Teräväkärkiset Rules

Jonne.

Vittu mä vaihdan seuraa, meidän hirvipäällikkö on aivan lapsellinen vanha käyrä,,,vittu käski mut kotio vaihtamaan panoksia kun mul oli ja on aina ollut norman teräväkärkisiä paukkuja niillä mä olen ampunu aina. Käski hakeen jotain vitun puolivaippasia, niillä mitään tee tosi ampujat ampuu teräväkärkisil.
Naurettava äijä ku edes rupes tarkistaan jotain vitun panoksii. vitu mä eroon koko seurast meen toiseen seuraan saatana siel ei ole tollasii kusipäitä.

8

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tylsä päinen

      Tai voit tehdä vielä vittumaisemmin ja lopeta koko metsästys. Katsotaan miten saavat hirvet kaadettua ilman sinua. Ja vielä niillä lapsellisilla sienimäisiksi muuttuvilla puolivaipoilla.
      Sä olet viisas mies.
      Muista kertoa lopetuksen syy kaikille.

      • Jonne.

        Sähän oot samanlainen kusipää kuin toi hirvipäällikkö meidän seurassa, älä kuule rupee soittaan suutas, kai mä nyt tiedän et teräväkärkiset luodit läpäsee paremmin kuin mitkään vitun tylpät vittu sä olet...mullon niin paljon kaatoja ettet tiiäkkään, mä puotan 300m teerenkin puusta. ja niillä teräväkärkisil, halkoo ne paremmin ilmaakin tietty kuin tylppä, se katos se ilman vastus,,,urpo. lähtönopeus pysyy samana viellä 150metris. on laskettu mul on 7.62 sako ei mikään 308 kaaripyssy.


      • Tylsä päinen
        Jonne. kirjoitti:

        Sähän oot samanlainen kusipää kuin toi hirvipäällikkö meidän seurassa, älä kuule rupee soittaan suutas, kai mä nyt tiedän et teräväkärkiset luodit läpäsee paremmin kuin mitkään vitun tylpät vittu sä olet...mullon niin paljon kaatoja ettet tiiäkkään, mä puotan 300m teerenkin puusta. ja niillä teräväkärkisil, halkoo ne paremmin ilmaakin tietty kuin tylppä, se katos se ilman vastus,,,urpo. lähtönopeus pysyy samana viellä 150metris. on laskettu mul on 7.62 sako ei mikään 308 kaaripyssy.

        Taitaa kaikki muut kuin sinä olla saman laisia. Sinä olet ainoa järkevä.
        Paljonko sitten olet kaatanut? Mitä ja missä seurassa muka?
        Vai pysyy LÄHTÖnopeus samana. Kyllä se sitten varmaan pysyy, kun niin on laskettu.
        Onko 7.62 kaliiberina mielestäsi paljonkin isompi kuin .308?


    • no huh !

      joka antaa tietoisesti ampua hirviä täysvaippaluodilla, kyseesenhän tulee
      jo ajomiestenkin turvallisuusasiat helvetinmoisen läpäisykyvyn vuoksi.

    • tikka 9,3 ja 18,5 g

      Älä ainakaan seuraa vaihtaessasi kerro, että käytät hirvimetsällä kokovaippa luotia. Siitä tulee sulle ja johtajalle sakot, metsästysrikkomuksesta.
      Karhu ja hirvi patruunan luoti on aina oltava puolivaippa.

      • lyijypää

        Oletkohan selvillä ku kirjoittelet ja jokavälin hoe että vittu. Et taija tietää paljon mettästyksestä ku et tiijä millä patruunalla hirvi kaatuu parhaiten ei ku kotia vai änkyrät.Tiijäkkö kellä on vastuu porukasta??


    • trolli mikä trolli

      Jonne on teini.
      Jonne kärsii kasvukivuista ja kasvavien karvojen kutinasta.
      Jonne ei tiedä metsästyksestä enempää kuin sika joulusta.
      Jonne tietää aseista sen minkä on iso-Arskan toimintaleffoista nähnyt ja isojen poikien juttuja kuunnellut.
      Jonne kirjoittlee nettiin provoja, koska se on hänen mielestään hauskaa.
      Jonne on luuseri...

      • Tylsä päinen

        Märkäkorva tai sitten oli änkyräkännissä. Jos Jonne on nyt selvinnyt, niin hävettääkähän nyt kirjoitukset vai osaako edes hävetä. Päättelen siitä, ettei ole palannut keskusteluun, että häpee mielipiteitään eli oli pahoin humalassa 22.10 aamupäivällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2225
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1559
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1495
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      1294
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1189
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      924
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      290
      806
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      805
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      69
      730
    Aihe