miten saisin krapulan??

jhbjjhhjmjbj

nuorena sain parista lonkerosta niin pahan krapulan että oksenatamisesta ei meinannut tulla loppua..... nyt ei mikään määrä saa aikaan pahoinvointia. olen täysin työkuntoinen join mitä vaan ja kuinka paljon vaan . Alkoholismi alkaa pukata...... kun mikään ei jarruta..... hitto- ongelmansa kullakin?????

6

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööö

Olutta, punkkua, konjakkia, viskiä, katkeroa, valkoviiniä ja olutta vaihtelevasti vuorotellen.

• ...

Ei sortti vaan määrä, tai niin kuin naapuri sanoo: ei sekasin vaan peräjälkeen.
      Siis juot koko illan, ei mitään himmailua, aina nousuhumalan tunnelmassa, ja siitä suoraan nukkumaan.

• Lrk

Kunnon krapulan saat, kun olet ensin kokonaan juomatta pari viikkoa, ja sitten juot kunnon kännit. Toleranssi pettää mulla ainakin yllättävän nopeasti, kun elimistö pääsee välissä lepäämään ja huomaa, ettei se viinan kanssa läträäminen olekaan ihan normaali tila. Tietenkin saattaa olla mahdotonta pitää ne viinattomat viikot. Jos näin on, on syytä keksiä jokin muu syy juomattomuuteen kuin krapulan pelko.

• Näin on

Olin just 10 päivää juomatta, eilen känni, ja voi video mikä krabbis ollu koko päivän. Yleensä yhden päivän tinaamisesat tulee vaan rento olo, mut nyt tuntee jo liskojen yön olevan tulossa. Aivan vetämättömissä. Yäk. Saat tän darran, jos haluut

• kukkaloisto

...mulla toimi naltrexoni. Toleranssi laskenut, pystyn juomaan enää max 15 annosta illassa kun ennen saattoi mennä lähemmäs 30 ja ekstrabonuksena olen saanut elämäni ensimmäiset kankkuset.

• Illodini

Vedäppä pullo Listerineä 500ml ! Yhden suupurskutuksen jälkeen puhalsin 1,4 promillea ! joten pullolisen juotuasi voipi olla tiedossa hilpeät fiilikset!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 526
      8069
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2019
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1901
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1715
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1496
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1252
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1185
    Aihe