miten saisin krapulan??

jhbjjhhjmjbj

nuorena sain parista lonkerosta niin pahan krapulan että oksenatamisesta ei meinannut tulla loppua..... nyt ei mikään määrä saa aikaan pahoinvointia. olen täysin työkuntoinen join mitä vaan ja kuinka paljon vaan . Alkoholismi alkaa pukata...... kun mikään ei jarruta..... hitto- ongelmansa kullakin?????

6

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööö

      Olutta, punkkua, konjakkia, viskiä, katkeroa, valkoviiniä ja olutta vaihtelevasti vuorotellen.

    • ...

      Ei sortti vaan määrä, tai niin kuin naapuri sanoo: ei sekasin vaan peräjälkeen.
      Siis juot koko illan, ei mitään himmailua, aina nousuhumalan tunnelmassa, ja siitä suoraan nukkumaan.

    • Lrk

      Kunnon krapulan saat, kun olet ensin kokonaan juomatta pari viikkoa, ja sitten juot kunnon kännit. Toleranssi pettää mulla ainakin yllättävän nopeasti, kun elimistö pääsee välissä lepäämään ja huomaa, ettei se viinan kanssa läträäminen olekaan ihan normaali tila. Tietenkin saattaa olla mahdotonta pitää ne viinattomat viikot. Jos näin on, on syytä keksiä jokin muu syy juomattomuuteen kuin krapulan pelko.

      • Näin on

        Olin just 10 päivää juomatta, eilen känni, ja voi video mikä krabbis ollu koko päivän. Yleensä yhden päivän tinaamisesat tulee vaan rento olo, mut nyt tuntee jo liskojen yön olevan tulossa. Aivan vetämättömissä. Yäk. Saat tän darran, jos haluut


    • kukkaloisto

      ...mulla toimi naltrexoni. Toleranssi laskenut, pystyn juomaan enää max 15 annosta illassa kun ennen saattoi mennä lähemmäs 30 ja ekstrabonuksena olen saanut elämäni ensimmäiset kankkuset.

    • Illodini

      Vedäppä pullo Listerineä 500ml ! Yhden suupurskutuksen jälkeen puhalsin 1,4 promillea ! joten pullolisen juotuasi voipi olla tiedossa hilpeät fiilikset!?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe