SaPKo rökitti RoKin

OUJEEEEEEE!

eli Rovaniemen Kiekon. Ai että mä nautin täpöllä OUJEEEEEEEEE!!!

11

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SM-liigaa...

      Sarjanousijan voitti! OOOOH!! Vittu mitä spedejä koko Savonlinna Täynnä SavoRULESin johdolla heheee!

      • Hirttomies

        Kun HeKin häviöt tulee olemaan väistämättömiä tömähdyksiä kaikissa otteluissa RoKi:lle ja luovutusvoitot SaPKo:lle lie suurta nannaa herkkuineen. SaPKo voittaa RoKin niin usein, että HeKi:llä on sitten varaa hävitä isosti ja näyttävästi liimapistooli kuivaneena koteloonsa pojilla.

        HeKin Suomi-sarja on lähempänä kuin omat taskut heinolan pikkumiehillä kiristävissä pikkumustissaan. Savo nauttii paksusti ja isosti padenmuudesta, kun HeKin pojat on jo taas keltaiset trikoot päällä heinolan peräkylän pohjelihas tanssijaisissa kovien keskinäisten soidinmenojen jälkitunnelmissa. Murhaavat sessiot alkoi jo Taivassalon parkkipaikalla voimia keräten Gheissapatukan voimalla herkullisissa täpinöissä, intoa puhkuen ja roskiksia tuupaten lämmitellessä. Pojat olivat kuin sulaa vahaa toisilleen ja liisteri laittoi HeKin Bussin sutimaan asfaltilta lähtiessä parkkipaikalta kohti heinolaa.


      • OUJEEEEE!

        kuin voittaa sarjajumbona majaileva Heittopussi-HeKi, hahaaaa! En muuten ole Savonlinnasta päinkään, vajakki!


      • Naurajasi heh...
        OUJEEEEE! kirjoitti:

        kuin voittaa sarjajumbona majaileva Heittopussi-HeKi, hahaaaa! En muuten ole Savonlinnasta päinkään, vajakki!

        sinä olet se Jyskylän takaata oleva maalaispelle. Olet muuten lapsellisin tyyppi palstalla. Eikö sua hävetä yhtään vai jäitkö ilman aivoja kun niitä jaettiin?


      • Voittajasi
        Naurajasi heh... kirjoitti:

        sinä olet se Jyskylän takaata oleva maalaispelle. Olet muuten lapsellisin tyyppi palstalla. Eikö sua hävetä yhtään vai jäitkö ilman aivoja kun niitä jaettiin?

        että sinä olet se aivoton minkä vähäinen älykkyysosamääräsi paljastaa. Olet myös palstan surkein tyyppi, hoh köyhä vätys!


      • Hummeri-Tenho
        Voittajasi kirjoitti:

        että sinä olet se aivoton minkä vähäinen älykkyysosamääräsi paljastaa. Olet myös palstan surkein tyyppi, hoh köyhä vätys!

        Suuren tyhmyytesi mitättömänä heinolan hampaattomana hamppina. Aivojesi kapasiteetti on niin pieni että surkeutesi loistaa jo sieltä yhtä silmää auki pitäessäsi. Toinen silmäsi on tietenkin muurautunut umpeen otsaläskiesi alle piiloon lievän ylipaino ongelmasi takia, kun joudut kiukkuusi niin usein syömään hävittyjen pelien aikana tusinan lihiksiä.


      • Hirttomies
        Hummeri-Tenho kirjoitti:

        Suuren tyhmyytesi mitättömänä heinolan hampaattomana hamppina. Aivojesi kapasiteetti on niin pieni että surkeutesi loistaa jo sieltä yhtä silmää auki pitäessäsi. Toinen silmäsi on tietenkin muurautunut umpeen otsaläskiesi alle piiloon lievän ylipaino ongelmasi takia, kun joudut kiukkuusi niin usein syömään hävittyjen pelien aikana tusinan lihiksiä.

        Dallas on pulla, Dallas on pullaaaa....


      • paikkansa
        Hirttomies kirjoitti:

        Dallas on pulla, Dallas on pullaaaa....

        että talitintit olisivat nokkineet RAVistimen sairaalakuntoon niiden luullessa häntä ylisuureksi talipalloksi?


      • Hohhoijaa...
        Voittajasi kirjoitti:

        että sinä olet se aivoton minkä vähäinen älykkyysosamääräsi paljastaa. Olet myös palstan surkein tyyppi, hoh köyhä vätys!

        kertoo kuin tyhmä olet. Heh heh....sääliksi sinua käy lapsonen....Muistappa, että elät täydellisessä mielikuvitusmaailmassa yksinäsi. Et edes perhettä ole aikaan saanut? Oletko tuhkamunakin? Sekös sua niin kismittää, että pitää koko ajan tuoda aivopierujasi palstalle heh heh...nyt sekin selvisi! Hah hah...eheeee!


      • Voittajasi.
        Hohhoijaa... kirjoitti:

        kertoo kuin tyhmä olet. Heh heh....sääliksi sinua käy lapsonen....Muistappa, että elät täydellisessä mielikuvitusmaailmassa yksinäsi. Et edes perhettä ole aikaan saanut? Oletko tuhkamunakin? Sekös sua niin kismittää, että pitää koko ajan tuoda aivopierujasi palstalle heh heh...nyt sekin selvisi! Hah hah...eheeee!

        tuo pääkoppa pelaa kun kutsut itseäsi vanhempaa ihmistä lapsoseksi ja huomattavasti älykkäämpää tyhmäksi. Ja perhekin on, että pieleen menivät taas kerran typerät tuotoksesi. Tältä palstalta varmasti löytyy sinun kirjoituksiasi paljon enemmän. Olet kertakaikkiaan säälittävä luuseri, buahahahahahaaaaaaah!


    • SaPKolla peli kulkee. Rovaniemi ei ole helppo paikka vierailla ja hakea kolmea pistettä, sen tulee Heinolan kahvakiekkokin vielä huomaamaan.

      Hyvä SaPKo, nousumme jatkukoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe