Etsitään Kannustalon Aurora-paketin rakentanutta

etsivä löytää

Oletko itse rakentanut tai tiedätkö tuttavan joka olisi rakentanut Kannustalon Aurora-talon?

Paketissa tulee yleensä aika reilusti pilareiden yläreunaan kourulistaa koristeeksi, jota tarvitsisin muutaman metrin. Jos siis tiedät jonkun jolla pyörii ylimääräistä nurkissa niin hihkaise tähän ketjuun ja jatketaan sähköpostitse!

9

1309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsivä löytää

Nostetaan aihetta vielä kerran ylös.

Tietäisikö joku mahdollisesti edes sen, mistä kyseinen materiaali eli kourulista tulee? Mahtaako olla kannustalon omaa tuotantoa vai lieneekö alihankintaa?

• LIstan saat tilaamal

Pistä sähköpostia Kannustalolle ja kysy niiltä kotiin asti rahdattu hinta, niin saat listasi... Kyllä ne myy, mitä ihmiset vaan ostaa.

• etsintä jatkuu
        LIstan saat tilaamal kirjoitti:

Pistä sähköpostia Kannustalolle ja kysy niiltä kotiin asti rahdattu hinta, niin saat listasi... Kyllä ne myy, mitä ihmiset vaan ostaa.

Kysytty toki on, eivät ikävä kyllä myy. :-(

Tai toki myyvät, mutta pitäisi ostaa Aurora-paketti niiden kylkiäisenä joten hiukan kallista listaa tulisi.

Kysytäänpä asia sitten toisinpäin: tiedättekö jotain puusepänliikettä jolla olisi tuollaista pilarin koristelistaa myynnissä?

• Insinööri
        etsintä jatkuu kirjoitti:

Kysytty toki on, eivät ikävä kyllä myy. :-(

Tai toki myyvät, mutta pitäisi ostaa Aurora-paketti niiden kylkiäisenä joten hiukan kallista listaa tulisi.

Kysytäänpä asia sitten toisinpäin: tiedättekö jotain puusepänliikettä jolla olisi tuollaista pilarin koristelistaa myynnissä?

Ostat 100t€ paketin eikä saa paria metriä listaa edes ostamalla, saatikka kaupanpäällisiksi. Hyvä, hyvä, se kaikkien ihannoima Kannustalo !

• Minä vaan
        Insinööri kirjoitti:

Ostat 100t€ paketin eikä saa paria metriä listaa edes ostamalla, saatikka kaupanpäällisiksi. Hyvä, hyvä, se kaikkien ihannoima Kannustalo !

Luultavasti nyt kyselee tyyppi, joka rakentaa pitkästä tai jotain muuta pakettia kuin sitä Aurooraa ja Kannustaloa :)
        Kyllä sitä listaa saa tehtaalta, jos nimi lukee asiakasrekisterissä ;) Ainakin meille on lähetetty.

Harva puusepän verstas lähtee tekemään ihan identtistä. Naapuriin juuri tilasivat ja hiukan teki puuseppä erilaista, kun ei halunnut mitään jälkipyykin mahdollisuutta.

• kiitoksia vain
        Minä vaan kirjoitti:

Luultavasti nyt kyselee tyyppi, joka rakentaa pitkästä tai jotain muuta pakettia kuin sitä Aurooraa ja Kannustaloa :)
        Kyllä sitä listaa saa tehtaalta, jos nimi lukee asiakasrekisterissä ;) Ainakin meille on lähetetty.

Harva puusepän verstas lähtee tekemään ihan identtistä. Naapuriin juuri tilasivat ja hiukan teki puuseppä erilaista, kun ei halunnut mitään jälkipyykin mahdollisuutta.

Ei siis meillä ei ole kannustaloa eikä edes pilareita :-) Joten perisuomalainen vinoinuyritys meni nyt varsin pipariksi. Hyvä yritys kuitenkin ja kiitos Sinulle viestistäsi. Siinä olit toki oikeassa että möisivät kyllä jos olisi asiakas.

Näin tuollaisen kourulistan nimittäin aivan muussa käytössä eli huonekalun koristeena, oli varsin kekseliäs käyttötapa.

• minä vaan
        kiitoksia vain kirjoitti:

Ei siis meillä ei ole kannustaloa eikä edes pilareita :-) Joten perisuomalainen vinoinuyritys meni nyt varsin pipariksi. Hyvä yritys kuitenkin ja kiitos Sinulle viestistäsi. Siinä olit toki oikeassa että möisivät kyllä jos olisi asiakas.

Näin tuollaisen kourulistan nimittäin aivan muussa käytössä eli huonekalun koristeena, oli varsin kekseliäs käyttötapa.

Totesin vaan varsin selvän tosiasian, kun edellinen oli sitä mieltä, että talotehtaan asiakaspalvelu on sitä ihteään ;)
        Vastaavan laista kourulistaa saa pienempänä varsinkin aika helposti monenkin sahan listoilta. Eri asia on se paljonko listaa tarvitset, että tuleeko kalliiksi..
        googletappa koristelista, niin johan alkaa löytyä....
        Onnea etsintään :)

• ts

löytyy pienempää muutama metri , sijaitsee lpr:ssa

• kysyjä yhä

Hienoa! Pudottaisitko viestin osoitteeseen njettiposti (a) gmail.com niin keksitään listalle hinta :-)

Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe