elikkäs olis kiikarissa tuollainen 2.4 litranen audi kutos koneella, vuosimallia -02.
olis kiva tietää hieman tämän auton kulutuksesta... ???
paljon Audi A6 i V6 kuluttaa ?
41
2577
Vastaukset
- Audipoitsu
bensaa 13-23l/100km jo riiseli niin n.10l/100km
öljyä n.8l/1000km
vaihteisto/30tkm
glidiä Jaskan kans 5 tuubia /kk
sähkövikoja päivittäin
niveliä 1/vko
kaikki hinausautoyrittäjät ovat tuttuja.
Mutta pois en vaihtais koska poikakavereita riittää liikaakin. Hyvä että pystyy kävelemään... - keskikulutus
pyörii 10l/100km paikkeilla, tankkaus.comissa useampi vastaava.
- hyny-kuski
Ihan sattumalta osuin lukemaan tämän viestin, ja tuli heti mieleen että työkaveri on juuri vaihtamassa pois kyseistä autoa.. muistaakseni oli juuri 02 ja ajettu ~160tkm. 2,4:lla koneella. Omaan silmään tuo näytti erittäin siistiltä peliltä ja kaveri on siihen just pistättänyt uuden tuulilasin kun oli ollut naarmuilla.
Väri autossa on semmoinen omituinen vihreän ja sinisen välimaasto.. siis ihan audin tehdasväri, mutta omaan silmään vieras sävy.
..mutta jos haluat jatkaa tästä juttua niin pistä sähköpostia "jj.viitanen(a)gmail.com" niin välitän työkaverille .. kyseinen audi pörrää tiheästi Hämeenlinna-Helsinki akselilla. - näin sanoo kokemus
esimerkiksi bme 3.0l kutonen!
- vee6
Turha moottori, mihinkään tuon kokoinen auto 170 hv:n vaparimoottorilla ei kulje, mutta bensaa kuluu. Järkevämpiäkin moottoreita tuohon löytyy.. Ja hyi helvetti ne vihreen-siniset on kamalan näköisiä!
- Kokemus puhuu
vee6 kirjoitti:
Turha moottori, mihinkään tuon kokoinen auto 170 hv:n vaparimoottorilla ei kulje, mutta bensaa kuluu. Järkevämpiäkin moottoreita tuohon löytyy.. Ja hyi helvetti ne vihreen-siniset on kamalan näköisiä!
Audin v6 mallit syövät hemmetisti bensaa, kansi/akselivikasia. Tehojakin niinku pitäs olla ihan hyvin normi autoksi mutta kumminkaan se ei tunnu missään kun lyö kaasua. En käsitä mikä siinä on. Audi tarvii turboa, sen se osaa! Paras vaihtoehto ja hyvä sellainen on 1.8t ja manuaalina. Se voi kestää ja kuluttaa normaalisti! Mutta audin vapari v6 mallit niin ei kannata, itellä ollu nelikkona hyi helvetti ei olisi varaa tänäpäivänä ajaa! Vaihdoin bmw suorempaan malliin ja kulutus puolittui ja selkeesti agressiivisempi vehje! Eli älkää harkitko, se 1.8t on hyvä, jos kulkua haluaa niin päivityksellä varmasti mennään ohi audin v6 malleista "vaparimalleista" ja kulutus puolet pienempää!
- Mielenkiintoinen,
vee6 kirjoitti:
Turha moottori, mihinkään tuon kokoinen auto 170 hv:n vaparimoottorilla ei kulje, mutta bensaa kuluu. Järkevämpiäkin moottoreita tuohon löytyy.. Ja hyi helvetti ne vihreen-siniset on kamalan näköisiä!
juttu että 170hv ei riittäisi kuljettamaan 1.6tonnin autoa, hyvinhän tuo on kulkenut kärryineen 110hevosellakin.
Turbotettu 170hv moottoriko sitten kuljettaisi samaa koppaa raketin lailla verrattuna 170hv vapariin? - FiNiTO...
Mielenkiintoinen, kirjoitti:
juttu että 170hv ei riittäisi kuljettamaan 1.6tonnin autoa, hyvinhän tuo on kulkenut kärryineen 110hevosellakin.
Turbotettu 170hv moottoriko sitten kuljettaisi samaa koppaa raketin lailla verrattuna 170hv vapariin?Kun ei ole vapariteknologiaa vaan aina tarvitaan apumoottori
- Thyyrpo
FiNiTO... kirjoitti:
Kun ei ole vapariteknologiaa vaan aina tarvitaan apumoottori
tarvitsee nykyään kaikki muutkin. Esim. BMW laittaa M malleihin turbot. Turbot ovat nykyaikaa, ei vaparit.
- ............
Thyyrpo kirjoitti:
tarvitsee nykyään kaikki muutkin. Esim. BMW laittaa M malleihin turbot. Turbot ovat nykyaikaa, ei vaparit.
Audi tais sählää vie sillon 2 tahtisten kans..
- ------------
............ kirjoitti:
Audi tais sählää vie sillon 2 tahtisten kans..
kumminkin BMW on pudonnut kelkasta aika rajusti, siihen ei auta sinun itkukaan.
- ei Audia eikä bemua
------------ kirjoitti:
kumminkin BMW on pudonnut kelkasta aika rajusti, siihen ei auta sinun itkukaan.
Minua ei itketä sen enmpää Bemari kuin Audikaan, molemmat saksalaista paskaa..
- Nimullonnniii
------------ kirjoitti:
kumminkin BMW on pudonnut kelkasta aika rajusti, siihen ei auta sinun itkukaan.
Joka on yleensäkkään edes keksinyt turbon! Ensimmäinen merkki joka käytti ahdinta!
Nykyään tt bmw:llä on voittanut kaikki testit - chevymies.....
Nimullonnniii kirjoitti:
Joka on yleensäkkään edes keksinyt turbon! Ensimmäinen merkki joka käytti ahdinta!
Nykyään tt bmw:llä on voittanut kaikki testitEnsimmäinen sarjatuotantoauto joka käytti ahdinta(turboa) oli Oldsmobile jetfire vuonna 62 toisena tuli Chevrolet corvair monza pari kuukautta myöhemmin, bemari tuli sit 10 v kuluttua ja tää on FAKTA. http://www.autowiki.fi/index.php/Turboahdin
- Thyrbou
Nimullonnniii kirjoitti:
Joka on yleensäkkään edes keksinyt turbon! Ensimmäinen merkki joka käytti ahdinta!
Nykyään tt bmw:llä on voittanut kaikki testitmelkein mitään:
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/audi-s4-gegen-bmw-335i-sportliche-sechszylinder-im-doppeltest-943267.html
http://www.autozeitung.de/powercar/vergleichstest-sport-limousinen
Ei pärjää BMW:n 2x turbo Audin turbolle. - ja vitut....
Thyrbou kirjoitti:
melkein mitään:
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/audi-s4-gegen-bmw-335i-sportliche-sechszylinder-im-doppeltest-943267.html
http://www.autozeitung.de/powercar/vergleichstest-sport-limousinen
Ei pärjää BMW:n 2x turbo Audin turbolle.Kiinnostaa noi iänikuiset saksalaiset linkit. Bemari kuten myös Audi ja Mersu sekä Volvot yms ovat voittaneet vaikka mitä, kaikki laatuautoja , siihen ei tarvita mitään vitun saksalaisia linkkejä. Saatana kun sä saisit edes jonkun noista joskus..
- dsg pam
Thyrbou kirjoitti:
melkein mitään:
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/audi-s4-gegen-bmw-335i-sportliche-sechszylinder-im-doppeltest-943267.html
http://www.autozeitung.de/powercar/vergleichstest-sport-limousinen
Ei pärjää BMW:n 2x turbo Audin turbolle.http://hubpages.com/hub/Top-50-Fastest-Cars eikä sit ole viritetty... http://sv.wikipedia.org/wiki/BMW_M5
- kmh###
dsg pam kirjoitti:
http://hubpages.com/hub/Top-50-Fastest-Cars eikä sit ole viritetty... http://sv.wikipedia.org/wiki/BMW_M5
unohtuisi niin yksikään BMW ei mene tehdaskuntoisena yli 250 km/h, Audilla menee R8 vakiona yli 300 km/h, ja se on fakta.
- 26
kmh### kirjoitti:
unohtuisi niin yksikään BMW ei mene tehdaskuntoisena yli 250 km/h, Audilla menee R8 vakiona yli 300 km/h, ja se on fakta.
Bemari menee TÄYSIN TEHDAskuntoisena 330 ainoastaa sähköinen rajoitin poistettuna , mikä ei ole pakollinen edes saksassa.. * 507 hk 520 nm/ 378 kW
Acceleration, 0-100 [redigera]
* 4,7 sekunder för sedanen
* 4,8 sekunder för kombin
Toppfart [redigera]
* 250 km/h - Elektronisk fartspärr
* ca 330 km/h - Utan elektronisk fartspärr - bmw......
kmh### kirjoitti:
unohtuisi niin yksikään BMW ei mene tehdaskuntoisena yli 250 km/h, Audilla menee R8 vakiona yli 300 km/h, ja se on fakta.
Näkyi Bemu olevan nopeampi ja se on FAKTA
- ugh...
kmh### kirjoitti:
unohtuisi niin yksikään BMW ei mene tehdaskuntoisena yli 250 km/h, Audilla menee R8 vakiona yli 300 km/h, ja se on fakta.
Niin r8 samoin kuin nissan gt-r ja bmw m5 kulkevat kaikki 180km/h Japanissa koska laki ei salli kovempaa nopeutta ja kaikissa on rajoittimet..
- kmh###
ugh... kirjoitti:
Niin r8 samoin kuin nissan gt-r ja bmw m5 kulkevat kaikki 180km/h Japanissa koska laki ei salli kovempaa nopeutta ja kaikissa on rajoittimet..
Taitaa BMW olla sinulle elämää suurempi juttu. Hirveät puolustelut heti (3 viestin muodossa) kun sinun väittämääsi halveerattiin, heh heh. M5 ei mene vakiona yli 250 km/h, katso vaikka bmw.fi
- audi ei kulje...
kmh### kirjoitti:
Taitaa BMW olla sinulle elämää suurempi juttu. Hirveät puolustelut heti (3 viestin muodossa) kun sinun väittämääsi halveerattiin, heh heh. M5 ei mene vakiona yli 250 km/h, katso vaikka bmw.fi
ei tartte kattoo,, Kun yhden johdon ottaa irti niin Audin r8 jää kun tikku paskaan , näitkö 50 nopeinta , aika huonosti audi pärjäs, pure sitä heheheheh
- ....................
audi ei kulje... kirjoitti:
ei tartte kattoo,, Kun yhden johdon ottaa irti niin Audin r8 jää kun tikku paskaan , näitkö 50 nopeinta , aika huonosti audi pärjäs, pure sitä heheheheh
Yhden viestin täällä on kyllä joku toinen joka on Bemufani, itse en aja kummallakaan merkillä, mut noista superautoista molemmat kelpais
- kmh###
audi ei kulje... kirjoitti:
ei tartte kattoo,, Kun yhden johdon ottaa irti niin Audin r8 jää kun tikku paskaan , näitkö 50 nopeinta , aika huonosti audi pärjäs, pure sitä heheheheh
" Kun yhden johdon ottaa irti "
Jos autoon tehdään muutoksia, niin se ei ole silloin vakio. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Audista ei tarvitse ottaa edes sitä yhtä johtoa irti ja silti menee yli 300. - ???????????????+++
kmh### kirjoitti:
" Kun yhden johdon ottaa irti "
Jos autoon tehdään muutoksia, niin se ei ole silloin vakio. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Audista ei tarvitse ottaa edes sitä yhtä johtoa irti ja silti menee yli 300.Noi rajoitukset ovat sakuautonvalmistajat itse keskenään sopineet, ja se ettei audi noudata niitä johtuu varmaan et niitä tehdään Unkarissa. Noita autoja on esim ranskassa ja itävallassa ja ne kulkee sen 330 ja takuut pelaa, maahantuoja poistaa rajoittimen., onko vaikee tajuta. Minä olen mersumies ja sillä merkillä on vekotin joka pesee molemmat. Muuten nopeat auto kulkevat yli 320 ja siihen ei Audisi pysty vaikka tinaisit siihen mitä johtoja. Et sattunut näkeen 50 nopeinta oli Bemu noipeempi kuin Audi ja se on FAKTA..
- .................
kmh### kirjoitti:
" Kun yhden johdon ottaa irti "
Jos autoon tehdään muutoksia, niin se ei ole silloin vakio. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Audista ei tarvitse ottaa edes sitä yhtä johtoa irti ja silti menee yli 300.Bemari sijalla 19 Audi 35 jopa Bentley on nopeampi.. mikä se sellainen superauto on joka ei kulje mihinkään???Buahaha Taksimallit jättää..
- kmh###
???????????????+++ kirjoitti:
Noi rajoitukset ovat sakuautonvalmistajat itse keskenään sopineet, ja se ettei audi noudata niitä johtuu varmaan et niitä tehdään Unkarissa. Noita autoja on esim ranskassa ja itävallassa ja ne kulkee sen 330 ja takuut pelaa, maahantuoja poistaa rajoittimen., onko vaikee tajuta. Minä olen mersumies ja sillä merkillä on vekotin joka pesee molemmat. Muuten nopeat auto kulkevat yli 320 ja siihen ei Audisi pysty vaikka tinaisit siihen mitä johtoja. Et sattunut näkeen 50 nopeinta oli Bemu noipeempi kuin Audi ja se on FAKTA..
Audeja ei tehdä unkarissa, moottorit tehdään. Pemuja tehdään Afrikassa, Venäjällä, Kiinassa ja Itävallassa. Eipä tuota rajoitusta noudata enää kukaan.
Heh heh, "mersumies", ettei vaan mopopoika? - ............
kmh### kirjoitti:
Audeja ei tehdä unkarissa, moottorit tehdään. Pemuja tehdään Afrikassa, Venäjällä, Kiinassa ja Itävallassa. Eipä tuota rajoitusta noudata enää kukaan.
Heh heh, "mersumies", ettei vaan mopopoika?Eikös Audeja tehdä Unkarissa, ainakin TT,T, Lisäksi Audeja tehdään Kiinassa, Intiassa , Singaporessa, yms jos et tiennyt...HEH HEH
- ..............
............ kirjoitti:
Eikös Audeja tehdä Unkarissa, ainakin TT,T, Lisäksi Audeja tehdään Kiinassa, Intiassa , Singaporessa, yms jos et tiennyt...HEH HEH
ainakaan tehdä missään Afrikan HIV:n kyllästämässä heinämajassa, toisin kuin Bemua.
- ahaaa...........
.............. kirjoitti:
ainakaan tehdä missään Afrikan HIV:n kyllästämässä heinämajassa, toisin kuin Bemua.
Ungern (från 1993).
* Audi Hungaria Motor Kft. 100% ägt av Volkswagen 4 800 anställda.
o Werk Györ: Produktion av Audi TT Coupe/Roadster och motorer till Audi, * Malaysia.
o Auto Dunia Snd. Bhd.: Montering av Audi A4 och A6. Extern länk: http://www.autodunia.com.my/index.php
* Indonesien.
o PT Guardia Matram Motor Co. : Montering av VW-Caravelle och Audi A4.
* Filippinerna.
o Proton Philipins Corporation.: Montering av Volkswagen Polo och Audi A4., * Kina (från 1985)
o Shanghai-Volkswagen Automotive Comoanv Ltd. Cirka 13 400 anställda. Volkswagen äger 50 %.
Werk Shanghai: Produktion av Volkswagen Polo, Gol, Passat, Santana, Touran och div. motorkomponenter.
http://www.saicgroup.com/saic01/fore/english/index.htm
*
o FAW-Volkswagen Automotive Company Ltd: Cirka 6 800 anställda. Volkswagen äger 30% och Audi 10%. , * Ungern (från 1993).
o Audi Hungaria Motor Kft. 100% ägt av Volkswagen 4 800 anställda.
Werk Györ: Produktion av Audi TT Coupe/Roadster och motorer till Audi. * Bosnien-Herzegovina.
o Volkswagen-Sarajevo d.o.o. Cirka 120 anställda (? Ang. antal anställda.)
Werk Sarajevo: Produktion av Škoda Fabia, Octavia och Volkswagen Golf, Passat Audi A4 och Audi A6. Belgien (Brüssel från 1970).
* Volkswagen Bruxelles SA: 100% ägt av Volkswagen AG. cirka 5 800 anställda.
o Werk Brüssel, : Produktion av Volkswagen Lupo och VW Golf och Audi A3... * Malaysia.
o Auto Dunia Snd. Bhd.: Montering av Audi A4 och A6. Extern länk: http://www.autodunia.com.my/index.php
* Indonesien.
o PT Guardia Matram Motor Co. : Montering av VW-Caravelle och Audi A4.
* Filippinerna.
o Proton Philipins Corporation.: Montering av Volkswagen Polo och Audi - ..................
.............. kirjoitti:
ainakaan tehdä missään Afrikan HIV:n kyllästämässä heinämajassa, toisin kuin Bemua.
Taitaa noilta Audimiehiltä saada HIV:n täältä kotimaastakin...
- kmh###
ahaaa........... kirjoitti:
Ungern (från 1993).
* Audi Hungaria Motor Kft. 100% ägt av Volkswagen 4 800 anställda.
o Werk Györ: Produktion av Audi TT Coupe/Roadster och motorer till Audi, * Malaysia.
o Auto Dunia Snd. Bhd.: Montering av Audi A4 och A6. Extern länk: http://www.autodunia.com.my/index.php
* Indonesien.
o PT Guardia Matram Motor Co. : Montering av VW-Caravelle och Audi A4.
* Filippinerna.
o Proton Philipins Corporation.: Montering av Volkswagen Polo och Audi A4., * Kina (från 1985)
o Shanghai-Volkswagen Automotive Comoanv Ltd. Cirka 13 400 anställda. Volkswagen äger 50 %.
Werk Shanghai: Produktion av Volkswagen Polo, Gol, Passat, Santana, Touran och div. motorkomponenter.
http://www.saicgroup.com/saic01/fore/english/index.htm
*
o FAW-Volkswagen Automotive Company Ltd: Cirka 6 800 anställda. Volkswagen äger 30% och Audi 10%. , * Ungern (från 1993).
o Audi Hungaria Motor Kft. 100% ägt av Volkswagen 4 800 anställda.
Werk Györ: Produktion av Audi TT Coupe/Roadster och motorer till Audi. * Bosnien-Herzegovina.
o Volkswagen-Sarajevo d.o.o. Cirka 120 anställda (? Ang. antal anställda.)
Werk Sarajevo: Produktion av Škoda Fabia, Octavia och Volkswagen Golf, Passat Audi A4 och Audi A6. Belgien (Brüssel från 1970).
* Volkswagen Bruxelles SA: 100% ägt av Volkswagen AG. cirka 5 800 anställda.
o Werk Brüssel, : Produktion av Volkswagen Lupo och VW Golf och Audi A3... * Malaysia.
o Auto Dunia Snd. Bhd.: Montering av Audi A4 och A6. Extern länk: http://www.autodunia.com.my/index.php
* Indonesien.
o PT Guardia Matram Motor Co. : Montering av VW-Caravelle och Audi A4.
* Filippinerna.
o Proton Philipins Corporation.: Montering av Volkswagen Polo och Audijuttu että "mersumies" ottaa noin henkilökohtaisesti Bemariin liittyvät jutut.
- kmh###
.................. kirjoitti:
Taitaa noilta Audimiehiltä saada HIV:n täältä kotimaastakin...
paljastui sekin että oletkin vain häirikkö etkä Bemaristi saatika Mersumies. En vaivaudu kanssasi kinaamaan.
- ......
kmh### kirjoitti:
juttu että "mersumies" ottaa noin henkilökohtaisesti Bemariin liittyvät jutut.
Tartteehan se totuus tulla esiin, Mulle on ihan sama vaikka sinä alkaisit tekeen Bemareita taivasalla, ikinä en osta Bemaria, Audi on joskus ollut ...Muuten saat haukkua Mersua niin helvetisti kuin haluat ja mulle on aivan sama ruostuuko ovet vai katto, seuraavakin on Mersu tehkööt niitä vaikka eskimot..Pari kolme vuotta pidän ja sit se lähtee maailmalle..
- ,,,,,,,,,,,,,
kmh### kirjoitti:
paljastui sekin että oletkin vain häirikkö etkä Bemaristi saatika Mersumies. En vaivaudu kanssasi kinaamaan.
sinä tänne ne HIV,T vetänyt keskusteluun? Luultavasti sinä olet se häirikkö...
- hihiiiiiii
kmh### kirjoitti:
paljastui sekin että oletkin vain häirikkö etkä Bemaristi saatika Mersumies. En vaivaudu kanssasi kinaamaan.
ja taas jauhot suuhun
- rooskele..
Kokemus puhuu kirjoitti:
Audin v6 mallit syövät hemmetisti bensaa, kansi/akselivikasia. Tehojakin niinku pitäs olla ihan hyvin normi autoksi mutta kumminkaan se ei tunnu missään kun lyö kaasua. En käsitä mikä siinä on. Audi tarvii turboa, sen se osaa! Paras vaihtoehto ja hyvä sellainen on 1.8t ja manuaalina. Se voi kestää ja kuluttaa normaalisti! Mutta audin vapari v6 mallit niin ei kannata, itellä ollu nelikkona hyi helvetti ei olisi varaa tänäpäivänä ajaa! Vaihdoin bmw suorempaan malliin ja kulutus puolittui ja selkeesti agressiivisempi vehje! Eli älkää harkitko, se 1.8t on hyvä, jos kulkua haluaa niin päivityksellä varmasti mennään ohi audin v6 malleista "vaparimalleista" ja kulutus puolet pienempää!
no..ei ne viat haittaa liikenteessä.Mitä kovempaa ajaa sitä enempi kulutat.. ja satasella 25litraa.Öljyä lisään jatkuvaan.Tohtori katsellut ja tietää yskän ..jättääkö tielle vai ei.Mutta kuusankoski ostaa sen sitten.Ajattu 48 tkm.
Eli kulutusta on varaa ostaa auti niin varaa maksaa kulutukin.
- lukija tässä
se V6 on ihan ok, kiva moottori, ei mikään raketti mutta siinä on pääsääntöisesti enemmän voimaa
kuin mitä virallisesti ilmoitetaan. Vääntävä ja mukavat saundit.
Mutta bensaa se syö, kaupungissa 14-15 automaattina ainakin, ka. 10l vähintäin.
2.0T on tylsä nelari mutta turbon ansiosta kenties parempi vaihtoehto - dasfasfagasgas
vittu jee mullon 1.9tdi kiisseli. 90hv. Se se vasta kulkeeki ku turbot ja kaikki. Voi että näitä itkuja. ladan saa kulkemaan nopeasti jos niin haluaa. Jos ei autojen päälle ymmärrä mitään, kannattaa polkea pyörällä.
- imekäämunaanne
aivan vitun hyviä vastauksia, LUKEKAA SE VITUN AIHE JA MENKÄÄ MUUALLE JAUHAAN VITUN PELLET
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314234
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344037- 613665
- 873521
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans323514Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643321- 812886
- 542815
- 252596
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142304