Elikkä tilanne on sellanen et asuttii yhessä noin puolivuotta sitten ja se toinen osapuoli muutti pois ko. asunnosta mutta se ei ole vieläkään tehnyt osoitteenmuutosta pois asunnosta. Onko mitenkään mahdollista tehdä toisenpuolesta osoitteenmuutosta? ettei sen postit tulisi tähän ositteeseen.
Toisen puolesta osoitteenmuutos.
4
6263
Vastaukset
- assassa
ilmoita asiasta postin asiakaspalveluun. Riittää että käyt sanomassa postikonttorilla että kyseinen henkilö ei enää asu tässä rakennuksessa ja palautat nipun kirjekuoria tiskille. Jos edelleen tulee postia, niin edelleen valitus. Jos kolmattakin kertaa joudut asiasta valittaa, niin näytä olevasi niin vihainen, että ilmoittavat asiasta perille ja lähettävät vielä anteeksipyyntökirjeen kotias. näin meillä ainakin itella toimi.
- reiska123
voiskohan väistörekisterikeskuksee ilmoittaa? näyttäis vaik vuokrasopimuksen ja todistais et mä asun vaa täällä...väestörekisterikeskuksesthan ilmoitus menee kaikkialle?
- postimies1234
reiska123 kirjoitti:
voiskohan väistörekisterikeskuksee ilmoittaa? näyttäis vaik vuokrasopimuksen ja todistais et mä asun vaa täällä...väestörekisterikeskuksesthan ilmoitus menee kaikkialle?
Olen ollut postin hommissa niin jakelu-, laijittelu- ja kantohommissa ja tiedän sen verran, että vaikka veisit tiedot väestörekisteriin, niin jatkossakin saattaa edelleen tulla niitä vanhojen asukkaiden postia. Järkevintä on, että menet mieluummin sinne laijttelukeskukseen, josta ne postisi laijttelevat jokapäivä ja sanot asian esimiehelle. Heti loppuu turha ravaaminen siellä postikonttorissa.
- reiska123
postimies1234 kirjoitti:
Olen ollut postin hommissa niin jakelu-, laijittelu- ja kantohommissa ja tiedän sen verran, että vaikka veisit tiedot väestörekisteriin, niin jatkossakin saattaa edelleen tulla niitä vanhojen asukkaiden postia. Järkevintä on, että menet mieluummin sinne laijttelukeskukseen, josta ne postisi laijttelevat jokapäivä ja sanot asian esimiehelle. Heti loppuu turha ravaaminen siellä postikonttorissa.
ei siin muuta et ainakii kelaa menis tieto siint, et kukaa muu ei asu siinä asunnossa. ku oon koht jäämässä työttömäks ja sit ku hakee tukii sielt nii ne alkaa kyselee sen tuloja yms.. mist mul ei oo mitään tietoo..ei ne sen postit mua niinkää haittaa ne voi vaik polttaa..kuhan sen yhteystiedot olis jossain muualla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663