Live Nation ja U2 presale

u2-pettynyt

Eikö ees U2 fan clubin presalea saada toimimaan?? Perkele, yritin ensimmäisen 15 min (klo 10 jälkeen) syöttää presale koodia ja välppä ilmotti "koodi väärin, yritä uudelleen". Yrittämisen jälkeen pääsin sitten "toiminto ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen" tms. paskasivulle. Seuraavat 15 min yritin uudelleen ja nyt on tilanne että ei enää hyväksytä koko presale koodia, eli kai olen käyttänyt sen "loppuun".

Soitin helpdeskiin ja sanoivat että moni on valittanut samasta ilmiöstä ja ei oikein tiedetä missä vika on.

Miten perkeleessä meinaavat pystyä lippuja myymään perjantaina, kun jo faniklubin liikenne tukkeuttaa systeemit?!!!

Pitäkööt perkele lippunsa!!!

4

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U2fan76

      Ja huomasitko että presale-aikataulut oli muutettu eilen?

      HELSINKI #2 PRESALE
      Horizon & Breathe opens Wed. 10AM
      Boots & Magnificent opens Thurs. 10AM
      End Presale Thurs. 3PM

      • vaikeaa on

        Kun klikkaa magnificentin presale linkkiä, päätyy live nationin sivulle, joka sanoo, että ennakkomyynti alkaa huomenna 15:00. Se tosin myös sanoo, että ennakkomyynti päättyy 12:00 huomenna.

        Olisipa helvetillisen mukavaa saada tietää, mistä on kyse.

        Yritin jo lippupisteen internet-myynti asiakaspalvelua. Eivät tienneet yhtään mistään yhtään mitään.


      • U2fan76
        vaikeaa on kirjoitti:

        Kun klikkaa magnificentin presale linkkiä, päätyy live nationin sivulle, joka sanoo, että ennakkomyynti alkaa huomenna 15:00. Se tosin myös sanoo, että ennakkomyynti päättyy 12:00 huomenna.

        Olisipa helvetillisen mukavaa saada tietää, mistä on kyse.

        Yritin jo lippupisteen internet-myynti asiakaspalvelua. Eivät tienneet yhtään mistään yhtään mitään.

        Mutta sanoisin että No Panic. Mä luottaisin noihin U2-sivun aikatauluihin ennemminkuin Live Nationin.

        Eli Magnificent-ryhmäläiset pääsee lipunostoon huomenaamulla klo 10.00. Kiirus tulee jos päättyy klo 15.00.


    • U2fan76

      mikä tulee mieleen että oot jo käyttäny Euroopan Presales-koodit (ehkä ekalle keikalle)? Ne on vaan yhteen keikkaan voimassa, sillä koodilla saa 4 lippua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe