Kotka on Suomen Persereikä tavallisille asukkaille, mutta paratiisi
virkammiehille, ok?
Kotka on Suomen Persereikä
18
348
Vastaukset
- paratiisi kohde
Tämä kaupunki on kuin tehty läpeensä kieroille päättäjille, jossa tavalliset asukkaat monet heistä kaupungin asukaslukuun nähden on jätetty heitteille. Kotka voittaa kaikki palkinnot, mitä tulee huonoon maineeseen peruspalveluiden osalta.
- ei ilmaista limppua.
Katsele ympärilles, monella muulla kunnalla/kaupungilla menee paljon huonommin ja se alamäki kestää vielä kymmenen vuotta. Kotkalla on vielä tulevaisuus merenrantakaupunkina, toisin kuin sisämaalaisilla. Näin luin lehdestä. Pummit töihin, pois täältä valittamasta.
- perustehtävät
ei ilmaista limppua. kirjoitti:
Katsele ympärilles, monella muulla kunnalla/kaupungilla menee paljon huonommin ja se alamäki kestää vielä kymmenen vuotta. Kotkalla on vielä tulevaisuus merenrantakaupunkina, toisin kuin sisämaalaisilla. Näin luin lehdestä. Pummit töihin, pois täältä valittamasta.
On tuottaa kuntalaisille laissa määritetyt peruspalvelut, mm.perittyjä kunnallisveroja vastaan jne.
Kuntatalouden viimeinen vahtikoira on kunnanjohtaja, KuntaL 24§. - et näin
ei ilmaista limppua. kirjoitti:
Tulevaisuus alkaa muodostuu vasta kun vitun Lindelöffi on syötetty sioille ja muutkin mulkut kuten Lommi, Luumi ja Salminen sekä Ruonala. Vasta näiden jälkeen voi alkaa puhua tulevaisuudesta!
- tatamille
et näin kirjoitti:
Tulevaisuus alkaa muodostuu vasta kun vitun Lindelöffi on syötetty sioille ja muutkin mulkut kuten Lommi, Luumi ja Salminen sekä Ruonala. Vasta näiden jälkeen voi alkaa puhua tulevaisuudesta!
Tule Taipale tatamille, helpottaa oloa kummasti, ei tartte tolleen riehua...
- J.Taipale
tatamille kirjoitti:
Tule Taipale tatamille, helpottaa oloa kummasti, ei tartte tolleen riehua...
Turhaan sä minua syyllistät kaien kritiikin kirjoittajaksi, on tässä kylässä muitakin ketkä on saaaneeet tarpeeksi em henkilöistä. Ja tiedoksi nyt en sitten taas edes pääse kääntymään tälle palstalle klo 7.30 - 16.00 välisenä aikana ja sama pätee huomenna ja koko loppu viikon, niin ei tarvi taas alkaa kuvittelee olemattomia.
- taaaartsaaani
J.Taipale kirjoitti:
Turhaan sä minua syyllistät kaien kritiikin kirjoittajaksi, on tässä kylässä muitakin ketkä on saaaneeet tarpeeksi em henkilöistä. Ja tiedoksi nyt en sitten taas edes pääse kääntymään tälle palstalle klo 7.30 - 16.00 välisenä aikana ja sama pätee huomenna ja koko loppu viikon, niin ei tarvi taas alkaa kuvittelee olemattomia.
Se älähtää johon kalikka kalahtaa.
- kuten jo salissa
perustehtävät kirjoitti:
On tuottaa kuntalaisille laissa määritetyt peruspalvelut, mm.perittyjä kunnallisveroja vastaan jne.
Kuntatalouden viimeinen vahtikoira on kunnanjohtaja, KuntaL 24§.Lueppas kuntalaki uudelleen ja etenkin sen 13§. Sieltä ne vahtikoirat löytyvät
- 1+1=3
syyttäjä syyttämättä jättämispäätöksellä antoi ymmärtää virkamiehien "kehumisen" sallituksi, mutta kahta ylimielisintä lukuunottamatta olen erimieltä kanssasi.
Jos nyt sitten muutama virkamies pitäisi pistää kiertoon, niin valitettavasti myös osa peruspessimisti kuntalainenkin joutaisi samaan postiin.
Ymmärrän toki että on syksy ja on tulossa pimeä vuodenaika, mutta siltikin se ei anna oikeutta nokkia koko aika kuntamme kaikkia virkamiehiä.
Jokainen joka kokee jääneensä heitteille tai väärin kohdelluksi itsensä, meköön tekemään siitä kanteen ja asialle löytyy sitä kautta kyllä ratkaisu. Jotain on siis oltava valmis myös itse tekemään !!!
Mikäli taasen tuntuu että demokratia on perseestä, niin saanen huomauttaa että se edustaa enemmistön mielipidettä ja täten on oikea ratkaisu. Virkamiehien toiminnan "siunaa" kuntalaisten valitsemat edustajat eli imeisesti kuntalaisetkin ovat halunneet tässä lävessä näin asua ?
Turha paskan jauhaminen on toki kuvainnollisesti jopa suotavaa kunnassamme, jos katsoo miksi tituleeraat kuntaamme, mutta oletko todella sitä mieltä että hyvinvointi kasvaa moisella ruikutuksella ?
Kotka on hyvä paikka asua suurimmalleosalle kuntalaisiamme ja itse olen ehdottomasti tyytyväinen kuntaamme. Kaikki päätökset eivät toki ole olleet minun mielen mukaisia, mutta ilmeisesti toisellla näkökannalla on ollut enemmän kannatusta joten oikea demokraattisesti päätettynä.
Suuressa hädässä on aina apua yhteiskunnalta löytynyt, mutta jos vituttaa ja on paha olla niin apu löytynee peilistä.
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Suomessa saa kunnanrajan ylittää sitä halutessaan eli ei muuta kuin pakkaamaan tavarat reppuun ja sitä omaa paratiisia etsimään, jos on paha olla !!!
Koko aika Kotkassa tehdään töitä sen eteen että tulot ja menot edes jossain kohtaa täsmäisi eli kehitystä on tapahduttava ja jopa joskus velkaantumisen uhalla, mutta tavoite lienee tulevaisuus.
Harvemmin jos koskaan olen kuullut rehellisen työssäkäyvän ruikuttavan Kotkan palveluista ja kehitys on kulkenut koko aika eteenpäin. Heti tänne mulle porukka toki jaksaa valittaa, mutta järjestelmää ei ole suunniteltu sellaiseksi onneksi.
Terveisin
Temari- pettuleipää
Kyllä sitä sakkia liikaa joutuu kunnat raahaamaan perässään, joilla ei ole ajatustakaan työhön menosta. Otetaan vastaan se karenssi ja lampsitaan soskuun ja sitten kehutaan kylillä, että soskusta saa enemmän rahaa, kuin Kelalta. Enkä tarkoita sairaita, vaan näitä velttoilijoita. Katsotaan kuinka näille käy, kun rahahanat vielä vuosia tiukkenee ja "tilipussi tyhjenee". Niitä soskun rahoja tarvis ne jotka nyt ovat joutuneet syyttään työttömiksi ei tapalaiskat.
- 1+1=3
pettuleipää kirjoitti:
Kyllä sitä sakkia liikaa joutuu kunnat raahaamaan perässään, joilla ei ole ajatustakaan työhön menosta. Otetaan vastaan se karenssi ja lampsitaan soskuun ja sitten kehutaan kylillä, että soskusta saa enemmän rahaa, kuin Kelalta. Enkä tarkoita sairaita, vaan näitä velttoilijoita. Katsotaan kuinka näille käy, kun rahahanat vielä vuosia tiukkenee ja "tilipussi tyhjenee". Niitä soskun rahoja tarvis ne jotka nyt ovat joutuneet syyttään työttömiksi ei tapalaiskat.
Toki osa nuorista tykkää vain lampsia pitkin katuja sekä olla tekemättä mitään, mutta ei myöskään kaikille ole suotu mahdollisuutta.
Olen nähnyt monen nuorenaikuisen kohdalta kun selvästi työ on maistunut ja he aivan selvästi ovat nauttineet vastuusta jota heille on annettu.
Tässä meillä vanhemmilla aikuisilla on työtä että saamme heille siis työtä, eikä kokemattoman nuoren tarvitse taistella samasta työpaikasta kokemustaomaavien kanssa.
Kyllä tuota järjestelmän hyväksikäyttäjää löytyy lähes jokaisesta ikäluokasta ja oikeastaan nuorien kohdalla on vielä toivoa jäljellä, mutta reilut kymmenen vuotta järjestelmässä pyörinyttä on vaikea enään nostaa.
Tuo oli minulle ihan uutta että sossu "palkitsee" paremmin.
Terveisin
Temari - suurelta osin
1+1=3 kirjoitti:
Toki osa nuorista tykkää vain lampsia pitkin katuja sekä olla tekemättä mitään, mutta ei myöskään kaikille ole suotu mahdollisuutta.
Olen nähnyt monen nuorenaikuisen kohdalta kun selvästi työ on maistunut ja he aivan selvästi ovat nauttineet vastuusta jota heille on annettu.
Tässä meillä vanhemmilla aikuisilla on työtä että saamme heille siis työtä, eikä kokemattoman nuoren tarvitse taistella samasta työpaikasta kokemustaomaavien kanssa.
Kyllä tuota järjestelmän hyväksikäyttäjää löytyy lähes jokaisesta ikäluokasta ja oikeastaan nuorien kohdalla on vielä toivoa jäljellä, mutta reilut kymmenen vuotta järjestelmässä pyörinyttä on vaikea enään nostaa.
Tuo oli minulle ihan uutta että sossu "palkitsee" paremmin.
Terveisin
Temariovat fiksuja. Tekevät kuten virkakoneisto ja syövät yhteisestä kuormasta. Näkevät muunsisältöisen liirumlaarumin läpi eivätkä rupea pellejä elättämään.
- Ehvertti .
suurelta osin kirjoitti:
ovat fiksuja. Tekevät kuten virkakoneisto ja syövät yhteisestä kuormasta. Näkevät muunsisältöisen liirumlaarumin läpi eivätkä rupea pellejä elättämään.
Kotkalaisilta naisilita saa niin helposti Pylluä.
- Paras_Fiilari
Kyllä tuo kirjoituksesi on sitä luokkaa kuin se toinen laskutehtäväni
kun 1 dollari = 100 senttiä, niin
paljonko on yksi demari?
Selvyyden vuoksi totean, että
1 demari = 100 tunaria = 100 000 temaria
Ai niin se toinen laskutehtävä! 4/51 x 25 = ?
- pettuleipä.
Minä tavis nautin elämästä täällä. Älä mene Porvooseen nyt, siellä on lunta. Voi teltan pohja kastua.
- vellamo...
Herroille tämä paska kaupunki on rakennettu, vitun vellamoita jossa kukaan täysijärkinen työläinen ei käy, turha toriparkki, vitun kala-allas, rakentakaa ny vitussa se hyljeallas sitä täss nyt tarvitaan, voi pekele!!!
Kaikenlaiset kusipäät näitä päätöksiä tekeekin, se vellmon on kaiken huippu, vittu että vituttaa sitäkin maksaa.
Vellamo maksaa ittensä, joo vitussa maksaa! ei edes sähkölaskua noilla lipputulooilla makseta! mutta kun herroille pitää olla huvituksensa, voi vittu mitä tyhjäpäitä!
Pian joku kusipää kirjottaa että joo joo pitää olla museo, herää nyt ääliö tähän päivään!! tai mene muualle museoon!
Nyt kun se rahareikä siinä tönöttää niin siitä pitää päästä eroon, eli myykää se ryssille, niillehän te ääliöt myytte kaikki tontitkin.
Nyt nämä kusipäät ostaa 4 millillä vanhat seinättömät kuurit, voi vittu mitä ääliöitä!
No niitä kusetetaan ketä saadaan, luulisi että edes hävettää, mutta ei.
Lähtekää nyt vitussa jonnekin hevon vittuun avaamaan vaikka joku äärettömän tärkeä valokuvanäyttey, voi saatana.
Joku älykkyysraja pitäisi määrätä nähin luottamustehtäviin!! vaikka ÄO 140 ja älykkyys pitäisi todistaa mensan testillä.
Minulla Äo 146 enkä mikään ruudinkeksijä ole mutta senverran tajuan että älykääpiöt on asialla kaupungin johdossa.
Ja vittu turha alkaa epäillä tota älykkyysosamäärääni, laitan todisteet jos on tarvis.
Joo, joo tämä texti on kirjotettu hermostuksissa ja sisältää joitain kirosanoja!! mutta vitun vittu että vituttaa nämä kaupungin pellet!
Joo, voin alkaa luottamustehtäviin, ja lupaan ajaa voin omia asioitani ja kerätä kaikki lahjukset mitä saan. voi vittu. - Ehvertti.
vellamo... kirjoitti:
Herroille tämä paska kaupunki on rakennettu, vitun vellamoita jossa kukaan täysijärkinen työläinen ei käy, turha toriparkki, vitun kala-allas, rakentakaa ny vitussa se hyljeallas sitä täss nyt tarvitaan, voi pekele!!!
Kaikenlaiset kusipäät näitä päätöksiä tekeekin, se vellmon on kaiken huippu, vittu että vituttaa sitäkin maksaa.
Vellamo maksaa ittensä, joo vitussa maksaa! ei edes sähkölaskua noilla lipputulooilla makseta! mutta kun herroille pitää olla huvituksensa, voi vittu mitä tyhjäpäitä!
Pian joku kusipää kirjottaa että joo joo pitää olla museo, herää nyt ääliö tähän päivään!! tai mene muualle museoon!
Nyt kun se rahareikä siinä tönöttää niin siitä pitää päästä eroon, eli myykää se ryssille, niillehän te ääliöt myytte kaikki tontitkin.
Nyt nämä kusipäät ostaa 4 millillä vanhat seinättömät kuurit, voi vittu mitä ääliöitä!
No niitä kusetetaan ketä saadaan, luulisi että edes hävettää, mutta ei.
Lähtekää nyt vitussa jonnekin hevon vittuun avaamaan vaikka joku äärettömän tärkeä valokuvanäyttey, voi saatana.
Joku älykkyysraja pitäisi määrätä nähin luottamustehtäviin!! vaikka ÄO 140 ja älykkyys pitäisi todistaa mensan testillä.
Minulla Äo 146 enkä mikään ruudinkeksijä ole mutta senverran tajuan että älykääpiöt on asialla kaupungin johdossa.
Ja vittu turha alkaa epäillä tota älykkyysosamäärääni, laitan todisteet jos on tarvis.
Joo, joo tämä texti on kirjotettu hermostuksissa ja sisältää joitain kirosanoja!! mutta vitun vittu että vituttaa nämä kaupungin pellet!
Joo, voin alkaa luottamustehtäviin, ja lupaan ajaa voin omia asioitani ja kerätä kaikki lahjukset mitä saan. voi vittu.kakalle
- kakalle
Ehvertti. kirjoitti:
kakalle
Meinasit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448