Nyt kun pari kertaa olen koittanut laittaa rahaa PAF:in tililleni, se ei ole oikein onnistunut. Aikaisemmin se onnistui aina siten, että kun siirsin rahat verkkopankin kautta, painoin vain "palaa palveluntarjoajan sivuille" ja rahat näkyivät heti tilillä. Nyt pari kertaa on käynyt niin, että mennessäni sivulle takaisin siitä samaisesta painikkeesta, en olekaan enää kirjautunut sisään, ja kun kirjaudun, rahoja ei näy. Ovat tulleet sitten parin pankkipäivän päästä. Onko muilla ollut tällaista ongelmaa? Ärsyttävää kun joutuu odottelemaan rahojaan.
Voisiko johtua siitä, että jätin yhden rahansiirron kesken jokunen aika sitten? Tilitiedoissa lukee tämän siirron kohdalla vieläkin "käsitellään". Tämän jälkeiset siirrot ovat olleet juurikin niitä ongelmallisia.
Ongelmia PAF:in rahansiirrossa?
keiguy
2
447
Vastaukset
- hyvin
mahdollista että ongelmat johtuu tosta kesken jääneestä rahan siirrosta.Koska itselläni ei ole ollut mitään ongelmia ja olen aina myä palannut takaisin tuosta samaisesta painikkeesta.Siitä ymmärtääkseni tarvitsee aina painaakkiin,että rahat päivittyy heti.Kannattaa kysyä asiakaspalvelusta tuosta ongelmasta jos ei se häviä silloinkaan vaikka keskeneräinen rahansiito on käsitelty.Toivottavasti tästä minun tekstistä oli sulla vielä jotain apua.
- oles aina
myös,tarkennus kitjoitusvirheeseen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709