sami on imelä kaksi-kolminaama ,ällöttävä ulostus __-----___----

ON AIKOIHIN ELETTY

SAMI ON TODELLA TYHMÄ JA HÄNEN PUHEENSA ON TEENNÄISTÄ JA HÄN ON KIERO KUIN KORKKIRUUVI. SEN HUOMAA, ETTEI MIES OSAA ESA A N KANSSA KPUHUN MITENKÄÄN SIVISTYNEESTI. JUSTIINA SANOI OIKEIN , ETTÄ SAMIN HUUMOEI ON KIEROUTUNUTTA. KYLLÄ, KOKO MIES ON KIEROUTUNUT JA OKSETTAVA.
DANA
SAMOIN KUIN DAANA ON SAMAA KALIBEERIA. KEKSII JUTTUJA ENEMMÄN JA VÄHEMMÄN, ETTÄ KAIKKEEN LUKEMISEEN MITÄ HÄN ON KERTONUT EI HÄNEN IKÄ RIITTÄISI. KERTOI 5 V LUKENEENSA PSYGOLOGIAA 2 V RANSKASSA OPISKELLENSA AMERIKASSA OLLEENSA JNE. HÄN KEROI MYSÖ 6 VUOTIAAN TULLEENSA SUOMEEN JA AMERIKKAAN JA MYÖHEMMIN TULLEENS AYLIOPISTOON SUOMEEN. DANA NUOLEE JA PUSSAA JA HALAA KAIKKIA ETTEI SAISI HÄÄTÖPISTEITÄ. MUUT ASUKKAAT KYLLÄ OVAT MENNEET TÄYSIN SIIHEN ANSAAN. DANSA ON KAIKKIEN USKOMUSTEN VANKI JA UUSAVUTON , ULOS HETI.

19

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vippulat

      :D

      Joku on tainnut ilmeisesti kyllästyä Samiin ja Danaan....

      • Kärsämäkinen

        Huutaa ei kyllä tarvitse.


    • SamiJee

      Ainut järkitemppu minkä Sami teki oli kun laittoi Kätlinin slummiin, sinne se kuuluukin muutamaksi viikoksi, loppuu se ylensyöminen ja itsensä lihottaminen.

      • YES YES,,

        Voi tosiaan olla kyse siitäkin kun naisia tulee sunnutaina taloon. Siinäpä on hauskuutta kerrakseen kun neiti Käpä tulee mustasukkaiseksi, kun uudet naiset alkaa piirittää Samia ja Tonia.


      • tossuli
        YES YES,, kirjoitti:

        Voi tosiaan olla kyse siitäkin kun naisia tulee sunnutaina taloon. Siinäpä on hauskuutta kerrakseen kun neiti Käpä tulee mustasukkaiseksi, kun uudet naiset alkaa piirittää Samia ja Tonia.

        Ja sie muna pystyssä katsomassa, että pääsisköhän kurkkimaan kun ne paneskelee :)


      • tyydytetty hyvin
        tossuli kirjoitti:

        Ja sie muna pystyssä katsomassa, että pääsisköhän kurkkimaan kun ne paneskelee :)

        Tossulille asiaa. Minulle ei ole luoja antanut munaa kun olen naishenkilö. On minulla oma mies, jota käytän ahkerasti omiin ja hänen tarpeisiin. Heh....jatkuu viikonlopun....


      • vailnta
        YES YES,, kirjoitti:

        Voi tosiaan olla kyse siitäkin kun naisia tulee sunnutaina taloon. Siinäpä on hauskuutta kerrakseen kun neiti Käpä tulee mustasukkaiseksi, kun uudet naiset alkaa piirittää Samia ja Tonia.

        Toivoin kokoajan, että Kätlin joutuisi pois tuolta paratiisin puolelta , hänen on parempi olla
        slummin puolella ihmiset ovat siellä paljon inhimillisempiä ,kun nuo Sami ja Toni aivan kauheita niissä
        ei ole mitään tavoittelemisen arvoista. Markossakin on miestä enemmän kuin noissa kahdessa
        yhteensä.

        Marko on lämminhenkinen leppoisa Suomalainen mies.


      • Tossuli
        tyydytetty hyvin kirjoitti:

        Tossulille asiaa. Minulle ei ole luoja antanut munaa kun olen naishenkilö. On minulla oma mies, jota käytän ahkerasti omiin ja hänen tarpeisiin. Heh....jatkuu viikonlopun....

        Ei oo tosi! Olin ihan varma, että joku mies on sitä mieltä, että Käpälle näytettävä närhen munat, kun ei oo Samille herunu.

        Sorry miun moka :)

        En muuten usko, että Käpä enää mitenkään pahasti ottaa. On kuitenkii saanu Danasta jo kaverin ja toisaalta Justiinan jälkeen tullut jo tilanne selväksi, että mitä Sami haluaa.


      • Pöllön näköinen
        tyydytetty hyvin kirjoitti:

        Tossulille asiaa. Minulle ei ole luoja antanut munaa kun olen naishenkilö. On minulla oma mies, jota käytän ahkerasti omiin ja hänen tarpeisiin. Heh....jatkuu viikonlopun....

        seurata talon meininkiä. Tosi typeriä jos menevät halpaan Samin, tai kenenkään muunkaan kanssa.
        Justiina oli typerä. Ovatkohan nämä uudetkin? Eikä sitä tiedetä vaikka olisivat miehiä.


      • Markoriini
        vailnta kirjoitti:

        Toivoin kokoajan, että Kätlin joutuisi pois tuolta paratiisin puolelta , hänen on parempi olla
        slummin puolella ihmiset ovat siellä paljon inhimillisempiä ,kun nuo Sami ja Toni aivan kauheita niissä
        ei ole mitään tavoittelemisen arvoista. Markossakin on miestä enemmän kuin noissa kahdessa
        yhteensä.

        Marko on lämminhenkinen leppoisa Suomalainen mies.

        Inhimillinen ja rehtihän Marko on.
        Mieluummin minä monoa antaisin Asolle, Tonille ja Samille.
        Yhtään en pidä noista kolmesta.


      • Tossuli
        Pöllön näköinen kirjoitti:

        seurata talon meininkiä. Tosi typeriä jos menevät halpaan Samin, tai kenenkään muunkaan kanssa.
        Justiina oli typerä. Ovatkohan nämä uudetkin? Eikä sitä tiedetä vaikka olisivat miehiä.

        Tietäähän sen. Pitäisi olla BB:n mukaan tulossa 3 naista ja 1 mies.

        Juu tyhmiä ovat jos sänkyyn asti menevät. Se tosiaan tietää kenkää persuuksiin seuraavassa äänestyksessä jos sinne joutuu.


      • Pusuja Esalle!
        Tossuli kirjoitti:

        Ei oo tosi! Olin ihan varma, että joku mies on sitä mieltä, että Käpälle näytettävä närhen munat, kun ei oo Samille herunu.

        Sorry miun moka :)

        En muuten usko, että Käpä enää mitenkään pahasti ottaa. On kuitenkii saanu Danasta jo kaverin ja toisaalta Justiinan jälkeen tullut jo tilanne selväksi, että mitä Sami haluaa.

        Minulla ei ole tapana korjailla asioita, mutta luulit kai minua Tossuli ketjun aloittajaksi, ei todellakaan. En ole omissa mielipiteissä sanonut sanaakaan "närhen munista" tai muusta sellaisesta. Heheh......jatkuu edelleen........................ Hyvää viikonloppua!!


      • casting
        Markoriini kirjoitti:

        Inhimillinen ja rehtihän Marko on.
        Mieluummin minä monoa antaisin Asolle, Tonille ja Samille.
        Yhtään en pidä noista kolmesta.

        Mites tämä Sampoo, homppelien ja lepsujen ystävä, eikös sekin jo joutais yli laidan;)


      • påpoåp
        casting kirjoitti:

        Mites tämä Sampoo, homppelien ja lepsujen ystävä, eikös sekin jo joutais yli laidan;)

        Talosta pitäisi poistaa Sampo, joka on helvetin nössö eikä tee yhtään mitään muuta kuin haahuilee ja näyttelee hampaitaan.

        Samalla oven avauksella pitäisi poistaa Sami, joka alkoi pomottelemaan kun sai muka jotakin valtaa talossa. Huono johtaja, huono ihmistuntija ja huono ihminen muutenkin. Kusi nousi hattuun, joten jätkä voi lähteä vittuun.

        Kätlin saisi lähteä Saminsa kainalossa helvettiin koska käytti Samia hyväkseen antaen ymmärtää, mutta ymmärtämättä antaa. Kätlin on pahin näyttelijä kaikista BB historian narsistisista näyttelijöistä. Kätlin yritti pelastaa vielä kasvonsa sanomalla Danalle että he ovat Samin kanssa vain hyviä ystäviä, eivät mitään muuta. Koostelähetyksessä sitä ei vaan näytetty, joten jotkut katsojat vieläkin luulevat että siinä on talon suurin rakkaustarina, narsistisen muita manipuloivan näyttelijän ja pomottelevan kusipään välillä.

        Dana saisi painua Sampon kanssa vittuun koska Dana..... Mitä Dana oikein on? Ei yhtään mitään. Lääppii muita ja hyppii toisten perseissä kiinni mielistellen sen minkä kerkeää, jos kerkeää ennen Kätliniä.

        Toni ei ole vielä antanut itsestään oikein mitään joten antaa sen olla vielä talossa. Aso on hyvä heppu ja asiallinen. Marko on erittäin asiallinen ja aikuisempi kuin nuo teinit vaikka jaksaakin pelleillä. Esa A on paras ja hän sentään yrittää tuottaa taloon säpinää ja tekemistä silooinkin kun tuotanto ei tuo mitään tekemistä.

        Verratkaapa sitä että kun tuotanto tuo porukalle viinaa, niin nuo teinixit vetää kännit ja sitten sitä väitetään "tekemiseksi". Silloin kun ei ole viinaa, niin kaikki nuo teinixit vain makaa sohvalla löysinä paskoina evääkään väräyttämättä ja jauhavat samat paska-aiheet mitä ovat jo monta kertaa jauhaneet. Hekö muka ovat "ulospäinsuuntautuneita" ja "aktiivisia"?

        Esa A keksii noille laiskoille uusavuttomille paskoille tekemistä ja yrittää piristää heitä silloin kun tuotanto ei ole keksinyt teinixeille tekemistä. 247 Esa A on todella sosiaalinen ja jauhaa paskaa muiden kanssa sen minkä ehtii. On täysin väärä luulo että Esa A olisi tylsä ja syrjäänvetäytyvä. Te koosteen katsojat ette vain sitä huomaa, kun koosteessa näytetään viinanjuontijuhlia, ei sitä talon oikeaa elämää mitä talossa muina aikoina tapahtuu.

        Esa A voittaa tämän kauden.


    • misa

      Kiero tyyppi. Kurjaa, kun on taas talon Päällikkönä. Paljasti viime lauantaina todellisen luonteensa humalassa. Eli tyypillinen rähinöivä känniläinen.

      • niinpä.

        Sami kiero, kaksinaamainen, ei oo reilu ja on epärehellinen.
        Naamasta jo näkee miten on alkoholi vaikuttanut. Tykkää miehistä enemmään. Hmmmmm......
        Niin ja ylimielinen, narsisti.


      • niin.
        niinpä. kirjoitti:

        Sami kiero, kaksinaamainen, ei oo reilu ja on epärehellinen.
        Naamasta jo näkee miten on alkoholi vaikuttanut. Tykkää miehistä enemmään. Hmmmmm......
        Niin ja ylimielinen, narsisti.

        Isoveli sanoi Samille, että naiset slummiin.


    • dewdwd

      vittuilee käpälle kokoajan, ihme tyyppi on.

    • Mitäkukahäh

      Kuka Sami?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe