Autotalli-varasto-rakennuksessa on varasto erotettu väliseinällä. Kyseessä on ns. kylmä
rakennus, joka on kyllä villoilla eristetty. Rakennuksen ulkoseinät ovat määräysten mukaisesti palosuojatut, koska rakennus sijaitsee lähellä asuinrakennusta. Pitääkö autotallin ja varaston välisen oven oltava luokitukseltaan tiettyä tulenkestoluokkaa vai käykö siihen tavallinen ovi?
Varaston ja autotallin väliovi
hausbauer
1
3184
Vastaukset
- Perax
Palotarkastaja kun kävi, kysyi hän onko autotallista ovea varastoon. Vastasin, että ei ole. Hän kuitenkin halusi käydä katsomassa. Eli, jos ovi olisi ollut, sen pitäisi olla tulenkestävä, ns. palo-ovi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462733
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782148- 692058
- 452042