minkä ikäisenä kummiksi
kummi
3
368
Vastaukset
- väärä valinta
Itse "jouduin" kummiksi 16-vuotiaana. Ei sopinut vanhempien mukaan kieltäytyä, ja ei ollut vielä omaa älliä ajatella asioista ja päättää toisin. Olen nähnyt tätä "kummilastani" vain kerran ristiäisten jälkeen, ohimennen 10 vuotta sitten.
Ja niinkuin epäilin tulevan käymään, erosin kirkosta heti 18-vuotta täytettyäni. Ja luulin, ettei kummin tehtävät tule enää vastaan minulle. Mutta suostuin sitten vastahakoisesti kummiksi näin kirkottomanakin.
Ja tämä kaduttaa. Toisaalta sitä miettii äitiä, joka ottaa toisen kummiksi anellen, vaikka näkee ja kuulee ettei tällä ole mitään intressejä tehtävään.
Kummiksi kannattaa todellakin ottaa aikuinen, ja mielellään läheinen sukulainen tai ystävä, siis sellainen kenen kanssa ollaan tekemisissä muutenkin, eikä vain suvun hautajaisissa tavaten, tai siksi että halua pitää jonkun ihmisen lähellään tämän siteen avulla. Ja erityisen tärkeää on valita kummiksi se, joka tehtävän todella haluaa.
Itselläni ei ole kuin yksi kummitodistus, ja senkin katson olevan väärä, kun en enää kuulu kirkkoon. Joten se näistä "kummin" tehtävistä. - oooooj
16v:nä ja olen ollu tyytyväinen!!ja viettänyt aikaa !!
- tuplakummitus
itse olin juuri 15 kun kummius alkoi. ja tyytyväinen olen ollut !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261718Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121319Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83866
- 17857
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701