E91 kokemuksia ?

e91kysyjä

vähän suunnitteilla hakea tämmöinen saksasta käyttöautoksi (pienehköllä koneella), kokemuksia ?

4

2118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brinkmann
      • sivustaseuraaja

Lueskelin tuota myös ja yleinen arvio on erittäin hyvä, artikkelissa kehoitetaan välttämään rätisevää lasikattoluukkua, sekä vaihtamaan RunFlatit pois, dieselin partikkelisuodatin (uusi noin 1000 euroa?) sai myös jotain kommenttia (mä en osaa saksaa).

• Osaan saksaakin
        sivustaseuraaja kirjoitti:

Lueskelin tuota myös ja yleinen arvio on erittäin hyvä, artikkelissa kehoitetaan välttämään rätisevää lasikattoluukkua, sekä vaihtamaan RunFlatit pois, dieselin partikkelisuodatin (uusi noin 1000 euroa?) sai myös jotain kommenttia (mä en osaa saksaa).

Siinä varoiteltiin vaan siitä että aluksi savunsyöjä oli 1000 euron lisävaruste, minkä takia se puuttuu yleensä saitojen saksalaisten kärryistä. Suomeen tuoduissa E91:ssä DPF on kai vakiona kaikissa, luulen, en tiedä.

RF-renkaista todetaan että ne ovat kovat. (Omasta kokemuksesta voin todeta saman: joko laitat 3 ilmakehää tai sitten 2,2-2,3 jolloin renkaat ovat mukavan pehmeät mutta ohjaus puoltaa). Toteavat että seuraavassa renkaanvaihdossa voi onneksi vaihtaa tavalliset renkaat. Minä lahjoitin RF:t pois 1000 km jälkeen ja ostin tilalle kunnon renkaat.

Eli jos E90/E91 autossa on RF:t alla, varaudu rengaskuluihin. Ainakin koeaja vähän pidempi lenkki, saattaahan olla että entinen rimpulasi oli vieläkin paskempi, etkä huomaa mitään erikoista renkaissa/ohjauksessa.

• ererere
        Osaan saksaakin kirjoitti:

Siinä varoiteltiin vaan siitä että aluksi savunsyöjä oli 1000 euron lisävaruste, minkä takia se puuttuu yleensä saitojen saksalaisten kärryistä. Suomeen tuoduissa E91:ssä DPF on kai vakiona kaikissa, luulen, en tiedä.

RF-renkaista todetaan että ne ovat kovat. (Omasta kokemuksesta voin todeta saman: joko laitat 3 ilmakehää tai sitten 2,2-2,3 jolloin renkaat ovat mukavan pehmeät mutta ohjaus puoltaa). Toteavat että seuraavassa renkaanvaihdossa voi onneksi vaihtaa tavalliset renkaat. Minä lahjoitin RF:t pois 1000 km jälkeen ja ostin tilalle kunnon renkaat.

Eli jos E90/E91 autossa on RF:t alla, varaudu rengaskuluihin. Ainakin koeaja vähän pidempi lenkki, saattaahan olla että entinen rimpulasi oli vieläkin paskempi, etkä huomaa mitään erikoista renkaissa/ohjauksessa.

Ajan 3bar paineilla, eikä ne todellakaan ole liian kovat. Ottaa töyssyt hyvin vastaan ja menee luotisuoraan. Kannattaa ainakin kokeilla korkeampia rengaspaineita, jos runflateilla ajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe