Live Nation ja U2 presale

u2-pettynyt

Eikö ees U2 fan clubin presalea saada toimimaan?? Perkele, yritin ensimmäisen 15 min (klo 10 jälkeen) syöttää presale koodia ja välppä ilmotti "koodi väärin, yritä uudelleen". Yrittämisen jälkeen pääsin sitten "toiminto ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen" tms. paskasivulle. Seuraavat 15 min yritin uudelleen ja nyt on tilanne että ei enää hyväksytä koko presale koodia, eli kai olen käyttänyt sen "loppuun".

Soitin helpdeskiin ja sanoivat että moni on valittanut samasta ilmiöstä ja ei oikein tiedetä missä vika on.

Miten perkeleessä meinaavat pystyä lippuja myymään perjantaina, kun jo faniklubin liikenne tukkeuttaa systeemit?!!!

Pitäkööt perkele lippunsa!!!

4

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U2fan76

Ja huomasitko että presale-aikataulut oli muutettu eilen?

HELSINKI #2 PRESALE
      Horizon & Breathe opens Wed. 10AM
      Boots & Magnificent opens Thurs. 10AM
      End Presale Thurs. 3PM

• vaikeaa on

Kun klikkaa magnificentin presale linkkiä, päätyy live nationin sivulle, joka sanoo, että ennakkomyynti alkaa huomenna 15:00. Se tosin myös sanoo, että ennakkomyynti päättyy 12:00 huomenna.

Olisipa helvetillisen mukavaa saada tietää, mistä on kyse.

Yritin jo lippupisteen internet-myynti asiakaspalvelua. Eivät tienneet yhtään mistään yhtään mitään.

• U2fan76
        vaikeaa on kirjoitti:

Kun klikkaa magnificentin presale linkkiä, päätyy live nationin sivulle, joka sanoo, että ennakkomyynti alkaa huomenna 15:00. Se tosin myös sanoo, että ennakkomyynti päättyy 12:00 huomenna.

Olisipa helvetillisen mukavaa saada tietää, mistä on kyse.

Yritin jo lippupisteen internet-myynti asiakaspalvelua. Eivät tienneet yhtään mistään yhtään mitään.

Mutta sanoisin että No Panic. Mä luottaisin noihin U2-sivun aikatauluihin ennemminkuin Live Nationin.

Eli Magnificent-ryhmäläiset pääsee lipunostoon huomenaamulla klo 10.00. Kiirus tulee jos päättyy klo 15.00.

• U2fan76

mikä tulee mieleen että oot jo käyttäny Euroopan Presales-koodit (ehkä ekalle keikalle)? Ne on vaan yhteen keikkaan voimassa, sillä koodilla saa 4 lippua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10521
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2649
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      224
      2138
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1943
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1130
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1114
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      989
    8. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      172
      950
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      939
    10. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      1
      905
    Aihe