Tamminen

Jukurit aina

Miksi tuota ukkoa ei saa kuriin,tuomarit ilta toisen jälkeen kuuntelee kun äijä huutaa toinen jalka kentällä jotain paskaa siitä että taas hänen ,kiekkoleijonan ylivertaista joukkuetta sorretaan!Ja pelataan vasta alkukauden otteluita,ompa hauska nähdä kun pudotus pelit on sitte edessä mikä on ukon ohjelma kun Sport häviää.Jatkoajan foorumissa on kyllä aivan ylivertainen Tammisen nuolija tämä Siffa,takinkääntäjä isolla Teellä kun oli ennen KooKoon kannattaja ja muka on automaattista kun muutti Seinäjoelle niin siirtyi Sportin kannattajaksi!Kuka teistä arvon Mestis kannattajista jättäisi oman joukkueen tyystin vain sen takia että vaihtaa paikkakuntaa?Itse voin sanoa että olen Jukuri kannattaja aina vaikka joutuisin muutamaan mihin tahansa.

5

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepjep**

      Tammisella noussu jotain keltaista nestettä päähän. Minä en pysty ymmärtämään, et miten ne Spåran pelaajat jaksaa katella tota teatteria. Mulla ei varmaan pokka pitäs. :-D
      Mitä näihin muihin keskustelijoihin tulee, niin se on varmaan jokaisen henk. koht. asia mitä milloinkin kannattaa. Vaikeahan se on peleissäkin käydä, jos asuu useamman sadan kilometrin päässä.

    • Hirttomies

      Pakkohan siitä oli tulla vemppa-seura Sportin kannattaja aivan pakosta kun asuu Seinäjoella nyt ja Vaasan Sport "poikakerhossa" pelaa melkein joukkueellinen Seinäjokelaisia ja asuvat myös kotikaupugissaan Seinäjoella, kulkien vain Vaasassa pelaamassa ja harjoituksissa.

      Sitä kyllä ihmettelen, ettei Seinäjoki ole pistänyt omaa seuraa pystyyn, vaikka hyviä kiekkoilijoita on pilvin pimein ja nyt niitä käy pelaamassa ympäri Suomea. Suurin osa kylläkin Sportissa ja siihen tietenkin vaikuttaa lyhyt matka Vaasaan(100 km)

      Sportin joukkue koostuu melkein kokonaa muualta Suomesta tulleista ja lähimaakunnan pelaajista. Itse Vaasalaiset ei ymmärrä jääkiekosta yhtään mitään ja eikä siellä ole paljon omia jääkienharrastajia koko kaupungissa. Homoja kylläkin aivan riittämiin, jotka U.S Army housuissaan käy tappelemassa kylillä ja Sportin peleissä.

      Yleensäkkin Vaasalaisten urheilutoiminta kaikessa on pientä ja surkeaa, varsinki nuorisolla.

      SaPKo jyrää....

      • Pojanmaa rules

        Et taida tajuta itse olevasi suurin suunsoittaja palstalla? Se sun SaPKos rypee taas tänä kautena ja joutuu karsimaan Suomi-sarjalaisten kanssa. Mikset sinä mammapoika opi mitään? Ehkä juuri siksi kun asut kuulemma äitisi helmoissa vielä. Ei sulla ole todellakaan varaa savon vatipää.


      • ihan hiljaa
        Pojanmaa rules kirjoitti:

        Et taida tajuta itse olevasi suurin suunsoittaja palstalla? Se sun SaPKos rypee taas tänä kautena ja joutuu karsimaan Suomi-sarjalaisten kanssa. Mikset sinä mammapoika opi mitään? Ehkä juuri siksi kun asut kuulemma äitisi helmoissa vielä. Ei sulla ole todellakaan varaa savon vatipää.

        ja mene sinne peräkamariin äitylisi helmoista itkemään, palstan pelle!


      • john f
        Pojanmaa rules kirjoitti:

        Et taida tajuta itse olevasi suurin suunsoittaja palstalla? Se sun SaPKos rypee taas tänä kautena ja joutuu karsimaan Suomi-sarjalaisten kanssa. Mikset sinä mammapoika opi mitään? Ehkä juuri siksi kun asut kuulemma äitisi helmoissa vielä. Ei sulla ole todellakaan varaa savon vatipää.

        asiaakin ja ymmärtää jääkiekon päälle, tietää joukkueiden taustat jne. mutta teikäläiseltä ei ole tähän päivään mennessä tullut järkevää juttua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe