eli Rovaniemen Kiekon. Ai että mä nautin täpöllä OUJEEEEEEEEE!!!
SaPKo rökitti RoKin
11
233
Vastaukset
- SM-liigaa...
Sarjanousijan voitti! OOOOH!! Vittu mitä spedejä koko Savonlinna Täynnä SavoRULESin johdolla heheee!
- Hirttomies
Kun HeKin häviöt tulee olemaan väistämättömiä tömähdyksiä kaikissa otteluissa RoKi:lle ja luovutusvoitot SaPKo:lle lie suurta nannaa herkkuineen. SaPKo voittaa RoKin niin usein, että HeKi:llä on sitten varaa hävitä isosti ja näyttävästi liimapistooli kuivaneena koteloonsa pojilla.
HeKin Suomi-sarja on lähempänä kuin omat taskut heinolan pikkumiehillä kiristävissä pikkumustissaan. Savo nauttii paksusti ja isosti padenmuudesta, kun HeKin pojat on jo taas keltaiset trikoot päällä heinolan peräkylän pohjelihas tanssijaisissa kovien keskinäisten soidinmenojen jälkitunnelmissa. Murhaavat sessiot alkoi jo Taivassalon parkkipaikalla voimia keräten Gheissapatukan voimalla herkullisissa täpinöissä, intoa puhkuen ja roskiksia tuupaten lämmitellessä. Pojat olivat kuin sulaa vahaa toisilleen ja liisteri laittoi HeKin Bussin sutimaan asfaltilta lähtiessä parkkipaikalta kohti heinolaa. - OUJEEEEE!
kuin voittaa sarjajumbona majaileva Heittopussi-HeKi, hahaaaa! En muuten ole Savonlinnasta päinkään, vajakki!
- Naurajasi heh...
OUJEEEEE! kirjoitti:
kuin voittaa sarjajumbona majaileva Heittopussi-HeKi, hahaaaa! En muuten ole Savonlinnasta päinkään, vajakki!
sinä olet se Jyskylän takaata oleva maalaispelle. Olet muuten lapsellisin tyyppi palstalla. Eikö sua hävetä yhtään vai jäitkö ilman aivoja kun niitä jaettiin?
- Voittajasi
Naurajasi heh... kirjoitti:
sinä olet se Jyskylän takaata oleva maalaispelle. Olet muuten lapsellisin tyyppi palstalla. Eikö sua hävetä yhtään vai jäitkö ilman aivoja kun niitä jaettiin?
että sinä olet se aivoton minkä vähäinen älykkyysosamääräsi paljastaa. Olet myös palstan surkein tyyppi, hoh köyhä vätys!
- Hummeri-Tenho
Voittajasi kirjoitti:
että sinä olet se aivoton minkä vähäinen älykkyysosamääräsi paljastaa. Olet myös palstan surkein tyyppi, hoh köyhä vätys!
Suuren tyhmyytesi mitättömänä heinolan hampaattomana hamppina. Aivojesi kapasiteetti on niin pieni että surkeutesi loistaa jo sieltä yhtä silmää auki pitäessäsi. Toinen silmäsi on tietenkin muurautunut umpeen otsaläskiesi alle piiloon lievän ylipaino ongelmasi takia, kun joudut kiukkuusi niin usein syömään hävittyjen pelien aikana tusinan lihiksiä.
- Hirttomies
Hummeri-Tenho kirjoitti:
Suuren tyhmyytesi mitättömänä heinolan hampaattomana hamppina. Aivojesi kapasiteetti on niin pieni että surkeutesi loistaa jo sieltä yhtä silmää auki pitäessäsi. Toinen silmäsi on tietenkin muurautunut umpeen otsaläskiesi alle piiloon lievän ylipaino ongelmasi takia, kun joudut kiukkuusi niin usein syömään hävittyjen pelien aikana tusinan lihiksiä.
Dallas on pulla, Dallas on pullaaaa....
- paikkansa
Hirttomies kirjoitti:
Dallas on pulla, Dallas on pullaaaa....
että talitintit olisivat nokkineet RAVistimen sairaalakuntoon niiden luullessa häntä ylisuureksi talipalloksi?
- Hohhoijaa...
Voittajasi kirjoitti:
että sinä olet se aivoton minkä vähäinen älykkyysosamääräsi paljastaa. Olet myös palstan surkein tyyppi, hoh köyhä vätys!
kertoo kuin tyhmä olet. Heh heh....sääliksi sinua käy lapsonen....Muistappa, että elät täydellisessä mielikuvitusmaailmassa yksinäsi. Et edes perhettä ole aikaan saanut? Oletko tuhkamunakin? Sekös sua niin kismittää, että pitää koko ajan tuoda aivopierujasi palstalle heh heh...nyt sekin selvisi! Hah hah...eheeee!
- Voittajasi.
Hohhoijaa... kirjoitti:
kertoo kuin tyhmä olet. Heh heh....sääliksi sinua käy lapsonen....Muistappa, että elät täydellisessä mielikuvitusmaailmassa yksinäsi. Et edes perhettä ole aikaan saanut? Oletko tuhkamunakin? Sekös sua niin kismittää, että pitää koko ajan tuoda aivopierujasi palstalle heh heh...nyt sekin selvisi! Hah hah...eheeee!
tuo pääkoppa pelaa kun kutsut itseäsi vanhempaa ihmistä lapsoseksi ja huomattavasti älykkäämpää tyhmäksi. Ja perhekin on, että pieleen menivät taas kerran typerät tuotoksesi. Tältä palstalta varmasti löytyy sinun kirjoituksiasi paljon enemmän. Olet kertakaikkiaan säälittävä luuseri, buahahahahahaaaaaaah!
SaPKolla peli kulkee. Rovaniemi ei ole helppo paikka vierailla ja hakea kolmea pistettä, sen tulee Heinolan kahvakiekkokin vielä huomaamaan.
Hyvä SaPKo, nousumme jatkukoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483