Olen ladannut elokuvan jossa on erikseen elokuva ja ne teksitykset, miten saisin sen elokuvan näyttämään tekstit, sama juttu on äänissä!??
elokuvan lataus
4
468
Vastaukset
Kuka noihin oikeasti viitsii täällä vastailla. Sehän on laitonta imuroida netistä leffoja.
- 17
Jos samassa kansiossa näin
leffa.avi
leffa.sub
niin tuplaklikkaa leffa.avia ja avot...
Jos ei näy tai kuulu, hae VLC-player. - Ällös
Enski; Sulla tarttee olla vaan tekstitiedosto ja ite elokuva samassa kansiossa ja sama nimi kuin elokuvallakin, jolloin se näyttää ne automaattisesti.
Toiseksi; Jos haluat äänet, lataa BSplayer TAI toi VCL muta jos kummassakaan ei auta, niin lataa codekki. en tosin muista enää nimeä mikä se oli. Niin ja kummassakin noissa ohjelmissa tulee tekstitykset automaattisesti jos teit niinkuin neuvoin ekassa.
KOLMANNEKSI; Jos et ymmärtänyt kuinka tämä asia etenee, suosittelen lämpimästi että unohdat piratismin ja siirryt lailliseen katseluun.
-Mukavia Elokuva Hetkiä-- djdjsiijda
se koodekki on nimeltään FFDSHOW -lisää perään download ja googlaa. sitten kuuluu äänet ja muutenkin pelittää. tekstitykset niinkuin aikaisemmin mainittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440