Kuka hullu ostaa etuovi.comin hintaisia, kun saman asunnon saa pakkohuutokaupasta paaaaljon edullisemmin.
Valinnan varaa on ja nuija kuluu kovaa tahtia.
Asuntojen pakkohuutokaupat +47%
17
3436
Vastaukset
- hannu äetsästä
pakkohuutokaupasta saa. Onhan tuo melko hölmöä ostaa pakkohuutokaupasta, tarjonta suppea ja hinta markkinahinta. Mutta jokainen tiomikoon kuten tahtoo...
- Turreks
Kyllä noita huutokauppoja on katseltu, Hgin keskusta asuntoja paikanpäälläkin. Että jos sijoitukseen. Vaan suuri on kiinnostuneiden määrä ja poikkeuksetta hinta noussut markkinatasolle. Yhtään halpaa ei tuolta saa.
Joten en kovin noista muutamista intoilisi. Ehkä sieltä jonkun kolhitun konkurssimersun voi saada halvalla, mutta pieniessä asunnoissa Helsingissä on niin raivokas kysyntä ettei niitä halvalla saa mistään. Jos joku oikeasti hintakuoppa -89 pikkuhitas jossain vilahtaa viedään se käsistä samana päivänä. Tiedän kun onnistuin kesällä ostamaan. Nopea sai olla, käsirahat ja nimi paperiin saman tien sovitussa näytössä, jonne ammuin kesken työpäivän kun ilmoitus aukesi näkyviin. Välittäjä joutui tarjoamaan kuudelle muulle näyttöön halunneelle eioota.
- nibi__
pk- seudullakin on peräti 2 pakkohuutokauppaa tulossa, saisi valita haluaako asua kerrostalossa vantaalla vai rivarissa espoossa.. alkaako mennä epätoivoiseksi?
http://www.oikeus.fi/14499.htm#kiinteisto - jiiha... todella?
http://www.oikeus.fi/14499.htm#asunto
Kokonaista neljä asunoto-osaketta pakkohuutokaupassa.
Sun ei tarvi kuin päättää että haluatko kaksion Jyväskylästä tai Forssasta, 4h Vantaalta tai sitten yhtiömuotoinen omakotitalo.
Kyllä on herkullinen tilanne poimia mieleisensä... - Vuokranantaja3
Nämä pakkohuutokappojen hehkuttajat on huumorimiehiä.
Raiskattuja tönöjä myynnissä markkinahintaan ja armeija kulipäitä huutamassa niitä äänensä käheäksi, naurettavaa touhua. Kyllä ne oikeasti mielenkiintoisimmat asunnot on normaalisti myynnissä.
Oikein 5 asuntoa näyttäisi olevan pakkohuutokaupassa lähiaikoina, yleensäkö niitä on 3 tai 4? :)
Mutta ei, omistusasuntojuna meni jo, jos et asuntoa ole jo nyt ostanut tai viimeistään ostamassa niin onnea vaan vuokralla asumiseen, maksatpahan ainakin minunkin lainoja pois.
T: yhden asunnon lisää ostanut vuokranantaja valmiina korottamaan vuokria ;) - Roobert
Ei kuitenkaan normaalisti ihan mistä vaan usein miten jostakin syrjäisestä korvesta polttopuiden tasoisena kokonaisuutena.
- porvarihallitus
Tein kokeilumielellä tarjouksen aikoinaan eräästä pohjoisen kaupungissa sijaitsevasta omatkotitalosta, mutta hinta taisi kolminkertaistua liki 20 000 euroon. En hehkuttaisi pakkohuutokaupoilla, koska niiden takana on inhimillistä kärsimystä. Se ei ole kovin korrektia, älykkyydestä puhumattakaan.
Suomeen pitäisi saada lainsäädäntöä kehitettyä, jossa seuraamukset epäonnistuneista yrityksistä olisivat lievempiä. Asenneilmastoakin pitäisi kehittää, kuten keskustelun avaajan vahingonilosta käy ilmi. Kyseessähän ovat aktiiviset ja toimintaan pyrkivät ihmiset, siis juuri ne jotka maksavat tämänkin palstalaisten laskuja.- porvarihallitus
Ps. Nimimerkistä huolimatta, inhoan Kokoomusta ja sen pölhöpopulista viestintää joka pukee talousfasistisia sanomia nami-nami viestintään.
Eri mieltäkin saa olla.
- Nälle Wääryys
Se nyt vain on tyhmää maksaa liikaa.
Sopuli maksaa ylihintaa aina. - Pelleily seis
Mä taas olen eri mieltä kokoomuksesta. Kenties siksi, että heidän poliittisen hallitusvastuunsa aikana tämän duunarin tulot ovat nousseet 250%. Kenties he kuitenkin jotain ovat siis oiken tehneet, kun oikeasti ahkerat ja työhaluiset pätjäävät.
Pakkohuutokaupoista senverran, että ei niiden lisääntyminen mikään ihme ole. Tiedän tapauksia, jossa kaksi MC Donalds myyjää ottaa 280 000 Euron lainan asunnolle ilman omaa osuutta. Katkeaminen ei kai liene noissa tapauksissa yllätys kenellekään. - porvarihallitus
" Mä taas olen eri mieltä kokoomuksesta. Kenties siksi, että heidän poliittisen hallitusvastuunsa aikana tämän duunarin tulot ovat nousseet 250%. Kenties he kuitenkin jotain ovat siis oiken tehneet, kun oikeasti ahkerat ja työhaluiset pätjäävät."
Tuo on juuri se ongelma, joka liittyy yleisesti politiikkaan. Jos alkaisin kysymään tarkentavaa tietoa niistä toimenpiteistä mitkä vaikuttavat mielipiteeseen, niin se ei perustu tietoon vaan mielikuvaan.
Ja tämähän sopii sille taholle, josta ajattelet miten nämä haluavat sinun ajattelevan. Ei kannata ulkoistaa ajattelua. Siihen ei ole yksinkertaisesti varaa. - Pelleily seis
Kyllä ajatteluni on verenperintöä vanhemmiltani. ei siihen Stubbin twiittaukset tai median pyllistely ole vaikuttaneet. Uskomalla, että työnantajan etu on myös minun etuni, pärjää työelämässä jo helv*tin hyvin.
"Uskomalla, että työnantajan etu on myös minun etuni, pärjää työelämässä jo helv*tin hyvin."
Ja tätä noudattaen, työnantajakin uskoo sinun olevan se henkilö, kenet palkkalistoilla halutaankin pitää.
Kokoomus ymmärtää talousasioista selvästi enemmän kuin vasemmisto ("tunnit ylös, ne riistää teitä") tai viherpiipertäjät (" työ ei ole itseisarvo")
Sellaista päivää ei tule, että Suomen asioista päättäisi nämä kaksi puoluetta pääpuolueina, mutta jos kuitenkin tulee, niin lupaan häipyä maasta vaikka Ruotsiin.- porvarihallitus
"Uskomalla, että työnantajan etu on myös minun etuni, pärjää työelämässä jo helv*tin hyvin. "
No miten Kokoomus tähän liittyy?
- Tuskin..
Ostitko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23953Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61783- 37769