Mulla ei oo ideaa mikskä pukeutua. Ajattelin mustaa hametta, legginsejä ja paitaa. Naama valkoseksi, punainen huulipuna ja tumma silmämeikki. Hiukset tupertaisin sauhuisiksi. Oisko jotain ideoita tähän lisäksi? En viittis hirveesti käyttäää rahaa, kun vaan luokan halloweenbileisiin pistäisin...
En osaa sit oikein ommella eikä oo ompelukonetta...
P.S. Mainittakoon vielä, että olen 12v
Paha puku ongelma!!
3
447
Vastaukset
- mielikuvitus hukassa
Tulipa tälläinen hassu päähänpisto, kun katselin puutereita kaupassa.
Voisiko puuteria tai kasvoväreja (mahdollisimman valkoinen) tehdä itse?
Puuterit ovat niin kalliita, eikä sitä valkoista tulisi käytettyä muuten ja kasvovärikynistä ei oikein tahdo tulla tasaisesti ja vesivärimäiset varmaan lohkeilisivat...- Lollyy``
Enpä ole ikinä kuullu että ite voisi tehä puuteria/kasvomaaleja, ja jos koitat, kannattaa ainakin miettiä mitä naamaasi laitat.. Muuten su kuulosti ihan kivalta, mustata vaatteet ja valkoinen naama.. Ja huulipunaa.. Jos tupeeraat hiuksesi oikeen tiheellä piikkikammalla, niistä tulee tosi pörhöset ja kivat, kivat ainakin siihen asti kunnes yrität selvittää tukkasi.. Myös joku punanen vappuväri vois sopia jos laitat punasta huulipunaa, sitten oisit puna musta valkonen..
- pikkutyttö
Perunajauhoja voi tuputella naamaansa. En ole kokeillut kuullut vain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746304MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415368Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.604245NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734112Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja653870Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691157- 50949
- 272883
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29807Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62801