Eli minulla on 45 litran akvaario. Asukkaina on 10 neontetraa. otin lämmittimen pois ja huomasin että lämpö pysyy silti 26-27 välillä. on ollut jo vuorokauden pois lämmitin. Akvaariossa on suodatin fluval 1 ja akvaariossa on yksi putki valo katossa kiinni. Katto on muutenkin aika umpinainen ja siinä on pieni luukku mistä laitetaan ruoka. Katon saa kyllä kokonaankin pois. olisi kiva saada lämpö laskemaan ja pysymään siinä 24 asteisena..neontetrathan tykkää viileämmästä. onko kuinka vaarallista kun ovat noin lämpimässä olleet? pitääkö hankkia uusi lamppu..luulen että sekin lämmittää vettä. varmaan joku 10 wattinen.
Lämpötila laskuun!
Nuppu82
1
308
Vastaukset
- fish KING
Onko se kansi kovinkin umpinainen... jos sitä ei saa jotenkin helposti korkeammalle ja veden lämpötilaa laskettua olisi neonit parempi saada hieman viileämpään veteen jonnekin toiseen akvaan ;/
Kardinaalitetrat on lämpimän veden kaloja !
Jos kala on väärässä olosuhteessa, se sairastuu helpommin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991947
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91411- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911