Montako salakaatoa kukin teistä hirvestäjistä on tehnyt?
Eikö se ole moraalisesti karsean väärin haudata eläinraukan jätökset toisen maalle ja ottaa
vain lihaosat mukaansa? Miksette vie samantien suolenpätkät, verisuonet ja kaikki jätökset
kotiinne?
Vielä yksi kyssäri: miksi te ette ensin kunnolla tarkasta, että kyseessä on juuri sellainen
eläin jonka saa luvalla ampua vaan heti kun oksa heilahtaa niin pyssy pamahtaa?
Tunnustakaa vaan reilusti
5
440
Vastaukset
- smaamies
Meinaatko, että rikos on tiedossa kun vaan tekijä löytyis? sairasta ajattelua. Hirvestäjät ovat tunnetusti lakia kunnioittavaa porukkaa, rikolliset ovat eri asia. Jos kaikki hirvestäjät kaataisi salaa niin hirvet olisi jo loppuneet sukupuuttoon aikoja sitten, on siellä metsällä niin paljon näkijöitä, että ei onnistu, varmasti tulee ilmi ja hyvä niin, salakaatajat ovat metsässä silloin kun siellä ei ole muita metsästäjiä. Meneppä silloin kytikseen ja jätä metsästäjät rauhaan.
- Haverisen Jokke
suu vaahdossa luvallisesta ja salakaadoista samaan syssyyn että otahan asioista selvää ennenkuin verisuones lopullisesti siinä nupissa napsahtaa.
- erä jorma 96
ei kannata jauhaa paskaa ja haukkua hirvenmetsästäjiä kun tiedät että hirven roippeet on maatuvaa tavaraa ja niiden hautaus alueille on varmasti kysytty lupa mikäli kyseessä on rekisteröitynyt seura.
ja mistäs vedät sellaisen johtopäätöksen että roiskasee jokaiseen puskan risahdukseen.
eli älä hauku kun et näytä tietävän mistän mitään joten valita niille jota tollane säälittävä ininä kiinostaa. - hah hah
aseen, haluaa tappaa. Aseen käyttäjä ei kunnioita elämää, se haluaa tappaa.
Ja niitä salakaatoja varmaan miltei jokainen metsästäjä tekee, siksi ne on niin äreänä kun kysellään :)- Haverisen Jokke
suureen ääneen väität että jokainen metsästäjä ampuu salaa niin eiköhän herran pitäis vähentää niiden huumaavien aineiden käyttöä ja ottaa asioista selvää. Turhaan yritätä provosoida porukkaa. Keskity itse siihen minkä parhaiten osaat eli toimia sosiaalipummina, päihteiden väärinkäyttäjänä, raiskaaja kaupunkilaisena jolla ei ole muuta elämää kuin morkata toisia harrastuksista josta et itse satu pitämään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043