Kokemuksia tälläisistä suhteista?
Jouskairi nainen ja oinas mies
5
1035
Vastaukset
- OinasN
Mun isä on oinas ja äiti jousimies. 32 vee yhdessä :) Jouskari joustaa ja oinas arvostaa jouskarin antamaa sopivaa vapautta :)) Mut on se oinas joskus tavan jyrä sanoissaan. Toisaalta kai tuo 32 v jotain jo kertoo yhteensopimisesta, mutta ei se varmaankaan kaikilla yhtä hyvin mene. En tiedä, kokeile! :)
- it was written
parina kuulemma hipoo täydellisyyttä.
Selaileppa vaikka hieman enemmän tätä ja tuota Oinas palstaa niin tulet vielä yllättymään kuinka moni pari on juuri näistä merkeistä tehty ;)
Samalla saat mielestäni melko paikkansapitäviä vinkkejä sekä lisätietoa mahdollisesta kumppanistasi.
Onne matkaan!- Jouskarin
Niinhän sitä sanotaan, meillä tuore suhde tuntuu olevan yhtä tahtojen taistelua... Miksei sitten kumpikaan lähde kun kaikki on vielä niin alussa? Kunpa tietäisi, hyvätkin tunteet leiskuvat niin vahvoina. Ehkä se siitä aikaa myöteen tasaantuu.
- minttu123456
Niin on juu minullakin tuore suhde tämän jousimies merkin kanssa jousimies on Mies naiset hei siis mies merkkinen.::) , ja on niin ihanaan kun kaikki mitä sanotaan menne samalla tavalla kun itse ajattelis , Sen vaan tietää että tää on sitä jotain mitä odottanut monia vuosia !! Sen vaan tunteen ja tietää että miten jonkun kanssa voi niin mennä kaikki kuin nax vaan ::): minä ainakin olen niin onnellinen :::::::::::))))) tiedä sitten johtuuko tämä ikäerostamme meillä 7 v ikäeroa mutta silti olen ihan taivaassa tämän miehen kanssa.
- Nuoli+sydän
Olen tapaillut muutamaakin oinas-nössöä. Olen aika perus jousimies, myös nousevalta merkiltäni. Ja jotenkin jää nuo oinas-parat jalkoihin. Olen tullut siihen tulokseen että tarvitsen vaan tosimiehen! Tai sitten on käynyt huono tuuri.. Kun tuntuu ettei muutaman oinasmiehen älyn lahjatkaan ole olleet kovin kehuttavia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992