se on niin kankea- ja rumaääninen juontaja eikä ole ulkonäköäkään, joten miten Subi voi tehdä tuollaisen virheen.
eikö Riikkaa saada pois sitten millään
3
621
Vastaukset
- ei vikaaaa oo
Kaunis nainen on vain UTOPIA!
Ei tuossa Riikassa mitään pahaa vikaa ole voisin vaikka tarjota sille kaakaota. Vähän ehkä nuorikin miun makuun. Muutenskin subbarilla ei ne juotajan kovin mintaa kertaa ruudussa olu ja jos kerran ei miellytä ÄLÄ katto! Ohjelmat on sitten eri juttu, mut hyvii tulee ihan liian vähän. - zfgjadhkjsfthstrh
noiden rahankeruuohjelmien juontajat palkataan ilmeisesti kaveripohjalta, kun näyttää olevan tuttuja keskenään nää entiset juontajat ja Sikabordellin (Pig Brothel) asukkaat.
Nämä Subin kanavajuontajat ovat tietääkseni jopa koulutettuja, tuo Riikka on ollut Ylen Radio Suomessa ainakin yöjuontajana (tai sitten joku saman niminen). Ja tiedän myös sukunimen.- Mikkeli.
Kyllä ne toimittajia on suurin osa. Toiset ovat vuosikausia,eivätkä osaa lähteä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004