Jouskairi nainen ja oinas mies

nektariiniappelsiini

Kokemuksia tälläisistä suhteista?

5

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OinasN

Mun isä on oinas ja äiti jousimies. 32 vee yhdessä :) Jouskari joustaa ja oinas arvostaa jouskarin antamaa sopivaa vapautta :)) Mut on se oinas joskus tavan jyrä sanoissaan. Toisaalta kai tuo 32 v jotain jo kertoo yhteensopimisesta, mutta ei se varmaankaan kaikilla yhtä hyvin mene. En tiedä, kokeile! :)

• it was written

parina kuulemma hipoo täydellisyyttä.
      Selaileppa vaikka hieman enemmän tätä ja tuota Oinas palstaa niin tulet vielä yllättymään kuinka moni pari on juuri näistä merkeistä tehty ;)
      Samalla saat mielestäni melko paikkansapitäviä vinkkejä sekä lisätietoa mahdollisesta kumppanistasi.
      Onne matkaan!

• Jouskarin

Niinhän sitä sanotaan, meillä tuore suhde tuntuu olevan yhtä tahtojen taistelua... Miksei sitten kumpikaan lähde kun kaikki on vielä niin alussa? Kunpa tietäisi, hyvätkin tunteet leiskuvat niin vahvoina. Ehkä se siitä aikaa myöteen tasaantuu.

• minttu123456

Niin on juu minullakin tuore suhde tämän jousimies merkin kanssa jousimies on Mies naiset hei siis mies merkkinen.::) , ja on niin ihanaan kun kaikki mitä sanotaan menne samalla tavalla kun itse ajattelis , Sen vaan tietää että tää on sitä jotain mitä odottanut monia vuosia !! Sen vaan tunteen ja tietää että miten jonkun kanssa voi niin mennä kaikki kuin nax vaan ::): minä ainakin olen niin onnellinen :::::::::::))))) tiedä sitten johtuuko tämä ikäerostamme meillä 7 v ikäeroa mutta silti olen ihan taivaassa tämän miehen kanssa.

• Nuoli+sydän

Olen tapaillut muutamaakin oinas-nössöä. Olen aika perus jousimies, myös nousevalta merkiltäni. Ja jotenkin jää nuo oinas-parat jalkoihin. Olen tullut siihen tulokseen että tarvitsen vaan tosimiehen! Tai sitten on käynyt huono tuuri.. Kun tuntuu ettei muutaman oinasmiehen älyn lahjatkaan ole olleet kovin kehuttavia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe