Elikkä tilanne on sellanen et asuttii yhessä noin puolivuotta sitten ja se toinen osapuoli muutti pois ko. asunnosta mutta se ei ole vieläkään tehnyt osoitteenmuutosta pois asunnosta. Onko mitenkään mahdollista tehdä toisenpuolesta osoitteenmuutosta? ettei sen postit tulisi tähän ositteeseen.
Toisen puolesta osoitteenmuutos.
4
6312
Vastaukset
- assassa
ilmoita asiasta postin asiakaspalveluun. Riittää että käyt sanomassa postikonttorilla että kyseinen henkilö ei enää asu tässä rakennuksessa ja palautat nipun kirjekuoria tiskille. Jos edelleen tulee postia, niin edelleen valitus. Jos kolmattakin kertaa joudut asiasta valittaa, niin näytä olevasi niin vihainen, että ilmoittavat asiasta perille ja lähettävät vielä anteeksipyyntökirjeen kotias. näin meillä ainakin itella toimi.
- reiska123
voiskohan väistörekisterikeskuksee ilmoittaa? näyttäis vaik vuokrasopimuksen ja todistais et mä asun vaa täällä...väestörekisterikeskuksesthan ilmoitus menee kaikkialle?
- postimies1234
reiska123 kirjoitti:
voiskohan väistörekisterikeskuksee ilmoittaa? näyttäis vaik vuokrasopimuksen ja todistais et mä asun vaa täällä...väestörekisterikeskuksesthan ilmoitus menee kaikkialle?
Olen ollut postin hommissa niin jakelu-, laijittelu- ja kantohommissa ja tiedän sen verran, että vaikka veisit tiedot väestörekisteriin, niin jatkossakin saattaa edelleen tulla niitä vanhojen asukkaiden postia. Järkevintä on, että menet mieluummin sinne laijttelukeskukseen, josta ne postisi laijttelevat jokapäivä ja sanot asian esimiehelle. Heti loppuu turha ravaaminen siellä postikonttorissa.
- reiska123
postimies1234 kirjoitti:
Olen ollut postin hommissa niin jakelu-, laijittelu- ja kantohommissa ja tiedän sen verran, että vaikka veisit tiedot väestörekisteriin, niin jatkossakin saattaa edelleen tulla niitä vanhojen asukkaiden postia. Järkevintä on, että menet mieluummin sinne laijttelukeskukseen, josta ne postisi laijttelevat jokapäivä ja sanot asian esimiehelle. Heti loppuu turha ravaaminen siellä postikonttorissa.
ei siin muuta et ainakii kelaa menis tieto siint, et kukaa muu ei asu siinä asunnossa. ku oon koht jäämässä työttömäks ja sit ku hakee tukii sielt nii ne alkaa kyselee sen tuloja yms.. mist mul ei oo mitään tietoo..ei ne sen postit mua niinkää haittaa ne voi vaik polttaa..kuhan sen yhteystiedot olis jossain muualla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988