tuota mua ei itseä varsinaisesti se pikku gee jaksa innostaa, enemmänki sen DJ, joten viittittekö kertoo jotain tietoo siitä ja sit jos ois tietoo mis siit ois kuvia nii oisin toooosi kiitolliin...
mites se dj...
7
496
Vastaukset
- DJ_Angel
Sen DJ:n nimi on ainakin DJ El
Muuta mä en siitä tiiäkkää- minäh
niin ei kyl muakaa vois vähempää kiinnostaa pikku g,vaan oih ihana Dj El.. :) siitä ei vaa oo oikei mitää juttuu ollu.oliha se onneks siin royal family jutus joka tuli teeveest!
- hola
minäh kirjoitti:
niin ei kyl muakaa vois vähempää kiinnostaa pikku g,vaan oih ihana Dj El.. :) siitä ei vaa oo oikei mitää juttuu ollu.oliha se onneks siin royal family jutus joka tuli teeveest!
heij. voisittekos te pistää vähä juttua siitä dj_elistä. tai jotai kuvaa jne.. :] kiitos :P
- <3 Dj EL <3
uuf...
- PikkuGfani
Dj El on 17 wee ja se on suomenruotsalainen. Ja El on lyhennös Elementarista. Eipä siitä paljoo tietoo löydy ees netistä...nii ja se osaa beetboxinkia.
- el diablo
olikohan nimi Kristoffer??!! varmaks en pistä, mut tuota muistelisin upeen dj El:in nimeks!!
- .eRiN.
eli:
-Dj EL
-Asuu Sipoossa
-Kova beatboxaaja
-Pikku G:n DJ (toimii myös koko Royal Familyn DJ:nä)
-Kuvia löydät esim. www.royalfamily.fi josta löytyy muittenkin kuvia. siitä siel ei oo yksittäiskuvia mutta semmosia, missä se on koko porukan kanssa.
-Nimenkin tiiän, mutta sitä iloo en teille kaikille kylläkään anna ;) pidän ihan omana tietonani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984