Naiset valittavat kun nyt ampuvat siellä niitä eläimiä... no hitto, mekin kalastellaan aika paljon, ja hirvestäjien vesialueillakin kun on tuttuja isäntiä, se ei haittaa mitään.
Saa kai nyt jokainen käyttää sitä metsää ja järveäkin hyväkseen kun kalastelee omaan käyttöön jne...
Jotenkin ei voi käsittää miten muka hirvestäjät pitäisi ajaa pois sienestäjien tieltä.
Mutta tuo on tosiaan tärkeä että siellä liikutaan sitten kunnolla eikä tuhota mitään, silloin se on ok kaikille.
- varmaan vaan pelottaa jotain sienestäjiä että jos ne ampuvat vahingossa meitä :D
Typerää tuollainen valittaminen..
1
267
Vastaukset
- Haverisen Jokke
mutta yleisesti ottaen metsästyksen vastustajien periaate on täyttä psykologiaa. Kun joku pitää kovan äänen eli pamahtaa, aiheuttaa tämän ansiosta kudosvauriota ja kuolee on kaiken pahan ydin eli ruuti ase. Jos keskustelet heidän kanssaan niin huomaat että riista pitää ampua ääntä aiheuttamatta esim jousella. Ei paukahda on tehottomampi mutta hiljainen luonnossa ja kelpaa näille. Vaikka riista kärsii on se ääni kaiken aa ja oo. Sienet sienestetään, marjat marjastetaan ja metsän riista otetaan ampumalla talteen eli tavalla jota tämä viher porukka mielestään olettaa pelkkien tietokone sotapelien välityksellä. Jos haukea ei kalastettaisi kiduttavammalla tavalla vaapulla vaan ampumalla rannasta olisi vaappu näiden mielestä järkevämpi koska ei pidä ääntä vaikka ampuen kuolema tulee välittömästi. Tämä kaikki on täyttä psykolokiaa!
Elämä se on hauellakin mutta suloinen kettu on arvokkaampi pelkän ulkoisen psykolokisen pehmeän ja inhimillisemmän ulkonäön takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043