Lakeuden teräsrakenne

NEVER AGAIN

EI ottanut omaa tekelestään vaihdossa.KOlme vuotta vanha ja hyväkuntoinen kärry.Olisin vaihtanut avot kippikärryyn. Haen siis joltakin toiselta! Kertookohan tuo em. JOTAKIN JOSTAKIN?

7

3824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi kertoa siitä, etteivät halua myydä kuin uusia tuotteita joita valmistavat.

• --------------

Miksi heidän pitäisi ottaa vanhoja kärrynromuja vaihdossa. On käsittääkseni yritys joka valmistaa peräkärryjä ja myy niitä eikä ainakaan nettisivuillaan mainosta ottavansa vanhoja vaihdossa. 2008 keväällä ostin heiltä kärryn ja en ole edes ajatellut sitä tarjota takaisin, sitten kun olen sen ajanut loppuun. Jotkut valmistajat käyvät kyllä tuollaista vaihtokauppaa kärryillä, mutta näkeehän sen sitten heidän kärryjensä hinnoistakin millä tuo vaihtokauppa rahoitetaan.

• raippex

Onko muuten ollut hyvä kärry? Hinnat on ainakin kohtuulliset. Onko laatu ok?

• onko kellään?

Varmasti näitä on moni ostanut, kun on aika edullisen oloinen ja kuitenkin lehtijousilla. Onko kellään hyvää/huonoa kerrottavaa?

• ------------
        onko kellään? kirjoitti:

Varmasti näitä on moni ostanut, kun on aika edullisen oloinen ja kuitenkin lehtijousilla. Onko kellään hyvää/huonoa kerrottavaa?

On hinta/laatu suhteessa vähintäänkin hyvä ostos. 2008 ostin ja mitään murheita ei ole ollut. Ainoastaan laakerit kiristin ja laitoin kunnon rasvan n.500km ajon jälkeen, mutta näinhän joutuu tekemään joka kärryyn.

• Anonyymi
        ------------ kirjoitti:

On hinta/laatu suhteessa vähintäänkin hyvä ostos. 2008 ostin ja mitään murheita ei ole ollut. Ainoastaan laakerit kiristin ja laitoin kunnon rasvan n.500km ajon jälkeen, mutta näinhän joutuu tekemään joka kärryyn.

Ei pysty laakereita kiristämään eikä rasvaamaan minun kummassakaan kärryssä .

• Anonyymi

JT-trailer kärryt hajoavat useista kohtaa. Kannattaa ostaa kunnon kärry.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe