Pyöreärintaiset tytöt koraanissa

Muhammedin vastuu?

Islamin uskossa on todella perversion piirteitä, ainakin jos uskomme silmiämme. Lainaan tähän suurta kirjaa eli koraania. Suora lainaus Viestin suurasta (78:31-34). Tässä kuvataan paratiisia, miksi paratiisia kuvataan näin: Mutta hurskaita odottaa mainio voitto; yrtti ja rypäletarhat, pyöreärintaiset nuoret tytöt ja täydet maljat.

Lyhyessä lainauksessa käy ilmi, että tekstin kirjoittaja haaveilee paikasta, jossa hän saisi hyvien tekojensa palkinnoksi lapsia seksikumppaneikseen. Nuori tyttö on lapsi, jonka rinnat vasta ovat muotoutumassa ja siksi ovat pyöreät.

Minua inhottaa, että ns. pyhän kirjan sivuilla tuodaan tällaista perversiota esille. Ja nyt Suomessa jaetaan tuomioita siitä, että tämän tosiasian tuo esille.

29

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Imaami höpöttää

      Missä ovat imaamit ja muut selittelijät, kun täällä keskustelussa tuodaan jatkuvasti esille tosiasioita islamin pimeästä puolesta? Mitä imaamit sanovat, että Koraanissa luvataan paratiisissa aikuisille äijille nuoria pyöreärintaisia tyttöjä seksileluiksi? Minusta imaamien pitäisi hävetä, kun he vain toitottavat joka paikassa, että islam on rauhan uskonto. Milloin tämän väitteen voisi näyttää todeksi käytännön elämässä?

    • Koraanin mukaan
    • Jo paisuu

      Mutta minkäs teet, jos kerran koraani lupaa paratiisissa nuoria tyttöjä vanhoille äijille. Kai se sitten on oikein, eikös ole niin, että kaikki mitä koraanissa kirjoitetaan on oikein ja sallittua kaikkialla maailmassa ja kaikkina aikoina, ja kaikki mitä Muhammed teki ja suositteli on myös oikein ja sallittua kaikkialla maailmassa ja kaikkina aikoina. Kyllä, minäkin haluan paratiisissa nuoria tyttöjä, kun täällä maailmassa en enää saa.

      • pokalisti..

        72 tyttoa ja 300 isoparseista pikkupoikaa!


      • Kyltymätön uskova

        Olen uskossa, mutta entä jos ei olekaan paratiisia. Siksi minä ja näköjään moni muu etsii nuoria, ihanan pyöreärintaisia tyttöjä jo täällä maailmassa. Jos paratiisi sitten onkin olemassa, se on vain plussaa, että saa nuorta tyttöä jo maailmassa. Mutta eihän miehillä ole hätää, miehellä on oikeus elää niin kuin Muhammed eli ja opetti. Vähän kyllä nykypäivänä panee arveluttamaan se, että Muhammed puuhasi lasten kanssa, mutta uskon suureen kirjaan, joten minäkin etsin nuoria tyttöjä, jotka ovat viattomia ja ihanan tiukkoja.


      • Kaipaava 2
        Kyltymätön uskova kirjoitti:

        Olen uskossa, mutta entä jos ei olekaan paratiisia. Siksi minä ja näköjään moni muu etsii nuoria, ihanan pyöreärintaisia tyttöjä jo täällä maailmassa. Jos paratiisi sitten onkin olemassa, se on vain plussaa, että saa nuorta tyttöä jo maailmassa. Mutta eihän miehillä ole hätää, miehellä on oikeus elää niin kuin Muhammed eli ja opetti. Vähän kyllä nykypäivänä panee arveluttamaan se, että Muhammed puuhasi lasten kanssa, mutta uskon suureen kirjaan, joten minäkin etsin nuoria tyttöjä, jotka ovat viattomia ja ihanan tiukkoja.

        Tällä sivustolla kehotetaan keskustelemaan koraanista ja sen opetuksista. Mutta missä ovat kirjan tuntijat, kun he eivät anna meille neuvoja kun niitä pyydämme? Kertokaa nyt imaamit ja muut oppineet, voimmeko toimia Muhammedin esimerkin mukaan. Emme ainakaan voi uhmata häntä, mutta voimmeko hyvällä omallatunnolla seurata täysin hänen esimerkkiään?


      • Vastaus tarvitaan
        Kaipaava 2 kirjoitti:

        Tällä sivustolla kehotetaan keskustelemaan koraanista ja sen opetuksista. Mutta missä ovat kirjan tuntijat, kun he eivät anna meille neuvoja kun niitä pyydämme? Kertokaa nyt imaamit ja muut oppineet, voimmeko toimia Muhammedin esimerkin mukaan. Emme ainakaan voi uhmata häntä, mutta voimmeko hyvällä omallatunnolla seurata täysin hänen esimerkkiään?

        Lähetin tästä keskustelusta tiedon kahdelle islamin asiantuntijalle, jään odottamaan vastauksia.


      • Mielenrauhaaa
        Kaipaava 2 kirjoitti:

        Tällä sivustolla kehotetaan keskustelemaan koraanista ja sen opetuksista. Mutta missä ovat kirjan tuntijat, kun he eivät anna meille neuvoja kun niitä pyydämme? Kertokaa nyt imaamit ja muut oppineet, voimmeko toimia Muhammedin esimerkin mukaan. Emme ainakaan voi uhmata häntä, mutta voimmeko hyvällä omallatunnolla seurata täysin hänen esimerkkiään?

        "Ottakaa vastaan se, mitä profeetta teille antaa, ja luopukaa siitä, mitä hän teiltä kieltää, ja pelätkää Jumalaa, sillä Hän on ankara rankaisemaan." (Koraani 59:7) Tässä on asiantuntijan vastausta epäröiville hurskaille miehille, kun kerran Muhammed antoi esimerkin tyttölasten kanssa puuhailusta, voitte ottaa nuoren tytön tyttöystäväksenne. Muhammedin opetusta ei voi uhmata. Uhmaaminen on kielletty, ja siitä Allah rankaisee.


      • Jo nyt olisi...
        Kaipaava 2 kirjoitti:

        Tällä sivustolla kehotetaan keskustelemaan koraanista ja sen opetuksista. Mutta missä ovat kirjan tuntijat, kun he eivät anna meille neuvoja kun niitä pyydämme? Kertokaa nyt imaamit ja muut oppineet, voimmeko toimia Muhammedin esimerkin mukaan. Emme ainakaan voi uhmata häntä, mutta voimmeko hyvällä omallatunnolla seurata täysin hänen esimerkkiään?

        Täällä on yksi asiantuntijan vastaus kysymykseen, ja hänen mukaansa Muhammed on oikeassa, koraani on oikeassa ja kun kumpaakaan muslimi ei saa uhmata, muslimin on toimittava Muhammedin esimerkin mukaan. Hänen kommenteissaan on usein ongelmana se, että hän alkaa verrata islamia kristinuskoon, eikä se mitenkään liitys sitten itse asiaan. Keskustelu radio ykkösessä oli tästä hyvä esimerkki. Mutta olisi mukava saada esim. Hämeen-Anttilan kommentteja. Tietääkö kukaan hänen sähköpostiaan?


      • kuran
        Jo nyt olisi... kirjoitti:

        Täällä on yksi asiantuntijan vastaus kysymykseen, ja hänen mukaansa Muhammed on oikeassa, koraani on oikeassa ja kun kumpaakaan muslimi ei saa uhmata, muslimin on toimittava Muhammedin esimerkin mukaan. Hänen kommenteissaan on usein ongelmana se, että hän alkaa verrata islamia kristinuskoon, eikä se mitenkään liitys sitten itse asiaan. Keskustelu radio ykkösessä oli tästä hyvä esimerkki. Mutta olisi mukava saada esim. Hämeen-Anttilan kommentteja. Tietääkö kukaan hänen sähköpostiaan?

        Hämeen Anttila on aika usein huutelemassa suurissa medioissa muslimien puolesta, mutta miksi hän jättää muslimit yksin tänne huutelemaan oikeassa ongelmassa. Tule nyt Jaakko tänne ja kerro, voiko aikuinen äijä, muslimi mies ottaa itselleen vaikkapa 12-vuotiaan tyttöystävän ja aloittaa hänen kanssaan pysyvän seksisuhteen. Me tunnemme kyllä koraanin, ja me tunnemme Muhammedin toiminnan ja hänen erehtymättömän esimerkin. Mutta mikä on nykypäivän asiantuntijan vastaus. Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus, Jaakko.


      • Risto ja Taisto
        kuran kirjoitti:

        Hämeen Anttila on aika usein huutelemassa suurissa medioissa muslimien puolesta, mutta miksi hän jättää muslimit yksin tänne huutelemaan oikeassa ongelmassa. Tule nyt Jaakko tänne ja kerro, voiko aikuinen äijä, muslimi mies ottaa itselleen vaikkapa 12-vuotiaan tyttöystävän ja aloittaa hänen kanssaan pysyvän seksisuhteen. Me tunnemme kyllä koraanin, ja me tunnemme Muhammedin toiminnan ja hänen erehtymättömän esimerkin. Mutta mikä on nykypäivän asiantuntijan vastaus. Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus, Jaakko.

        Niin, Taisto Tammi eli Risto varmasti tietää tämän asian. Hän näyttää nykyisin pukeutuvan länsimaisiin asuihin eli kravattipukuun, mutta mikä siellä housussa pullottaa.


      • Mietipä vähän
        kuran kirjoitti:

        Hämeen Anttila on aika usein huutelemassa suurissa medioissa muslimien puolesta, mutta miksi hän jättää muslimit yksin tänne huutelemaan oikeassa ongelmassa. Tule nyt Jaakko tänne ja kerro, voiko aikuinen äijä, muslimi mies ottaa itselleen vaikkapa 12-vuotiaan tyttöystävän ja aloittaa hänen kanssaan pysyvän seksisuhteen. Me tunnemme kyllä koraanin, ja me tunnemme Muhammedin toiminnan ja hänen erehtymättömän esimerkin. Mutta mikä on nykypäivän asiantuntijan vastaus. Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus, Jaakko.

        Kuule 12-vuotiaalla on harvemmin "pyöreät rinnat", usein vasta pienet tyngät. Jos puhutaan "pyöreärintaisista nuorista tytöistä", niin eiköhän olla lähempänä ikävuosia 17-25.


      • Muslimin taakka
        kuran kirjoitti:

        Hämeen Anttila on aika usein huutelemassa suurissa medioissa muslimien puolesta, mutta miksi hän jättää muslimit yksin tänne huutelemaan oikeassa ongelmassa. Tule nyt Jaakko tänne ja kerro, voiko aikuinen äijä, muslimi mies ottaa itselleen vaikkapa 12-vuotiaan tyttöystävän ja aloittaa hänen kanssaan pysyvän seksisuhteen. Me tunnemme kyllä koraanin, ja me tunnemme Muhammedin toiminnan ja hänen erehtymättömän esimerkin. Mutta mikä on nykypäivän asiantuntijan vastaus. Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus, Jaakko.

        Ei taida Jaakko antaa neuvojaan muualla kuin suurissa medioissa, telkkarissa ja radiossa. On se kumma, kuinka islam on täynnä kirjanoppineita, mutta kun heiltä jotain kysyy, sitten he eivät anna vastauksia. Vai onko kiusallista, kun heiltä kysytään näitä ihmisen arkielämään liittyviä asioita, niistä ei uskalleta rehellisesti kertoa. Mutta kyllä koraani lupaa nuoria pyöreärintaisia tyttöjä vanhoille ja hurskaille uskoville miehille paratiisin iloissa, sitä ei voi kieltää sillä se lukee niin selvästi koraanissa. Mutta mitä Jaakko sanoo, voiko tytön saada jo täällä maailmassa?


    • mieti sitä

      Sinuna perehtyisin myös raamattuun..Lootin sukurutsaukset ja seuraava:
      "Hän muisteli nuoruutensa päiviä, irstasta elämäänsä Egyptissä, ja hänen mielensä paloi Egyptin himokkaisiin miehiin, joilla oli elin kuin aasilla ja jotka sinkosivat siementään kuin orhi." (Hesekiel 23:20)

      Äitini rippiraamatusta muuten puuttui tuo kohta ;)

      • HAHAH9999

        Kumman luet mielummin lapsillesi: koraanin kuvauksen paratiisin naisista vai hesekielin ? Tässä sinulle:
        1. Ja minulle tuli tämä Herran sana:

        2. "Ihmislapsi, oli kaksi naista, saman äidin tyttäriä.
        3. He harjoittivat haureutta Egyptissä; nuoruudessaan he haureutta harjoittivat. Siellä heidän rintojansa likisteltiin ja heidän neitsyellisiä nisiänsä puristeltiin.
        4. Heidän nimensä olivat: vanhemman Ohola ja hänen sisarensa Oholiba. Sitten he tulivat minun omikseni ja synnyttivät poikia ja tyttäriä. - Heidän nimensä: Samaria on Ohola ja Jerusalem Oholiba.
        5. Mutta Ohola harjoitti haureutta, vaikka oli minun, ja himoitsi rakastajiansa, assurilaisia, naapureita,
        6. jotka olivat punasiniseen purppuraan puettuja ja olivat käskynhaltijoita ja päämiehiä, komeita nuorukaisia kaikki, ratsumiehiä, hevosen selässä ajajia.
        7. Ja hän antautui haureuteen näiden kanssa, jotka olivat Assurin valiopoikia kaikki; ja keitä vain hän himoitsi, niiden kaikkien kanssa hän saastutti itsensä kaikilla heidän kivijumalillaan.
        8. Mutta Egyptin-aikaista haureuttansa hän ei jättänyt, sillä he olivat maanneet hänen kanssansa hänen nuoruudessaan, olivat puristelleet hänen neitsyellisiä nisiänsä ja vuodattaneet hänen ylitsensä haureuttaan.
        9. Sentähden minä annoin hänet rakastajainsa käsiin, Assurin poikain käsiin, joita hän oli himoinnut.
        10. He paljastivat hänen häpynsä ja ottivat hänen poikansa ja tyttärensä ja tappoivat hänet itsensä miekalla, niin että hänestä tuli varoittava esimerkki muille naisille, ja panivat hänessä toimeen tuomiot.
        11. Mutta hänen sisarensa Oholiba, vaikka näki tämän, oli himossaan vielä häntäkin riettaampi ja oli haureudessaan vielä riettaampi, kuin hänen sisarensa oli ollut haureudessaan.
        12. Hän himoitsi Assurin poikia, jotka olivat käskynhaltijoita, päämiehiä, naapureita, pulskasti puettuja, ratsumiehiä, hevosen selässä ajajia, komeita nuorukaisia kaikki.
        13. Silloin minä näin, että hän saastutti itsensä: sama oli tie kumpaisellakin.
        14. Mutta hän meni vielä pitemmälle haureudessaan; kun hän näki seinään piirrettyjä miehiä, kaldealaisten kuvia, punavärillä piirrettyjä,
        15. vyö vyötettynä kupeille, päässä muhkea päähine, sankarien näköisiä kaikki, Baabelin poikain muotoisia, joiden synnyinmaa on Kaldea,
        16. niin hän silmän näkemältä sai himon heihin ja lähetti lähettiläitä heidän luoksensa Kaldeaan.
        17. Niin Baabelin pojat tulivat ja makasivat hänen kanssaan hekumassa ja saastuttivat hänet haureudellaan, niin että hän saastui heistä. Sitten hänen sielunsa vieraantui heistä.
        18. Mutta kun hän paljasti haureutensa ja paljasti häpynsä, niin minun sieluni vieraantui hänestä, niinkuin minun sieluni oli vieraantunut hänen sisarestansa.
        19. Mutta hän yhä enensi haureuttaan, kun muisti nuoruutensa päivät, jolloin oli haureutta harjoittanut Egyptin maassa.
        20. Ja hän sai himon heidän hekumoitsijoihinsa, joilla on jäsen kuin aaseilla ja vuoto kuin orheilla.
        21. Ja sinä etsit nuoruutesi iljettävyyttä, jolloin egyptiläiset puristelivat nisiäsi nuorekkaiden rintojesi tähden.


      • 26fffff
        HAHAH9999 kirjoitti:

        Kumman luet mielummin lapsillesi: koraanin kuvauksen paratiisin naisista vai hesekielin ? Tässä sinulle:
        1. Ja minulle tuli tämä Herran sana:

        2. "Ihmislapsi, oli kaksi naista, saman äidin tyttäriä.
        3. He harjoittivat haureutta Egyptissä; nuoruudessaan he haureutta harjoittivat. Siellä heidän rintojansa likisteltiin ja heidän neitsyellisiä nisiänsä puristeltiin.
        4. Heidän nimensä olivat: vanhemman Ohola ja hänen sisarensa Oholiba. Sitten he tulivat minun omikseni ja synnyttivät poikia ja tyttäriä. - Heidän nimensä: Samaria on Ohola ja Jerusalem Oholiba.
        5. Mutta Ohola harjoitti haureutta, vaikka oli minun, ja himoitsi rakastajiansa, assurilaisia, naapureita,
        6. jotka olivat punasiniseen purppuraan puettuja ja olivat käskynhaltijoita ja päämiehiä, komeita nuorukaisia kaikki, ratsumiehiä, hevosen selässä ajajia.
        7. Ja hän antautui haureuteen näiden kanssa, jotka olivat Assurin valiopoikia kaikki; ja keitä vain hän himoitsi, niiden kaikkien kanssa hän saastutti itsensä kaikilla heidän kivijumalillaan.
        8. Mutta Egyptin-aikaista haureuttansa hän ei jättänyt, sillä he olivat maanneet hänen kanssansa hänen nuoruudessaan, olivat puristelleet hänen neitsyellisiä nisiänsä ja vuodattaneet hänen ylitsensä haureuttaan.
        9. Sentähden minä annoin hänet rakastajainsa käsiin, Assurin poikain käsiin, joita hän oli himoinnut.
        10. He paljastivat hänen häpynsä ja ottivat hänen poikansa ja tyttärensä ja tappoivat hänet itsensä miekalla, niin että hänestä tuli varoittava esimerkki muille naisille, ja panivat hänessä toimeen tuomiot.
        11. Mutta hänen sisarensa Oholiba, vaikka näki tämän, oli himossaan vielä häntäkin riettaampi ja oli haureudessaan vielä riettaampi, kuin hänen sisarensa oli ollut haureudessaan.
        12. Hän himoitsi Assurin poikia, jotka olivat käskynhaltijoita, päämiehiä, naapureita, pulskasti puettuja, ratsumiehiä, hevosen selässä ajajia, komeita nuorukaisia kaikki.
        13. Silloin minä näin, että hän saastutti itsensä: sama oli tie kumpaisellakin.
        14. Mutta hän meni vielä pitemmälle haureudessaan; kun hän näki seinään piirrettyjä miehiä, kaldealaisten kuvia, punavärillä piirrettyjä,
        15. vyö vyötettynä kupeille, päässä muhkea päähine, sankarien näköisiä kaikki, Baabelin poikain muotoisia, joiden synnyinmaa on Kaldea,
        16. niin hän silmän näkemältä sai himon heihin ja lähetti lähettiläitä heidän luoksensa Kaldeaan.
        17. Niin Baabelin pojat tulivat ja makasivat hänen kanssaan hekumassa ja saastuttivat hänet haureudellaan, niin että hän saastui heistä. Sitten hänen sielunsa vieraantui heistä.
        18. Mutta kun hän paljasti haureutensa ja paljasti häpynsä, niin minun sieluni vieraantui hänestä, niinkuin minun sieluni oli vieraantunut hänen sisarestansa.
        19. Mutta hän yhä enensi haureuttaan, kun muisti nuoruutensa päivät, jolloin oli haureutta harjoittanut Egyptin maassa.
        20. Ja hän sai himon heidän hekumoitsijoihinsa, joilla on jäsen kuin aaseilla ja vuoto kuin orheilla.
        21. Ja sinä etsit nuoruutesi iljettävyyttä, jolloin egyptiläiset puristelivat nisiäsi nuorekkaiden rintojesi tähden.

        22. Sentähden, Oholiba, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä nostatan sinun kimppuusi rakastajasi, joista sielusi on vieraantunut, ja tuon heidät sinun kimppuusi joka taholta:
        23. Baabelin pojat ja kaikki kaldealaiset, Pekodin, Sooan ja Kooan ja heidän kanssaan kaikki Assurin pojat - komeita nuorukaisia, käskynhaltijoita ja päämiehiä kaikki, sankareita ja mainioita miehiä, ratsumiehiä, hevosten selässä ajajia kaikki.
        24. He tulevat sinun kimppuusi, mukanaan paljon vaunuja ja rattaita ja suuret joukot kansoja; suurine ja pienine kilpineen ja kypäreineen he käyvät sinua vastaan joka taholta. Minä annan heille tuomiovallan, ja he tuomitsevat sinut oikeuksiensa mukaan.
        25. Minä osoitan sinussa kiivauteni, niin että he kohtelevat sinua tuimasti: he leikkaavat sinulta pois nenän ja korvat, ja sinun jälkeläisesi kaatuvat miekkaan. He ottavat sinun poikasi ja tyttäresi, ja sinun jälkeläisesi kuluttaa tuli.
        26. He raastavat sinulta vaatteesi ja ottavat korukalusi.
        27. Niin minä teen lopun sinun iljettävyydestäsi, jo Egyptin-aikaisesta haureudestasi; etkä sinä sitten luo silmiäsi heihin etkä enää muistele Egyptiä.
        28. Sillä näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä annan sinut niitten käsiin, joita vihaat, niitten käsiin, joista sielusi on vieraantunut.
        29. Ja he kohtelevat sinua vihamielisesti, ottavat kaiken vaivannäkösi ja jättävät sinut alastomaksi ja paljaaksi; ja sinun haureellinen häpysi ja iljettävyytesi ja haureutesi paljastuu.
        30. Näin sinulle tehdään sentähden, että uskottomana juoksit pakanain perässä, että saastutit itsesi heidän kivijumalillansa.
        31. Sinä vaelsit sisaresi tietä, ja minä annan hänen maljansa sinun käteesi.
        32. Näin sanoo Herra, Herra: Sisaresi maljan sinä juot, syvän ja laajan ja paljon vetävän. Sinä tulet nauruksi ja pilkaksi.
        33. Tulet juopumusta ja murhetta täyteen: kauhun ja häviön malja on sinun sisaresi Samarian malja.
        34. Sen sinä juot ja särvit, sen sirpaleita sinä kaluat ja niillä rintasi revit. Sillä minä olen puhunut, sanoo Herra, Herra.
        35. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska sinä olet minut unhottanut, minut selkäsi taakse heittänyt, niin kanna myös iljettävyytesi ja haureutesi."
        36. Ja Herra sanoi minulle: "Ihmislapsi, etkö tuomitse Oholaa ja Oholibaa? Ilmoita heille heidän kauhistuksensa.
        37. Sillä he ovat rikkoneet avion, ja heidän käsissään on verta; kivijumalainsa kanssa he ovat avion rikkoneet, ja myös lapsensa, jotka he olivat minulle synnyttäneet, he ovat polttaneet, ruuaksi niille.
        38. Vielä tämänkin he ovat minulle tehneet: ovat samana päivänä saastuttaneet minun pyhäkköni ja rikkoneet minun sapattini.
        39. Teurastettuaan lapsiansa kivijumalilleen he samana päivänä tulivat minun pyhäkkööni ja niin häpäisivät sen. Katso, näin he ovat tehneet keskellä minun huonettani.
        40. Vieläpä he lähettivät sanan miehille, jotka tulivat kaukaa: katso, ne tulivat siinä samassa, kun sana oli lähetetty, nuo, joita varten sinä peseydyit ja maalasit silmäluomesi ja panit päällesi korut.
        41. Ja sinä istuit komealle vuoteelle, sen ääressä oli katettu pöytä, ja sille sinä panit minun suitsukkeeni ja öljyni.
        42. Sitten sieltä kuului suruton melu. Ihmisjoukosta otettujen miesten lisäksi tuotiin erämaasta juomareita, ja ne panivat noiden naisten käsiin rannerenkaat ja heidän päähänsä kauniit kruunut.
        43. Mutta minä sanoin: 'Tuollekin kuihtuneelle kelpaa aviorikos! Hänen kanssaan nyt harjoitetaan haureutta - ja vielä hänkin!'
        44. Hänen luoksensa tultiin, aivan kuin tullaan porttonaisen luo: niin tultiin Oholan ja Oholiban luokse - noiden iljettävien naisten.
        45. Mutta vanhurskaat miehet tulevat tuomitsemaan heidät sen mukaan, mitä on säädetty avionrikkoja-naisista ja mitä on säädetty verenvuodattaja-naisista; sillä he ovat rikkoneet avion, ja heidän käsissään on verta.
        46. Sillä näin sanoo Herra, Herra: Nostatettakoon kansanjoukko heitä vastaan, ja heidät pantakoon kauhistukseksi ja ryöstettäköön.
        47. Ja kansanjoukko kivittäköön heidät ja hakatkoon kappaleiksi miekoillansa; tappakoot ne heidän poikansa ja tyttärensä ja polttakoot heidän talonsa tulella.
        48. Niin minä lopetan iljettävän menon maasta. Ja kaikki naiset ottavat siitä ojentuakseen, niin etteivät harjoita iljettävää menoa, niinkuin te.
        49. Teidän iljettävyytenne pannaan teidän päällenne, ja te saatte kantaa kivijumalainne kanssa tehdyt syntinne. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra."


      • Tytöt rauhaan

        Tämän koraanin tekstin (siis että koraanissa luvataan vanhoille äijille paratiisissa tyttölapsia seksikumppaneiksi) käsittely täällä keskustelussa ei tietenkään merkitse, etteikö muissakin uskonnoissa voisi olla perverssejä piirteitä. Mutta kristinuskon perversioille on oma palstansa Suomi24-keskusteluissa, kristinusko ja sen lukuisat alalajit. Eli, vie nämä raamatun siteeraukset sinne. Täällä ei siis ole tarkoitus vertailla uskontoja, ja on huomattava, että jos yksi uskonto toimii moraalittomasti, sen toiminta ei muutu yhtään oikeammaksi siksi, että muissa uskonnoissa toimitaan yhtä moraalittomasti tai jopa moraalittomammin. Täällä käsitellään koraania. Tarkoitatko siis, että kun kerran kristinusko on yhtä moraaliton, myös koraanin moraalittomat tekstit pitäisi jollakin tavalla hyväksyä? Minun mielestäni ei.


      • Ei puutetta
        Tytöt rauhaan kirjoitti:

        Tämän koraanin tekstin (siis että koraanissa luvataan vanhoille äijille paratiisissa tyttölapsia seksikumppaneiksi) käsittely täällä keskustelussa ei tietenkään merkitse, etteikö muissakin uskonnoissa voisi olla perverssejä piirteitä. Mutta kristinuskon perversioille on oma palstansa Suomi24-keskusteluissa, kristinusko ja sen lukuisat alalajit. Eli, vie nämä raamatun siteeraukset sinne. Täällä ei siis ole tarkoitus vertailla uskontoja, ja on huomattava, että jos yksi uskonto toimii moraalittomasti, sen toiminta ei muutu yhtään oikeammaksi siksi, että muissa uskonnoissa toimitaan yhtä moraalittomasti tai jopa moraalittomammin. Täällä käsitellään koraania. Tarkoitatko siis, että kun kerran kristinusko on yhtä moraaliton, myös koraanin moraalittomat tekstit pitäisi jollakin tavalla hyväksyä? Minun mielestäni ei.

        Olennaisinta tässä on se, että koraanissa on mainittu, että hurskaille eli uskovaisille muslimimiehille on paratiisissa luvattu palkkioksi, seksileluiksi nuoria pyöreärintaisia tyttöjä. Fakta. Muhammedin esimerkki on muslimimiehelle ehdoton, sitä ei saa kyseenalaistaa. Fakta. Koraania ei saa kyseenalaistaa. Fakta. Tässä maailmassa lukutaitoinen muslimimies ottaa koraanin ja Muhammedin esimerkin todesta, ja mies pyrkii elämään tämän esimerkin mukaan. Fakta. Jos Muhammed on luvannut miehelle paratiisissa nuoria tyttöjä, nuoria tyttöjä voi saada jo maan päällä, niin kuin Muhammed itsekin sai ja otti. Fakta. Miten tätä voivat epäuskoiset (kafurit) millään tavalla arvostella tai kyseenalaistaa? Sitä meidän uskovien ei tarvitse mitenkään huomioida, Muhammed on meidän esimerkkimme ja johtotähtemme.


      • Persvako himottaa
        Ei puutetta kirjoitti:

        Olennaisinta tässä on se, että koraanissa on mainittu, että hurskaille eli uskovaisille muslimimiehille on paratiisissa luvattu palkkioksi, seksileluiksi nuoria pyöreärintaisia tyttöjä. Fakta. Muhammedin esimerkki on muslimimiehelle ehdoton, sitä ei saa kyseenalaistaa. Fakta. Koraania ei saa kyseenalaistaa. Fakta. Tässä maailmassa lukutaitoinen muslimimies ottaa koraanin ja Muhammedin esimerkin todesta, ja mies pyrkii elämään tämän esimerkin mukaan. Fakta. Jos Muhammed on luvannut miehelle paratiisissa nuoria tyttöjä, nuoria tyttöjä voi saada jo maan päällä, niin kuin Muhammed itsekin sai ja otti. Fakta. Miten tätä voivat epäuskoiset (kafurit) millään tavalla arvostella tai kyseenalaistaa? Sitä meidän uskovien ei tarvitse mitenkään huomioida, Muhammed on meidän esimerkkimme ja johtotähtemme.

        Ihanaa että asiasta keskustellaan, mutta missä on joka paikan ja joka alan asiantuntija Jaakko. Anna nyt meille ohje, mitä Muhammed tekisi jos nyt olisi täällä. Minun kantani on, että Muhammedin olisi suorastaan vaikea liikkua nykyajan maailmassa, kun nuoret tytöt kulkevat kadulla persvako vilkkuen herkullisten farkkujen alta.


      • ...
        Ei puutetta kirjoitti:

        Olennaisinta tässä on se, että koraanissa on mainittu, että hurskaille eli uskovaisille muslimimiehille on paratiisissa luvattu palkkioksi, seksileluiksi nuoria pyöreärintaisia tyttöjä. Fakta. Muhammedin esimerkki on muslimimiehelle ehdoton, sitä ei saa kyseenalaistaa. Fakta. Koraania ei saa kyseenalaistaa. Fakta. Tässä maailmassa lukutaitoinen muslimimies ottaa koraanin ja Muhammedin esimerkin todesta, ja mies pyrkii elämään tämän esimerkin mukaan. Fakta. Jos Muhammed on luvannut miehelle paratiisissa nuoria tyttöjä, nuoria tyttöjä voi saada jo maan päällä, niin kuin Muhammed itsekin sai ja otti. Fakta. Miten tätä voivat epäuskoiset (kafurit) millään tavalla arvostella tai kyseenalaistaa? Sitä meidän uskovien ei tarvitse mitenkään huomioida, Muhammed on meidän esimerkkimme ja johtotähtemme.

        MITÄ SINÄ PUHUT MUKA PARATIISISSA ON LUVATTU SEXIKKÄITÄ NAISIA OLETKO JÄRJILLÄSI?
        VAI IHAN PIHALLA JOSSAI? USKOO KAFIREITTEN SANOIHIN MISTÄ SINÄ VOIT TIETÄÄ MITÄ PARATIISISSA ON? EI VOI TIETÄÄ... JOTEN LOPETTAKAA TUO PUHUMINEN JO...


    • Kaksin kaunihimpi

      Älkää, kaluni seisoo pelkästä ajatuksesta. Lähden Iraniin etsimään 12-vuotiaan vaimon itselleni. Olen saanut tuttavaperheeltäni (mamu) vinkin halukkaasta tyttösestä. Minäkin olen vasta 48-vuotias, ja minulla on ikäloppu vaimo, 45 vuotta.

      • Miesten miesss

        Koraani on oiva opas kun ihminen täällä maan päällä vaeltaa. Jaakko Hämeen-Anttilan koraaanin selitysopas on lisäksi tarkentava teos, joka kertoo yksityiskohtaisesti, että lapsivaimon voi ottaa. Suomen lait eivät voi mennä koraanin edelle vaan päinvastoin, koraani ylittää kaikkien maiden lait. Jumala lupasi miehelle vaikka lapsen seksikumppaniksi, sitä ei voi ihminen mennä kieltämään, ja Muhammed vahvisti tämän kannan.


      • Abdullah Abdullah
        Miesten miesss kirjoitti:

        Koraani on oiva opas kun ihminen täällä maan päällä vaeltaa. Jaakko Hämeen-Anttilan koraaanin selitysopas on lisäksi tarkentava teos, joka kertoo yksityiskohtaisesti, että lapsivaimon voi ottaa. Suomen lait eivät voi mennä koraanin edelle vaan päinvastoin, koraani ylittää kaikkien maiden lait. Jumala lupasi miehelle vaikka lapsen seksikumppaniksi, sitä ei voi ihminen mennä kieltämään, ja Muhammed vahvisti tämän kannan.

        Koraani on oppaista parhain. Jaakko on jo täällä todistanut, että me muslimit voimme luottaa koraaniin ja Muhammedin opetuksiin. Jos allah on luvannut kunnon miehille tyttösiä paratiisissa, mitä ihminen siihen voi sanoa. Sen mukaan on elettävä, ei saa uhmata korkeinta opettajaamme.


      • ^^
        Miesten miesss kirjoitti:

        Koraani on oiva opas kun ihminen täällä maan päällä vaeltaa. Jaakko Hämeen-Anttilan koraaanin selitysopas on lisäksi tarkentava teos, joka kertoo yksityiskohtaisesti, että lapsivaimon voi ottaa. Suomen lait eivät voi mennä koraanin edelle vaan päinvastoin, koraani ylittää kaikkien maiden lait. Jumala lupasi miehelle vaikka lapsen seksikumppaniksi, sitä ei voi ihminen mennä kieltämään, ja Muhammed vahvisti tämän kannan.

        KUKA SE JAAKKO HÄMEEN ANTTILAKI ON RUPEE SUOMENTAA KORAANIA JA LISÄÄ VIRHEITÄ SIIHEN
        JOS OTAN SEN KURKUSTA KINNI NÄYTÄN SITTEN SILLE LAPSIVAIMON MUKA SAA OTTAA
        JA NOISTA VALHEISTA TUNGEN KAIKKI SANAT TAKAISIN SEN KURKKUUN...


        JA KUN TULI PUHEEKSI SUOMALAISET EIVÄT VOI MENNÄ KORAANIN LAJIEN MUKAAN VAIKKA NE ON OIKEAAN TIEHEN VIEVIÄ...
        JA MUSLIMITKAAN EIVÄT HALUA MENNÄ SUOMALAISTEN KULTTUURIN MUKAAN JOKA TEKEE IHMISEST' HUORAN JUOPON JA PEDOFIILIN ETTÄ VOISITTE KATSOA OMAA KULTTUURINNE JOKA TEKEE IHMISTÄ HUORAKSI PEDOFIILIKSI JA JUOPOKSI EIKÄ MIKSKÄÄN MUUKSI... ONPAS NORMAALIA LOL EI OLE YHTÄÄN NORMAALIA NUO...


    • ***

      VITTU MITÄ SINÄ PUHUT PASKAA JA REVIT AIVOTTOMASTA PÄÄSTÄSI NUO SAIRAAN PASKAN RUMAT VALHEET IDIOOTTI NÄÄT SITTENKUN TUOMIOPÄIVÄNI JUMALA RANKAISEE SINUA SUN TEKOJASI JA SANOJASI SAAKELIN PELLE VÄÄRÄUSKOINEN ET OSAA MITÄÄN JA VIELÄ KERRAN JOS KIRJOTATTE TOLLASIA PÄÄSTÄNNE REVITTYJÄ VALHEITA NÄHDÄÄN SITTEN TUOMIOSALISSA TEISTÄ KAIKISTA KETKÄ PUHU PASKAA KORAANISTA SAAT JUMALALTA SITTEN KUNNON NIIN PAHAN RANGAISTUKSEN
      TULKAA SANOMAAN NUO SANAT SUORAAN NAAMAAN NIIN VEDÄN TEITÄ LÄTTYYN JA VEDÄN TEIJÄN SILMÄT IRTI PAIKALTA VITUN KAFIRIT VÄÄRÄUSKOISET MULKUT VIELÄ KERRAN JOS NÄÄNKIN TOLLAISIA KESTUSTELUJA JUMALASTA, KORAANISTA JA ISLAMIN USKONNOSTA NIIN SITTEN NÄHÄÄN...
      TEISTÄ VÄÄRÄUSKOISISTA EI KUKAAN VÄLITÄ...



      ETTE OSAA KUNNIOITTAA MITÄÄN KUN VAAN ITTEÄNNE JA MAKKARAA JA KALJAA...
      PELKURIT...

      • Abdullaaaah

        En pelkää jumalan tuomiota sillä toimin Muhammedin ja jumalan ja koraanin esimerkin mukaan. Jos Muhammed sai rakastella nuorta tyttöä jo maailmassa, minäkin saan naida tytön Muhammedin esimerkin mukaan. Olen muslimi, miksi en saisi elää kuin muslimi.


      • kukakinko
        Abdullaaaah kirjoitti:

        En pelkää jumalan tuomiota sillä toimin Muhammedin ja jumalan ja koraanin esimerkin mukaan. Jos Muhammed sai rakastella nuorta tyttöä jo maailmassa, minäkin saan naida tytön Muhammedin esimerkin mukaan. Olen muslimi, miksi en saisi elää kuin muslimi.

        Ajattelin naida muhamedin/muhamedia...
        Ei se Allah ainoa "jumala" ole.
        Ei ole väärää jumalaa


      • Ei vikaa
        kukakinko kirjoitti:

        Ajattelin naida muhamedin/muhamedia...
        Ei se Allah ainoa "jumala" ole.
        Ei ole väärää jumalaa

        Mietiskelin, onkohan minussa jotain vikaa, kun kaluni alkaa seistä, kun näenkin sanat nuoret pyöreärintaiset tytöt? Omasta mielestäni minussa ei ole vikaa.


    • ANTIMUSLIMI

      Koraanin myynti ja levitys tulisi olla rangaistava teko. Se kiihoittaa ihmisiä väkivaltaan, pedofiliaan, syrjintään ynnä muuhun ikävään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe