siis löysin kalan lähi purosta ja siinä oli paljon pilkkuja kyljessä mittasin sen ja se oli n.35cm joten söin sen myös ja hyvää oli, nyt kiinnostaisi mikä kala on kyseessä koska ajattelin lähteä hakemaan niitä lisää tuosta
mikä kala
8
618
Vastaukset
- kala.
oli pilkkukuukunen myrkyllinen kala,tuhoaa aivot kuten kohdallasi on jo käynyt.
- ei multa aivot...
mennyt tässä mä oon viellä hengissä
ei multa aivot... kirjoitti:
mennyt tässä mä oon viellä hengissä
Varmaankin taimen noiden vihjeiden perusteella. Tai jonkun istuttamat kirjolohet:D
- 1+4 siikarohvessori
kuollut? varmaankin pilkkumulkkusäynäs, melko harvinainen, voi löytyä myös kuralammikoista, ja vaikka kaivosta, kulkee ehkä vesisuonissa/tuulen mukana.
- siis kala oli
ihan elävä, kaverit veikkasi että ne olisi olleet jotain taimenia
- Meili
siis kala oli kirjoitti:
ihan elävä, kaverit veikkasi että ne olisi olleet jotain taimenia
Kyllä paljon kalastuksesta ja metsästyksestä tiedän, mutta ei oikein mitään tullut noista mieleen. Voisitko kertoa lisää tuntomerkkejä?
- kalakeitos
Meili kirjoitti:
Kyllä paljon kalastuksesta ja metsästyksestä tiedän, mutta ei oikein mitään tullut noista mieleen. Voisitko kertoa lisää tuntomerkkejä?
enenpää en osaa auttaa selvittelyssä, söin jo siitä purosta kaikki ne kalat.
- p.s..
kalakeitos kirjoitti:
enenpää en osaa auttaa selvittelyssä, söin jo siitä purosta kaikki ne kalat.
mutta hyvää oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479