Eija Kiviharju-Ketolan

Blogista

Oon kopioonu kirijootuksen kaikkihin maharaollisin sivuuhin.Täyttä totta.

Järkyttäviimpiin asioihin, Suomen pääministeriin!

Matti Vanhanen ilmoittaa lehdessä olevansa vahvempi kuin koskaan.

(Uskomatonta kansalaisten aliarvioimista tai sitten täydellistä tosiasioiden kieltämistä itseltään.)

Sallittakoon olla eri mieltä.

Tässä Vanhasen lausuma lehdestä:

---------------------------------------------------------------------------

Pääministeri Matti Vanhanen (kesk) uskoo, että viime viikot ovat vahvistaneet hänen asemaansa keskustan johdossa.
Lue myös

Vanhanen vaikenee Nuorisosäätiöstä

- Ei näin vahvaa asemaa minulla ole ollut omasta mielestäni kertaakaan tämän pääministerikauden aikana, hän sanoi sunnuntaina Pääministerin haastattelutunnilla Radio Suomessa.

---------------------------------------------------------------------------

Että niin. Minun henkilökohtainen uskomiseni Vanhasen "vehkeilyyn" ei ole poistunut.

Niin kauan kuin tv-ohjelman syytöksiä ei ole oikeudessa käsitelty, näen Vanhasen ottaneen vastaa "laudat".

Lautojen ei tarvitse olla ko.asunnossa mahdollisuuksia on useita. Mm. kesämökki ym. kohteet joita Vanhanen on rakentanut.

Ihmettelen myös miksi Vanhanen vaikenee Nuorisosäätiöstä?

Tuki on kyllä kelvannut, mutta nyt ollaan hiljaa.

Julkisen sanan neuvosto pähkii nyt, syyllistyikö tv-ohjelma virheeseen tiedottaessaan Vanhasen "laudoista".

Eiköhän se kuuluisi selvittää oikeudessa ja kuulla todistajaa. Näin totuus saataisiin selville.

Täysin käsittämätöntä tämä kansalaisten aliarvionti Vanhaselta.

Mummuilta, papoilta, nuorisolta on viety etuuksia rahan puutteen takia. Rahan joka meni myös terveydenhoidon puolelta keskustalaisten kampanjoiden tukemiseen.

VANHANEN SAISI NYT LAITTAA SUUNSA TUPPEEN, kansalaiset kärsivät.

Pääministeri Vanhanen ei sitä näe tai huomaa, oma imogo on tärkeintä ja sekin mielikuvituksen tuotetta.

Kyllä osaa ottaa päähän tuo kansalaisten aliarvioiminen ja pahemmin sanottuna "kusettaminen".

7

392

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vennamoo
    • gdmuyuuw

Mitä ihmeen sontaa?!
      Vaikea enää ymmärtää että mistä kirjoittajalla oikeasti kiikastaa.
      Vanhanen on hoitanut asioita erittäin mallikelpoisesti vaikka monet tahot yrittää laittaa kapuloita rattaisiin.
      Kun työstä ei löydy huomautettavaa niin yritetään sotkea tyttöystävät ja lautakasat samaan nippuun.
      Minä ainakin lopetan vaaleissa nukkumisen ja annan vastedes ääneni vanhasen suuntaan,sen verran alkaa .yrpiä tämä turhasta valittaminen.

• Mittatäynnä

Olen pitkään seurannut Raimon suoraselkäistä ja rehtiä politikointia, joten sitä kautta olen arvostanut myös Vennamolaista politiikkaa. Mutta nyt näyttää puolueessanne olevan ikävä mätäpaise. Sen minkä Raimo on koonnut niin Eija tulee perässä ja viskoo ympäriinsä.
        Kysynkin, onko nyt aika mitätöidä jonkun jäsenkirja? Tämänkin jälkeen Eijalle jäisi vielä riittävästi työsarkaa Kankaan maineen ryvettämisessä, mutta näin puolueenne maine olisi edes joltain osin pelastunut.

• pelkäätkö????
        Mittatäynnä kirjoitti:

Olen pitkään seurannut Raimon suoraselkäistä ja rehtiä politikointia, joten sitä kautta olen arvostanut myös Vennamolaista politiikkaa. Mutta nyt näyttää puolueessanne olevan ikävä mätäpaise. Sen minkä Raimo on koonnut niin Eija tulee perässä ja viskoo ympäriinsä.
        Kysynkin, onko nyt aika mitätöidä jonkun jäsenkirja? Tämänkin jälkeen Eijalle jäisi vielä riittävästi työsarkaa Kankaan maineen ryvettämisessä, mutta näin puolueenne maine olisi edes joltain osin pelastunut.

Rehellisyyttä tuo esiin, kuten Soini ja Vistbakka. Rehellisyydestä annetaan kunniaa ei eroteta.

• Kaikenkarvaasia kans
        pelkäätkö???? kirjoitti:

Rehellisyyttä tuo esiin, kuten Soini ja Vistbakka. Rehellisyydestä annetaan kunniaa ei eroteta.

Rehellisyyttä tua esiin?Eiköhän tuo ole sitä ihtiänsä,aitoa persupropakantaa.
        Siihen se sitten jääkin.Näyttää tuassakin jutussa lautakuarma siirtyvän aina sopivasti paikasta toisehen,ylen tapaan.Että silleen ,sopivasti rehellistä.

• "Kiitos, viestistäsi nimettömänä Suomi24:n sivuille.
      Otin kopiot ja vien ne tarkempaa analyysiä varten viranomaisille.
      Kirjoituksesi ei ollut asiallinen vaan uhkaava.
      Käsittääkseni kenellekkään ei kuuluisi henkilökohtaisesti ottaa kantaa blogini kirjoituksiin. Etenkään siinä mielessä olenko kirjoittanut oikein vai väärin.
      Minun sivuni, ovat minun sivujani.
      Ne eivät kuulu sinulle. Anteeksi vain."

Ton Eija aikoinaan raapusti minun profiilin vieraskirjaan ja kysynkin nyt sinulta, että oletko kenties Eijan lähisukulainen, kun sinulla on "lupa" mainostaa blogia? ;) Kannattaako sen Eijan oikein moralisoida, kun itse kerran maksoi veronsa Kauhojoelle, vaikka oli "kankaalainen". Palveluja oli vaatimassa, mutta ei ollu niistä maksamassa. Pitäisköhän ensin katsoa peiliin ja sitten alkaa jeesustelemaan lautoja :D

• ökköö

Kuinka persut voivat motkottaa toisten ihmisen puuhastelusta? Eihän persuissakaan olla fiksuja. Ex.kansanedustaja Halme, huumeiden käyttäjä yms. Seinäjoen kaupunginvaltuutettu Haapasalmi, ehdonalaisteen tuomittu. Ja monia muita. Voinen kans todeta että kyllä ottaa päähän tuo kansalaisten aliarvioiminen, kansalaiset kärsivät myös näistä. Vistpakka laita jo toi yks persu ruotuun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      173
      1350
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1204
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1100
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      942
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      59
      711
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      573
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      568
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      526
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      494
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      487
    Aihe