Nastarenkaat ostamassa. Ajan vähemmän kuin taksit, joten mietin edullisempia ensin. Mielipiteitä kiitollisena luen.
Hankook, Kleber, vai Nordman?
7
1375
Vastaukset
- Taksi minäkään
siellä kuitenkin kuskaat niin budjetoi vähän isää ja laita kunnon renkaat. Itse laitoin Gislavedit, tuntuu hyviltä ja yllättävän hiljaisetkin.
- 20+2
suuremmalla syyllä, älä säästä väärässä paikassa.
Ite kanssa edellisiä renkaita hankkiessa mietin niitä edullisimpia. Hyvin niillä pari talvea pärjäsi mutta koska ajoin tosi paljon vähemmän kuin taksit ja kulutuksen puolesta niillä olisi pitänyt ajaa viisi talvea. Mutta mutta, jo kolmantena talvena olivat vaarallisen liukkaat. Seuraavat renkaat olivatkin sitten nokialaiset, joilla se viisi talvea jo turvallisesti ajettu. - Lerssinen
Noi Nordmanit on vissiin uudelleennimettyjä Nokian "myynnistä poistuneita" rengasmalleja, jos valmistuslinja on sama vanha niin en usko että tuotteessa olisi mitään vikaa.
Kleberistä sen verran että yhdet tuli kokeiltua enkä oikein vakuuttunut laadusta, nastoja lähti paljon jo ekana talvena ja pito oli puutteellinen.
Hankook taas vähän epäilyttää jo siitä syystä että se ei ole kesärenkaissakaan mitään loistavaa pystynyt esittämään (vaikka onkin VW:n tehdastoimittajaksi päässyt).
Eihän nuo esittämäsi renkaat sitä paitsi edes ole halvinta pohjasakkaa mitä markkinoilla on tarjolla, tosin niistä on turha täällä keskustellakaan, ainoa valintaperuste on silloin hinta.- Nortman
Hankook on HYVÄ kesärengas, mutta talvirenkaaksi en uskaltaisi ostaa Haankookia. Hankook (kesärengas) on muuten ensiasennusrengas mm. Audi, VW, Ford ja Volvo merkkisissä autoissa ett ei se ihan paska rengas ole... Oma kokemus on että Hankook on selkeästi hiljaisempi kuin esim. Michelin.
- Nastaa
Nortman kirjoitti:
Hankook on HYVÄ kesärengas, mutta talvirenkaaksi en uskaltaisi ostaa Haankookia. Hankook (kesärengas) on muuten ensiasennusrengas mm. Audi, VW, Ford ja Volvo merkkisissä autoissa ett ei se ihan paska rengas ole... Oma kokemus on että Hankook on selkeästi hiljaisempi kuin esim. Michelin.
Olen viime aikoina ajellut Kumhon kesärenkailla ja nyt ostin myös Kumhon W22 nastarenkaat. Nämä nastarenkaat tuntuvat tosi hyviltä ajaa ja ovat erittäin hiljaiset. Kun ikkunan avaa, niin kuulee, että kyllä siellä nastat ropisee, mutta sisälle asti ei kuulu. Auto on Avensis. TM:n testissä myös pärjäsivät hyvin, ainoastaan liukkaalla pito ei ollut parhaimmasta päästä. Paikallisessa rengasliikkeessä kerrotiin, että TM:n testi-Kumhot eivät olleet maahantuojalta ja että niissä olisi ollut erilaiset nastat, kuin mitä on Suomessa myytävissä renkaissa.
- enkä uskonut
Nastaa kirjoitti:
Olen viime aikoina ajellut Kumhon kesärenkailla ja nyt ostin myös Kumhon W22 nastarenkaat. Nämä nastarenkaat tuntuvat tosi hyviltä ajaa ja ovat erittäin hiljaiset. Kun ikkunan avaa, niin kuulee, että kyllä siellä nastat ropisee, mutta sisälle asti ei kuulu. Auto on Avensis. TM:n testissä myös pärjäsivät hyvin, ainoastaan liukkaalla pito ei ollut parhaimmasta päästä. Paikallisessa rengasliikkeessä kerrotiin, että TM:n testi-Kumhot eivät olleet maahantuojalta ja että niissä olisi ollut erilaiset nastat, kuin mitä on Suomessa myytävissä renkaissa.
"Pito liukkaalla ei ollut parhaasta päästä", no, kyllähän sitä nastojen ropinaa yleensä sen takia kuunnellaan että sitä pitoa olisi sitten kun sitä tarvitaan...
Myyjä kehuu (valehtelee) aina omaa tuotettaan, varsinkin kun kiinnijäämisen riski on olematon. Rengasmyyjänä on kyllä yleensä sellaisia lipeväkielisiä luikureita että ihan vihaksi pistää. Ethän sinä siitä renkaastasi näe, mitä merkkiä ne nastat ovat, joten paskaa siitä aiheesta voi puhua ihan lämpimikseen - tulee huijatulle ostajallekin hyvä mieli ainakin vähäksi aikaa. - Nastaa
enkä uskonut kirjoitti:
"Pito liukkaalla ei ollut parhaasta päästä", no, kyllähän sitä nastojen ropinaa yleensä sen takia kuunnellaan että sitä pitoa olisi sitten kun sitä tarvitaan...
Myyjä kehuu (valehtelee) aina omaa tuotettaan, varsinkin kun kiinnijäämisen riski on olematon. Rengasmyyjänä on kyllä yleensä sellaisia lipeväkielisiä luikureita että ihan vihaksi pistää. Ethän sinä siitä renkaastasi näe, mitä merkkiä ne nastat ovat, joten paskaa siitä aiheesta voi puhua ihan lämpimikseen - tulee huijatulle ostajallekin hyvä mieli ainakin vähäksi aikaa.Ei minua huijattu, koska itse halusin ostaa juuri Kumhot. Liikkeessä minulla oli täysi valinnan vapaus ostaa myös muita kalliimpia ja TM:n testissä paremmin sijoittuneita, mutta halusin itselleni sopivimmat renkaat. Halusin hiljaiset ja hyvät ajo-ominaisuudet. Jääkelillä sitten ajelen varovasti, kuten muutenkin talvikeleillä. Ja tämän nastajutun kuulin vasta jälkeenpäin, se ei vaikuttanut valintaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275