Tunnustakaa vaan reilusti

tahtoo tietää

Montako salakaatoa kukin teistä hirvestäjistä on tehnyt?
Eikö se ole moraalisesti karsean väärin haudata eläinraukan jätökset toisen maalle ja ottaa
vain lihaosat mukaansa? Miksette vie samantien suolenpätkät, verisuonet ja kaikki jätökset
kotiinne?
Vielä yksi kyssäri: miksi te ette ensin kunnolla tarkasta, että kyseessä on juuri sellainen
eläin jonka saa luvalla ampua vaan heti kun oksa heilahtaa niin pyssy pamahtaa?

5

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smaamies

Meinaatko, että rikos on tiedossa kun vaan tekijä löytyis? sairasta ajattelua. Hirvestäjät ovat tunnetusti lakia kunnioittavaa porukkaa, rikolliset ovat eri asia. Jos kaikki hirvestäjät kaataisi salaa niin hirvet olisi jo loppuneet sukupuuttoon aikoja sitten, on siellä metsällä niin paljon näkijöitä, että ei onnistu, varmasti tulee ilmi ja hyvä niin, salakaatajat ovat metsässä silloin kun siellä ei ole muita metsästäjiä. Meneppä silloin kytikseen ja jätä metsästäjät rauhaan.

• Haverisen Jokke

suu vaahdossa luvallisesta ja salakaadoista samaan syssyyn että otahan asioista selvää ennenkuin verisuones lopullisesti siinä nupissa napsahtaa.

• erä jorma 96

ei kannata jauhaa paskaa ja haukkua hirvenmetsästäjiä kun tiedät että hirven roippeet on maatuvaa tavaraa ja niiden hautaus alueille on varmasti kysytty lupa mikäli kyseessä on rekisteröitynyt seura.
      ja mistäs vedät sellaisen johtopäätöksen että roiskasee jokaiseen puskan risahdukseen.
      eli älä hauku kun et näytä tietävän mistän mitään joten valita niille jota tollane säälittävä ininä kiinostaa.

• hah hah

aseen, haluaa tappaa. Aseen käyttäjä ei kunnioita elämää, se haluaa tappaa.
      Ja niitä salakaatoja varmaan miltei jokainen metsästäjä tekee, siksi ne on niin äreänä kun kysellään :)

• Haverisen Jokke

suureen ääneen väität että jokainen metsästäjä ampuu salaa niin eiköhän herran pitäis vähentää niiden huumaavien aineiden käyttöä ja ottaa asioista selvää. Turhaan yritätä provosoida porukkaa. Keskity itse siihen minkä parhaiten osaat eli toimia sosiaalipummina, päihteiden väärinkäyttäjänä, raiskaaja kaupunkilaisena jolla ei ole muuta elämää kuin morkata toisia harrastuksista josta et itse satu pitämään:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4714
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe