... Wau...:o)...


    • sola"

      ..kun oon aina saanu kaiken, mitä haluan..ja vähä enemmänki :)

      Kaitpa nuo osattomat osaa vastata... ;)

      • MuisQuuuuu

        täällä huulla on niin kiukkusta väkee..et ne raukat potee puutetta..Miäh olen ainakin kamalan kiukkunen, jos mun verensokeri laskee liian alas..varsinkin yöllä..Uni ei millään taho tulla, jos nälkä jäystää masua...;o)...


    • MuisQuuuuu

      Nooh..Vanha totuushan kuuluu, että hiljaisuus on myöntymisen merkki...Quules..Mä en tulkitse väljästi....:o)...

      • gynter rannarson

        reikäleivän reikää tekee mieli.


      • MuisQuuuuu
        gynter rannarson kirjoitti:

        reikäleivän reikää tekee mieli.

        Sitäpaitsi sitä on nyt näinä vaikeina aikoina paljonkin tyrkyllä..;o)...


    • ole oikein todellista puutetta itse kärsiny, nii... jollei puutteen puuttumista sit lasketa.
      Mut toi verovirasto tuntuu kärsivän kaikenmallisista puutteista, muunmuuassa mun rahoista, joita minä en taas anna sinne, koska sitten mulla olis lompakossa puutteita.
      Ja kiukkunen en o ko aamusin kun pittää aukaista silmät keskellä yötä.
      Kukaan kunniallinen ihminen ei herää ennen klo 10.00....... ja ne kunniattomat ei ole päässy vielä edes sänkyyn.

      • MuisQuuuuu

        Ja joinakin öinä en edes käy nukkumaan..Taidan olla paha tyttö...Ilmankos en kärsi puut..siis kiukusta;o)...


    • hilda-hymy

      mistä on puute. Jos on puute ihan siiiitttä, niin hypin seinille.
      Ruuan puutteesta en tiedä mitään, senhän kertoo painokin....
      Auringon puutteesta tuun lamaantuneeksi.
      Puute on suhteellinen käsite.

      • MuisQuuuuu

        Unenpuute on kans tosi paha puute..:o/...


      • hilda-hymy
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Unenpuute on kans tosi paha puute..:o/...

        toimeen 5 tunnin yöunilla. Mutta jos en saa vähintään sitä, niin alkaa pinnaa kiristää.
        Totta sitten joku yö täytyy nukkua 7-8 tuntia, niin sit on kaikki hyvin.


      • MuisQuuuuu
        hilda-hymy kirjoitti:

        toimeen 5 tunnin yöunilla. Mutta jos en saa vähintään sitä, niin alkaa pinnaa kiristää.
        Totta sitten joku yö täytyy nukkua 7-8 tuntia, niin sit on kaikki hyvin.

        Tosin 8 h on minulle liikaa..Tulee vain kurja olo;o)...


    • ei minulta mitään puutu.

      Pizzalla hän täyttää masuni
      ja keppanalla ostosvasuni.

      • MuisQuuuuu

        Hänen elämänsä on balanssissa..;o)...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe