24/7 kinkyily

reissari-1

Monella ihmisellä aivan väärä käsitys mikä on 24/7 suhde.Olen itse parisuhteessa Dominoivan naisen kanssa
ja asumme yhdessä.Monet olettavat ja luulevat että 24/7 suhteessa piiska heiluu kokoajan tai alistuva osapuoli konttaa kellon ympäri pitkin lattioita.Toki voi olla sellaistakin joillakin mutta väitän että monella
on suurimmaksi osaksi ihan normaalia arkea töitä,opiskelu ja jne.

Meilläkin naiseni haluaa että olen mies ihan niinkuin ns. normaalisuhteessakin.Toki onhan meillä useimmin
mahdollisuus tehdä kaikkea mukavaa kinkyilyä.Eihän kukaan tai emme me ainakaan jaksa kokoajan,siittähän
menee jo makukin koko asiaan.Joidenkin mielestä emme ole kai sitten "oikeita" kinkyjä eikä suhde ns.
24/7.Mutta eiköhän meillä kaikilla ole ihan omat käsitykset tuosta asiasta.

Toki 24/7 suhteessa on enemmän sitä sanallista ja henkistä alistamista siinä normaalin arjen keskellä.
Eihän sessioionti välttämättä edes aina tarkoita jotain fyysistä.

6

2560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koulutuksessa

Olen pitkälle samaa mieltä aloittajan kanssa 24/7 suhteen arjesta.Meidän suhteessa vaimoni päättää lähes kaikesta.Saan toki sanoa omat mielipiteeni mutta jos ne poikkeavat vaimoni ajatuksista ,niitä ei oteta huomioon.Vaimoni on laatinut tiukat säännöt miten minun pitää elää ja käyttäytyä.Rikkomuksista seraa aina rangaistus.Ne ovat usein aivan tavallisia työtehtäviä,joita joudun tekemään päivittäin.Kuten siivousta, pyykkäystä,vaatteiden huoltoa,kaikkea kotityötä.Usein työn laatu ei kelpaa niin työt tehdään uusiksi kerta toisensa jälkeen.Myös puhuttelut ovat tavallisia joissa vaimoni käy läpi käytökseeni liittyvät puutteet ja vaatii niihin korjausta.Tämä henkinen alistaminen on pahinta tai parasta miten sen milloinkin tuntee.Kyllä meillä fyysisiäkin rangaistuksia käytetään,kuten piiskaa,arestia,ym.Yksi pahimpia rangaistuksia on julkinen nöyryyttäminen tuttavien ja sukulaisten nähden tai julkisilla paikoilla.Vaimoni nauttii vallasta ja vallantunteesta,se on hänen juttunsa.Minun juttuni on taas tuntea tulla alistetuksi.Seksi on ilmanmuuta vaimoni vallassa,joudun olemaan välilä pitkiäkin aikoja siveysvössä mutta se ei tarkoita sitä että vaimoni olisi puutteessa.Palvelen häntä aina kun hän haluaa ja siihen ei kikkeliä tarvita.Ulospäin elämme kuten muutkin normaalit parit tai mikä on normaalia.Tosin ystävät ja sukulaiset tietävät kuka meilä sanoo viimeisen sanan.Ystäviemme joukossa tämä elämäntyyli jossa naiset määrää ja miehet ovat tossunalla on jo aika yleistä.

• Seksipari

Meillä dominointi liittyy vain seksiin, mutta sitäkin hartaammin. Seksiasuja ja -välineitä, piiskaa jne., mutta ei sentään joka päivä. Seksissä nainen on alistuva huora, mutta se on meidän seksileikkiämme, josta molemmat tykkäävät, ei arkielämää. Mutta kukin tyylillään ...

• alistuvamiekkonen

Miten olette päässeet tuollaiseen ihanaan femdom-suhteeseen? Mitään en toivoisi niin kuin tuollaista parisuhdetta... Ikävää on se, että vallasta nauttivia naisia tuntuisi olevan niin harvassa. Kuulostaa niin hienolta, kun voitte todeta, että nainen todella nauttii vallastaan ja ylemmyydestään.

• parhaiten
        alistuvamiekkonen kirjoitti:

Miten olette päässeet tuollaiseen ihanaan femdom-suhteeseen? Mitään en toivoisi niin kuin tuollaista parisuhdetta... Ikävää on se, että vallasta nauttivia naisia tuntuisi olevan niin harvassa. Kuulostaa niin hienolta, kun voitte todeta, että nainen todella nauttii vallastaan ja ylemmyydestään.

Olisi ihmisten hyvinvoinnin ja koko yhteiskunnan kannalta ihanteellista, että sadistit ja masokistit mahdollisimman usein löytäisivät toisensa.

• Neitien NEITI

Välillä riittää pelkkä katsekin! Ei alistamiseen aina liity voiman käyttö,mutta kyllä se tehostaa sitä! Ja se tosiaan kävisi tylsäksi jos toinen ryömisi päivät pitkät pitkin lattioita!

• naispomo

Kyllä tiukka katse useimmiten riittää.Ja yksi kerta sanomalla pitää myös mennä perille.Naisella on oltava sen verran auktoriteettia että mies tottelee.Näin meillä normaali arjessa.Piiskat ja muut lelut liittyvät erityisiin "juhlahetkiin"joita harvemmin tulee käytettyä.Miehen on käyttäydyttävä miehekkäästi muistaen kuitenkin kuka on pomo perheessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      98
      2023
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      286
      1837
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      321
      1654
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      1534
    5. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      30
      1083
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1081
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1027
    8. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      1004
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      998
    10. 67
      964
    Aihe