Kello löi neljä ja päivä alkoi käydä tylsää tylsemmäksi. Selasin paperipinoja,joista osa lensi roskiin ja haukottelin silloin tällöin. Perjantaisin minulla oli yleensä lyhyt päivä,mutta tänään ylitöitä. Suurin osa muista työntekijöistä olivat jo päässeet kotiin. Tiputin yhden paperin lattialle tietokonepöytäni alle.Kyykistyin keräämään sitä. Joku astui työhuoneeseeni ja vihelteli lattiamopin pyyhkivän lattiaa.Nousin ylös ja siistin ryppyisen jakkuhameeni. Jasper,firman uusi osastosiivooja,hymyili minulla ja oli jo kääntymässä takaisin käytävälle.
-Siivoa vaan. Naurahdin ja istahdin tuolilleni.
-Ääh..en jaksa.Juttelen mielummin toimistotädin kanssa.Jasper totesi. Minua alkoi naurattaa kauheasti Jasperin valitsemat sanat "toimistotäti".
-Voinko mä auttaa?Jasper kysyi,kun tiputtelin kynääni jatkuvasti lattialle.Nyökkäsin hajamielisesti.Jasper tuli seisomaan eteeni.Hän avasi vetoketjuaan.Housuista pullotti kivikova kalu,joka hakeutui suuhuni. Otin Jasperin munan suuhun ja imin sitä.Nuolin hänen kiveksiään ja annoin Jasperin laueta suuhuni. En ollut osannut odottaa mitään tälläistä,mutta minua kiihotti tosi paljon. Jasper nosti hamettani lanteilleni ja levitti haarani. Hän riisui stringini pois ja nuoli märkää pilluani pitkin vedoin. Samalla kun hän kieritti kieltänsä reiässäni,hän kosketteli klitoristani,joka värisi kiimaantuneena. Jasper lopetti nuolemisen ja asetti minut kyykkyasentoon.
-Annatko luvan?Jasper kysyi herrasmiehenä.
-Totta kai... Nyökkäsin seksikkäästi ja Jasper rupesi rynkyttämään minua takaapäin.Samalla hän piti kiinni pakaroistani.Hytkyin eteenpäin. Käännyin ja levitin haarani melkein spagaattiin.Jasper tuli kovaa syvälle sisälleni ja riisui samalla paitaani.Kun hän näki melko suuret rintani,hän nuoli niitä.
-Multa laukee kohta...Jasper huohotti.
-Laukee vaan...Jasper asetti munansa huulilleni.Nuolin hänen spermojaan huulteni ympäriltä ja hänen penikseltään. Naimme pitkään työhuoneeni lattialla,kun kello löi kuusi. Lattialla oli aika lailla spermaa.
-Nyt mun ehkä olis aika siivota.Jasper hymyili,kun hän oli pukenut vaatteet ylleen.Nyökkäsin ja annoin Jasperin vielä liikuttaa kättään haarojeni välissä.
-Tää ei tuu enään koskaan toistumaan.Jasper selvensi.
-Ei,ei.Mullakin on mies ja perhe.Sanoin.
-Mutta...ime mun lekaa vielä vähäsen.Jasper rukoili. Huokaisin ja tungin hänen 20senttisen munan suuhuni.Imin sitä vain hetken,ja sitten juoksin autolleni.Mieheni katsoi minua vihaisena.
-Mä näin kaiken...Hän karjui ja nai minua samalla.
-Lopeta,Reijo!!!Kiljuin.Hän vain voihki ja puristeli liian kovaa rintojani.Samalla hän tunki väkisin kalunsa suuhuni ja nai minua suuhun.
LOPPU!
Oma pomo
ihminen
3
8717
Vastaukset 3
- mä vaan
aika sekava, ei mitää järkee
- Aikuinen
lapsellista paskaa!!!
- onpas
et muuta keksiny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
- 113799
- 140725
- 37722
- 70637
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu166528- 31523
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 63465
- 69455
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436- 45433
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426- 35418
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405