Posliinin nuoleminen on ihanaa

Kielettäjä

Posliinin nuoleminen on ihanaa. Aikuisen naisen puhdas posliinipimpero on parasta. Se on kaunis!

8

2488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hähhää

Haluaa paljasta pimppaa.

• *slurps*

Hmm.. Mulla kasvaa karvaa isojen häppärien sisäpinnalle asti. Tuntisin oloni erittäin epämukavaksi ja likaiseksi, jos en ajelisi itseäni sileäksi isojen häppärien (ylä)yhtymäkohdasta alas ja taakse aina peppureikää myöden. Eikä se miehen kieli edes tunnu niin hyvältä kun on karvoja välissä, liikaa kitkaa. Häpykummulle toki jätän nätisti siistityn kiitoradan. Ja meillä saa myös mies ajella sen verran itseään, että kullin varresta karvat veks. Ensinnäkin karvojen nyppiminen hampaiden välistä ei oo kauheen tunnelmaa nostattavaa, jos suuseksistä jatketaan yhdynnällä. Toiseksi karvat kullin varressa kutittaa ikävästi kitalakea kun ottaa syvälle nieluun. Ja jos mies ei ajele karvoja pepustaan, on turha odottaa että kieleni edes käväisisi hänen peppureiässään suuseksin aikana. Että siinä ajateltavaa pedofiiliväittelijöille, olkoonkin provo tai ei..

• sma,

kaunis on, mutta ei haittaa vaikka vähän karvaakin olisi, siistitty kolmio...

• vastaanotto

Tule tule tänne mun luo ja hoitele mut

• Kielitieteilijä
        vastaanotto kirjoitti:

Tule tule tänne mun luo ja hoitele mut

Olisi ihanaa nuolla posliinipilluasi ja maistella huuliasi. Hellästi viedä sinut orgastisiin taivaisiin kielellä ja kyrvällä. Olisi todella ihanaa leikitellä kanssasi pitkään ja hartaasti. Kunnes nukahtaisimme sylikkäin orgasmeihin. Herättyämme jatkaisimme lemmenleikkejä...

• posliinin ystävä

Posliinipillu on parasta, ja aikuisen naisen posliinipillu!!!!!!!!!

• Anonyymi

Ehkä suomalaisilla, joilla haalean värinen ja suht heikko karvoitus muutenkin. Mutta jos on luonnostaan näyttävä ja kaunis musta alapääkarvoitus, niin kyllä sen pitää antaa näkyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä suomalaisilla, joilla haalean värinen ja suht heikko karvoitus muutenkin. Mutta jos on luonnostaan näyttävä ja kaunis musta alapääkarvoitus, niin kyllä sen pitää antaa näkyä.

Tätä on pakko komppaa.
        Kyllä tumma kolmio on kaunis😋

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4296
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2765
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe