mitäs naiset tykkäätte, kummat kiihottavammat
kiinteet kivespussit, vai sellaset reilusti roikkuvat ns. vitjamunat?
kiinteät vai vitjamunat?
6
3417
Vastaukset
- Mummo vaan
Tällaisena 72-vuotiaana seksiaktivistimuorina voin vailttaen todeta, että vanhan kansan tyylikkäät vitjamunat ovat lähes hävinneet. Vain Kainuusta ja Itä-Lapista kotoisin olevilta nuorukaisilta niitä enää löytyy, joskus joltain savolaiselta tai pohjoiskarjalaiselta, muualta kotoisin oleveilta vain satunnaisesti.
Olen kontakti-ilmoituksissani asettanut ehdoksi vitjamunat, mutta valehtelu on vallannut alaa: monikin vitjamuaniseksi itseään kehunut on osoittautunut naperopalliseksi. Nauti siinä muka sitten, kun ei kunnon palliläiskettä persaukkoa vasten tule!
Ovathan vitjamunat myös esteettinen nautinto katseltavana, saati kuuneltavana. Kerran panin oikein lahjakkaan kaksikymppisen vitjamunapojan läiskimään munillaan tahtia Kalastaja-Eemelin valssiin. Oli oikea taidenautinto!
Jos olisin presidentti, ajaisin YK:ssa vitjamunageenipankin peustamisen asian pontevasti läpi. Nykyinen hallitushan on täysin munaton lahjustettu lauta-matti- ja jyrki-boy - koalitio ilman pienintäkään tajua vitjamunien merkityksestä Suomen kansalle, saati ihmiskunnalle.- sdrwq
Ihalen suuresti mummon syvällistä asiantuntemusta :-)!!
- Tuhmat mielessä taas
Kyllä minä pidän naisena (33v) monenkokoisista kulleista ja kiveksistä miehellä....kaikista olen saanut nautintoa..tällainen himokas narttu kun olen...tosin noita ns. vitjamunia olen nähnyt useammin hieman vanhemmilla miehillä (50 ) mutta voihan olla jollain nuoremmallakin miehellä. Ihanaa kun ne pallit läiskii naidessa pillua vasten - etenkin raju nainti takaapäin tekee hyvää. Nam! ihanaa kaikki naimisen äänet, litinät ja läiskinnät ja muutkin ääntelyt voihkimiset, ähinät ja huohottamiset...kylläpäs alkoi tehdä taas mieli mutta ei nyt ehdi panolle kun on työtkin tehtävä.
- timmi kissa 25 v.
Itse pidän isoista ja kiinteistä miesten kiveksistä. Sellaisten pikku rutistelusta ja suukottelusta pidän oikein paljon. Olen varmaan verratissa tissimiehiin kun on pallinainen ;) Vitjamunista en oikein pidä, mutta jos itse vehje on komea niin ei se haittaa. Liian pienet kiinteät minikivekset ovat turn off tai ainakin jos näyttää että peeniksen alla on vain nahkaa, silloin saattaisin vedota päänsärkyyn. Juu kunnon pallit on kommeet.
- ratkaisee
Se varmaan on tärkeintä että pusseissa on kaikin puolin toimivat kivekset. Muulla ei ole merkitystä.
- Anonyymi
Sattuuko kukaan tietämään, mitä vitjamunat sana olisi englanniksi?
En ole Suomessa kuullut kuin pari kertaa jostain vitjamunaisesta miehestä. Termi on tuskin tuttu nuorille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222410- 1402061
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121497Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991097- 61990
- 68972
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48972- 2831