minne aamulla mennä.
Minulla ei ole, enää.
Kenellä vielä työpaikka
22
405
Vastaukset
- lomautettu juu
No, mulla kait periaatteessa on vielä työpaikka, mutta olen parisen kuukautta ollut lomautettuna. Rahaa ei ole tullut kertaakaan vielä tänä aikana. Miehelläni on toistaiseksi säännölliset tulot, mutta marraskuusta alkaen hänelläkin alkaa lomautus, joka näiltä näkymin kestää useamman kuukauden. Eipä tässä kellään ole enää helppoa.
- työpaikkaa
Ei ole minullakaan aamunousua töihin,muuten kyllä aamulla nousen viemään koiran ulos,mutta en ennen viittä kun silloin kun oli työpaikka.
Onneksi on tuo koira,muuten aika yksin olisin ja elämältä puutuisi rytmi,koira tuo sitä tarkoitustakin elämälle ja poistaa vähän sitä yksinäisyyden tunnetta.- aamunousut ohi
Pari vuotta ollut työttömänä.
Töitä on tässä samassa paikassa neljäksi vuodeksi. Työ loppuu silloin koska asiakkaani kasvaa ulos palveluistani. Työtä on niin paljon kuin pystyisi tekemään tällä terveydenhuolto-ja sosiaalipuolella.
- -tiina
töitä ja toivottavasti jatkuukin tietysti se on kiinni siitä ihmisten kateudesta välillä kun tuntuu ettei muuta tehdä kun rikastutaan heidän rahoillaan mutta tosi asia on että jos näin olis käynyt niin kuka hullu olis tehnyt töitä kaksitoista vuotta seitsemän päivää viikossa ilman sen pidempiä lomia ja täytyy sanoa etti tämä ole pelkästään työtä tämä on elämäntapa.
- ejk kalkkis
Mutta en mene sinne aamuisin. Luulen, että tämä kyllä jää viimeisekseni. Jos tarjoavat putkia tai vastaavia, taidan ottaa vastaan. Ei oikeita töitä loputtomiin jaksa raataa, paikat alkavat hajota.
- paapuuri
joten tämä on varmaankin sellainen elämäntapa.
Palkka ei ole kummoinenkaan, mutta kiva kun saan olla kotona.- viivatiina
eipähän tartte joka päivä miettiä millon yt neuvottelut alkaa eikä pitkästyä toimettomuuteen.
- paapuuri
viivatiina kirjoitti:
eipähän tartte joka päivä miettiä millon yt neuvottelut alkaa eikä pitkästyä toimettomuuteen.
nytkin yritän saada nuorta herraa ruotuun, leivon sämpylöitä ja samalla vielä
seuraan tätä mielenkiintoista ketjua.
Eipä käy aika pitkäksi. - viivatiina
paapuuri kirjoitti:
nytkin yritän saada nuorta herraa ruotuun, leivon sämpylöitä ja samalla vielä
seuraan tätä mielenkiintoista ketjua.
Eipä käy aika pitkäksi.et kerettäs syömään ennen töihin lähtö mutta kun ei millään malttas tässä sohvalla on niin kiva löhötä hämärässä tuvassa kissojen kanssa.
- paapuuri
viivatiina kirjoitti:
et kerettäs syömään ennen töihin lähtö mutta kun ei millään malttas tässä sohvalla on niin kiva löhötä hämärässä tuvassa kissojen kanssa.
haisee vieläkin, kun emäntä oli töräyttänyt tortut vessaansa, kissa, en mie!!!
Tää on sitten kiva vuodenaika, kun ei ole pakko jos ei taho, paitsi sinun on pakko, ala mennä. - viivatiina
paapuuri kirjoitti:
haisee vieläkin, kun emäntä oli töräyttänyt tortut vessaansa, kissa, en mie!!!
Tää on sitten kiva vuodenaika, kun ei ole pakko jos ei taho, paitsi sinun on pakko, ala mennä.just rupesin sitä sapuskaa väsään.
- viivi-amaldiina
viivatiina kirjoitti:
just rupesin sitä sapuskaa väsään.
niin se vaan on, kun ei ole oppinut elämään syömättä. :)
Aika kirjava ketju tai sanotaanko jankutusta, noooh jollain oli tarvetta ja aikaa. Se hänelle varmaan toi hyvän mielen.
No tuota työpaikkaa jota aloituksessa kysyttiin ei ole kun kuulun niihin eläkeläisiin, mutta hirvittää kyllä nuo jatkuvat uutiset Yt-neuvotteluista.
Joka-ikinen päivähän näistä saamme kuulla uutisissa, ikävää mutta totta, sääliksi käy ihmiset ja etenki nuoret joilla elämä edessä....
Mutta asiasta kolmanteen.
Miten yleensä naiset suhtaudutte näihin joukkoseulontoihin.
Tuli nyt tälle aamulle postitse tietoa, olisi joukkoseulonta naisille ja olen kyllä aina käyttänyt tilaisuuden hyväksi. Nyt vaan täytyy itse aika tilata ja niin tilaankin, mielestäni on hyvä että kontrollia on ja ilmainenkin vielä. - viivatiina
viivi-amaldiina kirjoitti:
niin se vaan on, kun ei ole oppinut elämään syömättä. :)
Aika kirjava ketju tai sanotaanko jankutusta, noooh jollain oli tarvetta ja aikaa. Se hänelle varmaan toi hyvän mielen.
No tuota työpaikkaa jota aloituksessa kysyttiin ei ole kun kuulun niihin eläkeläisiin, mutta hirvittää kyllä nuo jatkuvat uutiset Yt-neuvotteluista.
Joka-ikinen päivähän näistä saamme kuulla uutisissa, ikävää mutta totta, sääliksi käy ihmiset ja etenki nuoret joilla elämä edessä....
Mutta asiasta kolmanteen.
Miten yleensä naiset suhtaudutte näihin joukkoseulontoihin.
Tuli nyt tälle aamulle postitse tietoa, olisi joukkoseulonta naisille ja olen kyllä aina käyttänyt tilaisuuden hyväksi. Nyt vaan täytyy itse aika tilata ja niin tilaankin, mielestäni on hyvä että kontrollia on ja ilmainenkin vielä.tämän päivän uutiset on täynnänsä en oo muuten käyny niissä joukkoseulonnoissa ei oo vielä tuntunu olevan tarvetta tuntus että jotain oiretta pitäs löytyä ennen kun on tarvetta hyvähän se tietysti on että kontrolloidaan mutta itse ainakin haluan vielä siirtää sitä diagnoosia tuonnemmas tuntuu että kaikilta löytyy jotain kun oikeen kovasti seulotaan.
- Meriläinen
ja vielä on lomautuksia ja vielä on yt-neuvotteluja, ens vuodesta ei oo tietoo mitä on ja onko mitään.
- åsku56
...mutta eihän nykyisin voi mihinkään luottaa. Tämä viikko iltavuorossa,työpaikalle saapuessa voin saada ilmoituksen että olen huomenna työtön.
No,en ehkä heti huomenna ,mutta...
Joskus sanottiin että "valtion leipä on pitkää mutta kapeaa",nykyisin se on vain kapeaa:) - 3+14
Ei ole vakituista työtä ollut enää kuuteen vuoteen ja nyt ei maaliskuun jälkeen mitään työtä. Jotenkin sitä vaan on kuitenkin kituutettava eteenpäin, kun ei vielä vuosiin eläkkeellekään pääse. Yksinäisellä kuitenkin helppoa siinä mielessä että ei tarvii ottaa muita huomioon huushollissa ja ne vähät rahansa voi käyttää miten lystää.
- RIMMIR
5 kuukauden etsinnän jälkeen sain ainakin toistaiseksi kokopäivätyön ihan OK palkalla. Kyllä niitä hakemuksia menikin sinä aikana ainakin satakunta. Tämä internetti on kyllä mainio asia ja kun on se oma sähköposti osoite niin mikäs on hakiessa töitä. Saa nopeita vastauksiakin.
Olin myös kesätöissä ja kävin erään kurssin internetin kautta sen 5 kuukauden sisällä. Hain töitä 100 km säteeltä ja nyt on työmatkaa 60 km yhteen suuntaan.
Pian alkaa olla muutto käsillä uudelle paikkakunnallekin.
Hirvitti äsken kun uutisissa sanottiin Punaisen Ristin alkavan jakamaan ruoka- ja vaate apua 2/3 osasta EUROOPAN valtioita. On tämä lama kyllä syvempää kuin osaa ajatellakaan.Runsas kaksi vuotta minäkin olen tässä työssäni ollut ja sähköpostilla myös hain. Edellisestä työpaikasta, minne tein "epäpätevänä" sijaisuuksia sain suositukset ja tän työpaikan löysin sen edellisen työpaikan kontakteilla. Siltoja ei siis kannata polttaa, sillä pätkätöidenkin avulla voi yllättäen löytyä vakituinen työ. Ja vanhojakin suhteita on osattava vaalia. Se on sitä verkostoitumista.
Kyllä se varmasti on raskasta elämää jos molemmatkin ovat työttömänä. Saa vaan ihmetellä miten porukat jaksaa. Omien pätkätyöttömyyksien ajalta muistan kyllä sen, miten se työttömyyspätkä nakersi taloutta ja siten myös itsetuntoa.
- Hopia*
jossa voisi vaikka asua.
Liikaa hommia............
Vaan en valita, palkka tulee kuukausittain.- handek
Töihin ei mitään asiaa ikinä.
Onneksi tulee pieni leskeneläke, ansiosidonnainen ja vuokratuloja.
Töihin kyllä lähtisin, mutta ei minua oteta, pelätään liikaa. - ................
Liikaa hommiako? Oletko kertonut pomollesi, että lisätyövoimaa tarvitaan?
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647