kertokaa pliis mulle laksatiiveista! Mistä niitä saan, nimiä yms!
Olen oksennellut jo jonkin aikaa,
mutta en saa ulos ikinä kaikkea!
Saan oksennettua enemmän ja vähemmän, mutta en ikinä tyydyttävää määrää!
Työnnän kaksi sormea suuhun niin pitkälle kuin mahdollista, mutta sormeni ovat melko lyhyeet ;s
miten saisin enemmän kerralla ulos?
olkaa kilttejä ja kertokaa, olen jo sairastunut ja tiedän kuinka turhaa tää on,
mutta en voi syömiselleni mitään, joten pakko oksentaa pois turhat kalorit...
laksatiivi ja oksennus asiaa!
3
987
Vastaukset
- turhaa vaivaa
Laksatiiveistä ei ole hyötyä jos suolessa ei ole tarpeeksi tavaraa. Ahmimis&oksennuskohtauksen jämät eivät poistu laksatiiveilla saman tien vaan sinun täytyy syödä ennen kuin jotakin voi tulla ulos.
- buliminen..
niistähän nyt löytyy tietoa netistä, enkä viitsi alkaa kertomaan nimiä ymss...
mutta sen verran voin laksatiivejä käyttäneenä sanoa, että niistä ei todellakaan ole apua
painon pudotuksen suhteen, ensin paska lentää, mutta seuraavat pari päivää ummetusta, ja lihoo takaisin sen muutaman sadan gramman mitä niillä sai pois..ei todellakaan kannata edes kokeilla, ei ole hintansa väärti tässä tarkoituksessa.
ja itse vedän reippaat yliannostukset, eikä vaikutus parane yhtään.
itse en aio enää koskaan käyttää..- laxative junkie
Mä olen leikkiny kohta 10 vuotta hengelläni syömishäiriön takia. Aluksi anoreksian ja ortoreksian sekoitusta, sitten bulimiaa, joka muuttui anoreksiaksi, ja sitä nyt viime vuodet. Koskaan aikaisemmin en ole laksatiiveja käyttänyt, ennenkuin vasta alkuvuodesta keksin ne. Voi jumankiesus...! Päivässä saattaa mennä jopa 30 tbl laksoja, muutamassa päivässä kokonainen purkki (100 tbl). Ensin menee 1-2 h että ne laksat alkavat vaikuttamaan, sitten alkaa helvetinmoinen pahoinvointi ja vatsakivut. Elimistö tyhjenee molemmista päistä: paska ja oksennus lentää. Ja AINA tämä helvetin rääkki päivää paria ennen punnitusta (olen nyt osasto hoidossa anoreksian takia). Tällä mulle laaditulla ruokamäärillä en saa painoa nostettua (välillä jätän energialisät ja välipalat syömättä, että päivän kalorisaldo laskee AINAKIN 300 kcal) ja laksat turvaavat sen, että paino todellakin PYSYY siinä samassa lukemassa. Olen säälittävän alipainoinen, luut törröttää ja lihakset on surkastuneet, aivot ei pelaa ja koko ajan on vaarana kuolema: tänä syksynä olin heittää veivini kahdesti veriarvojen seilailtua liian huonoilla mailla. Letkuissa olin viikkokaupalla.
Helvetti.. mä VIHAAN laksoja! Torstaina olis punnitus, tänään otin 20 laksaa, huomenna pitäisi ottaa 30 ja taas se sama helvetinmoinen tuska ja pahoinvointi. Ehkä mä vaan jätän laksat ostamatta, suolisto on muutenki jo ihan tarpeeksi paskana.
Oikeasti, jos ette ole vielä sekaantuneet laksatiiveihin, ÄLKÄÄ EDES HARKITKO käyttävänne niitä! Se on yhtä helvettiä. Vois verrata että laksankäyttäjän elämä on samanlaista ku heroinistin elämä. Aina saatava, enemmän ja enemmän jotta olisi tyhjä ja vaaka näyttäisi mahd. vähän. VITTU!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982