Tietääkö ketään edullisempaa luotettavaa kamera/tarvike paikkaa kuin Simply Electronics???
HALVIMMALLA
10
1694
Vastaukset
moniakin, kun Se:stä tilatessa (toimitetaan Hongkongista) voi näköjään joutua maksamaan Suomen arvonlisäveron hinnan päälle (22 %). Siinä skenaariossa jokseenkin jokainen nettikauppa alkaa olla edullisempi.
Mulle on kyllä vähän epäselvää mitä "tietääkö ketään" tarkoittaa, onko se sama asia kuin koulussa opetettu muoto "tietääkö kukaan" vai puuttuuko siitä sana, esim. "tietääkö kukaan ketään"?- Uteliass
Rauhoitus nyt pilkunn.....a. Hinta on kotiintoimitettuna Simply Electroinicsissa se mikä näkyy, EHL tuo koti-ovelle. SE on Englantilainen firma eli eu, eli ei veroja. Itse tilasin vajaan tonnin linssin eikä ollut muita kuluja, paitsi suomalaisiin nettikauppoihin verrattuna säästin reilut parisataa euroa.
- pilkunn.....a
Uteliass kirjoitti:
Rauhoitus nyt pilkunn.....a. Hinta on kotiintoimitettuna Simply Electroinicsissa se mikä näkyy, EHL tuo koti-ovelle. SE on Englantilainen firma eli eu, eli ei veroja. Itse tilasin vajaan tonnin linssin eikä ollut muita kuluja, paitsi suomalaisiin nettikauppoihin verrattuna säästin reilut parisataa euroa.
"Itse tilasin vajaan tonnin linssin"
Tuskinpa sentään! Varmaankin tilasit objektiivin joka muodostuu useista linsseistä. - Uteliass
pilkunn.....a kirjoitti:
"Itse tilasin vajaan tonnin linssin"
Tuskinpa sentään! Varmaankin tilasit objektiivin joka muodostuu useista linsseistä.Kuules nyt pulunnu....a, jos et ymmärrä kysymystä, etkä tiedä asiasta, olisit hiljaa.
Uteliass kirjoitti:
ilmoittavat:
"Our address is:
SimplyElectronics Limited
20th Floor, Trendy Centre
682 Castle Peak Road
Kowloon
HongKong"
Tähän saakka Hong Kong on sijainnut Kiinassa eikä Englannissa.
SE myös varoittaa sivuillaan, että veroja voi joutua maksamaan.- Uteliass
RepeRuutikallo kirjoitti:
ilmoittavat:
"Our address is:
SimplyElectronics Limited
20th Floor, Trendy Centre
682 Castle Peak Road
Kowloon
HongKong"
Tähän saakka Hong Kong on sijainnut Kiinassa eikä Englannissa.
SE myös varoittaa sivuillaan, että veroja voi joutua maksamaan.Simply Electronics Limited
The Innovation Centre
St Cross Business Park, Monks Brook
Newport
ISLE OF WIGHT
PO30 5WB
UNITED KINGDOM
0844 499 0616
kuljetusyrityksenä oli itsellä ainakin suuri DHL, jonka sivulta voi seurata tilauskoodilla, missä tuote sijaitsee milläkin hetkellä, ja Englannista tuli ainakin oma paketti ilman ongelmia kotiovelle. Kesti tosin tipan yli pari viikkoa. - jarkkid
Uteliass kirjoitti:
Simply Electronics Limited
The Innovation Centre
St Cross Business Park, Monks Brook
Newport
ISLE OF WIGHT
PO30 5WB
UNITED KINGDOM
0844 499 0616
kuljetusyrityksenä oli itsellä ainakin suuri DHL, jonka sivulta voi seurata tilauskoodilla, missä tuote sijaitsee milläkin hetkellä, ja Englannista tuli ainakin oma paketti ilman ongelmia kotiovelle. Kesti tosin tipan yli pari viikkoa.Onko se nyt englannissa vai Hongkongissa. Ja onko halvempia olemassa. Kiinnostaa aihepiiri kovastikin.
- CanonEOS
jarkkid kirjoitti:
Onko se nyt englannissa vai Hongkongissa. Ja onko halvempia olemassa. Kiinnostaa aihepiiri kovastikin.
Tuo SE on kyllä joissakin tuotteissa ihmeellisen edullinen, ei tosin ihan kaikissa. Onkohan"ISLE OF WIGHT" joku Gibraltarin, Jerseyn, Ahvenanmaan kaltainen EU:hun kuuluva alue joka ei kuitenkaan ole liittynyt EU:n veroalueeseen?
Tuossa vois olla selitys niiden etuisille hinnoille ja verottomuudelle Suomessa.
Esim. tuo ilmeisen suosittu 7D-runko maksaa siellä 1200 eroa vrt. rajala/topshot/konebox 1499e.
Samaisen kameran veroton hinta HongKongissa on näköjään n. 1050 euroa, DHL n. 35 =1085e siihen alv22% tekee yhteensä n. 1320 euroa.
Joten SE on Halpa! - Yukka62
jarkkid kirjoitti:
Onko se nyt englannissa vai Hongkongissa. Ja onko halvempia olemassa. Kiinnostaa aihepiiri kovastikin.
Canon EOS 7d on minulla myös kiikarissa. Simply Electronicsilla n. 1200, mutta löysin vielä halvemman DpReviewin mainoksen kautta, englantilainen Nultec, jossa hinta on 934 € sisältäen kuljetuksen. Kysynkin että onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta?
http://www.nultec.net - pixpixpix
CanonEOS kirjoitti:
Tuo SE on kyllä joissakin tuotteissa ihmeellisen edullinen, ei tosin ihan kaikissa. Onkohan"ISLE OF WIGHT" joku Gibraltarin, Jerseyn, Ahvenanmaan kaltainen EU:hun kuuluva alue joka ei kuitenkaan ole liittynyt EU:n veroalueeseen?
Tuossa vois olla selitys niiden etuisille hinnoille ja verottomuudelle Suomessa.
Esim. tuo ilmeisen suosittu 7D-runko maksaa siellä 1200 eroa vrt. rajala/topshot/konebox 1499e.
Samaisen kameran veroton hinta HongKongissa on näköjään n. 1050 euroa, DHL n. 35 =1085e siihen alv22% tekee yhteensä n. 1320 euroa.
Joten SE on Halpa!Tuota samaa olen itsekin miettinyt. Channel Islands eli Englannin kanaalissa sijaitsevat saaret muodostavat muistaakseni Englannin mantereesta poikkeavan veroalueen. Mutta MITEN niiden verotus poikkeaa on minulle epäselvää.
"Tuossa vois olla selitys niiden etuisille hinnoille ja verottomuudelle Suomessa." Jos he sieltä Hong Kongista ostavat, ehkä heidän ei tarvitse maksaa tullia?? Verottomuudelle Suomessa...? Jos ostaa tavaraa EU:n sisällä, tullia 22% alv:tä ei tarvitse maksaa.
Miten sitten on takuiden laita, kokemuksia? Kiinnostaisi ostaa, mutta sellainen firma epäilyttää, joka tuntuu piilottelevan joka tapauksessa jotakin. Sama kuin Pixmaniassa. En ole ostanut sieltä, koska en ole päässyt selville heidän sivuiltaan, keitä he ovat ja missä he sijaitsevat. Tällainen pistää aina vähän epäilemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401401Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941365- 1681271
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839