Horoskoopin tulkintaa?

snakeyes

Alright.. Oon 20-kymppinen skorpionimies ja haluan kuulla syvääluotaavia tulkintoja syntymäkartastani. ;)


http://www.kuvatkavereille.fi/show.php/2673_mappi.JPG.html


Aspekteja:

Saturn Conjunction Neptune Neptune Orb 0°04'
Venus Venus Conjunction Neptune Neptune Orb 1°13'
Venus Venus Conjunction Saturn Saturn Orb 1°18'
Sun Sun Conjunction Mercury Mercury Orb 2°15'
Jupiter Jupiter Conjunction AS AS Orb 4°10'
Venus Venus Conjunction Uranus Uranus Orb 6°05'
Sun Sun Conjunction Pluto Pluto Orb 6°50'
Uranus Uranus Conjunction Neptune Neptune Orb 7°19'
Saturn Saturn Conjunction Uranus Uranus Orb 7°24'
Mars Mars Conjunction Pluto Pluto Orb 8°23'
Mercury Mercury Conjunction Pluto Pluto Orb 9°06'


Jupiter Jupiter Opposite Neptune Neptune Orb -0°01'
Jupiter Jupiter Opposite Saturn Saturn Orb -0°03'
Venus Venus Opposite Jupiter Jupiter Orb -1°15'
Venus Venus Opposite AS AS Orb -2°55'
Uranus Uranus Opposite AS AS Orb -3°10'
Neptune Neptune Opposite AS AS Orb -4°09'
Saturn Saturn Opposite AS AS Orb -4°13'
Jupiter Jupiter Opposite Uranus Uranus Orb -7°20'

Mars Mars Square MC MC Orb 2°29'
Pluto Pluto Square MC MC Orb -5°53'


Mars Mars Trine AS AS Orb 0°45'
Moon Moon Trine MC MC Orb 2°32'
Mars Mars Trine Jupiter Jupiter Orb -3°24'
Jupiter Jupiter Trine Pluto Pluto Orb 4°59'


Venus Venus Sextile Mars Mars Orb 2°09'
Mars Mars Sextile Neptune Neptune Orb 3°23'
Mars Mars Sextile Saturn Saturn Orb 3°27'
Mars Mars Sextile Uranus Uranus Orb -3°56'
Saturn Saturn Sextile Pluto Pluto Orb -4°55'
Neptune Neptune Sextile Pluto Pluto Orb -5°00'



Jupiter Jupiter Inconjunction MC MC Orb 0°54'
Moon Moon Inconjunction Saturn Saturn Orb 1°34'
Moon Moon Inconjunction Neptune Neptune Orb 1°38'
Moon Moon Inconjunction Venus Venus Orb 2°52'



Mercury Mercury SemiSquare Venus Venus Orb -0°20'
Mercury Mercury SemiSquare Neptune Neptune Orb 0°53'
Mercury Mercury SemiSquare Saturn Saturn Orb 0°57'
Mercury Mercury SesquiQuadrate Jupiter Jupiter Orb -0°54'


Sun Sun SesquiQuadrate AS AS Orb 0°59'


Moon Moon BiQuintile Mars Mars Orb 0°57'


Venus Venus SemiSextile MC MC Orb 0°20'
Neptune Neptune SemiSextile MC MC Orb -0°53'
Saturn Saturn SemiSextile MC MC Orb -0°58'
Moon Moon SemiSextile Jupiter Jupiter Orb -1°37'

6

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmetellen...

      Käytätkö puhumista työssäsi? Miten muuten menee, työrintamalla? Entä unelma-rintamalla, eikö oikein natsaa?
      Olet laittanut aspektit ja transiitit yhteen pötköön, minulle olisi helpompi, ihmetellä, yksinkertaisempaa listaa...

    • tulkitsija...

      Sulla on mielenkiintoinen kartta! Silmä osui noihin rykelmiin 5. ja 7. huoneessa. Oppositio-aspektit oli kanssa mielenkiintoisia.
      Hatusta heitän: olet viehättävän näköinen/seksikäs, valovoimainen, mahdollisesti urheilijanuorukainen tai muuten julkisuuteen sopiva. Paljon voimaa, joka keskittyy omaan egoon ja ihmissuhteisiin. Varsinkin jälkimmäisten kautta tulee kasvuprosessit. Sinkkuilet todennäköisesti kauan ja hartaasti, mikä on oma valintasi. Tai sitten harrastat nopeita suhteita, jotka leimahtavat ja sammuvat nopeasti.
      Energianantajan kartta, ehkä jonkinmoinen sähläri (hyvässä merkityksessä).

      • tulkitsija2...

        Mitä siitä voi odottaa? (salaisia suhteita?) Syväluotaavaa? Skorpioni-Rapu-Kaksonen, kauhalla, siinä sitä meininkiä naisille. Kartta "kauha". Minä jäin nyt tuohon huoneeseen 12 Kuu Kaksosissa. ja kauhaan.
        Eikö se luo vahvaa pohjaa elämälle ja elämään? Kuinka moni nainen joutuu kärsimään? Valovoimaisuudesta? Urheilullisuudesta? No, voi siis olettaa, Leijona-naisia, en keksi muita.


      • Voi Luoja.
        tulkitsija2... kirjoitti:

        Mitä siitä voi odottaa? (salaisia suhteita?) Syväluotaavaa? Skorpioni-Rapu-Kaksonen, kauhalla, siinä sitä meininkiä naisille. Kartta "kauha". Minä jäin nyt tuohon huoneeseen 12 Kuu Kaksosissa. ja kauhaan.
        Eikö se luo vahvaa pohjaa elämälle ja elämään? Kuinka moni nainen joutuu kärsimään? Valovoimaisuudesta? Urheilullisuudesta? No, voi siis olettaa, Leijona-naisia, en keksi muita.

        Sanommeko vain, älä arvostele ihmistä, hänen tietämättömyyttään. Arvostele hänen käyttäytymistään?

        Mitä sanomme niille naisille, jotka joutuvat kärsimään tuon ihmisen käyttäytymisestä? Sanotko : Anna anteeksi ja unohda koko juttu/asia? Kysy naisilta, miltä heistä tuntuu tuon jälkeen.


      • tulkitsija
        tulkitsija2... kirjoitti:

        Mitä siitä voi odottaa? (salaisia suhteita?) Syväluotaavaa? Skorpioni-Rapu-Kaksonen, kauhalla, siinä sitä meininkiä naisille. Kartta "kauha". Minä jäin nyt tuohon huoneeseen 12 Kuu Kaksosissa. ja kauhaan.
        Eikö se luo vahvaa pohjaa elämälle ja elämään? Kuinka moni nainen joutuu kärsimään? Valovoimaisuudesta? Urheilullisuudesta? No, voi siis olettaa, Leijona-naisia, en keksi muita.

        Häh? Huomaa, että ollaan skorpionin ajassa. Tämän merkin kautta ihmisistä tulee esiin ne omimmat "syväluotaukset". Tuleepa sitten multakin: Jotkut menee sekaisin skorpionien seurassa, olen huomannut sen ennenkin. Niiden läsnäolo voi vaikuttaa kuin tinnitus korvissa, vaikka ne ei sanois mitään. Olen tämän niin monta kertaa todennut, että aamen.

        Mainitsemasi kuu 12. huoneessa on kaksosissa, mutta ei se kenestäkään kaksosta tee. Mielestäni tässä tapauksessa on ennemminkin kyse "tunne-elämän miljoonakalasta", joka muillekin tunne-elämän kysymyksiä ihasteltavaksi ja ihmeteltäväksi. Käypä katsomassa miljoonakalauroksia, ne on aika koreita ;-)

        En tiedä alkuperäisen miekkosen naisasioista mitään, ja vaikea ottaa kantaa siihen, kuinka monta sydäntä hän on (jo ehtinyt) talloa. Se ei ollut tulkinnassani pointti, vaan se, että kaverilla on eloisa, dynaaminen, peräti aurinkoinen kartta (5. huoneen painotus). Hän joutunee siitä syystä kohtaamaan perässäroikkujia ja energiavampyyreita. Ihminen on näet perso makealle ja energialle. Tässä tapauksessa kaveri on selkeästi energian antaja, rumble fish.

        Monasti on niin, että ihmiset vaistoavat toisistaan energian. Jos omat energiat on hukassa, tekee mieli mennä imuttamaan leväbarbina toisen energioita.

        Leijonasta: on vaikea kuvitella, että leijona sopisi tähän kuvioon muuna kuin päiväkahvien merkeissä. Leijona on tyypiltään juuri se, joka saa tinnituksen tästä kaverista.


      • Tyhjää...
        tulkitsija kirjoitti:

        Häh? Huomaa, että ollaan skorpionin ajassa. Tämän merkin kautta ihmisistä tulee esiin ne omimmat "syväluotaukset". Tuleepa sitten multakin: Jotkut menee sekaisin skorpionien seurassa, olen huomannut sen ennenkin. Niiden läsnäolo voi vaikuttaa kuin tinnitus korvissa, vaikka ne ei sanois mitään. Olen tämän niin monta kertaa todennut, että aamen.

        Mainitsemasi kuu 12. huoneessa on kaksosissa, mutta ei se kenestäkään kaksosta tee. Mielestäni tässä tapauksessa on ennemminkin kyse "tunne-elämän miljoonakalasta", joka muillekin tunne-elämän kysymyksiä ihasteltavaksi ja ihmeteltäväksi. Käypä katsomassa miljoonakalauroksia, ne on aika koreita ;-)

        En tiedä alkuperäisen miekkosen naisasioista mitään, ja vaikea ottaa kantaa siihen, kuinka monta sydäntä hän on (jo ehtinyt) talloa. Se ei ollut tulkinnassani pointti, vaan se, että kaverilla on eloisa, dynaaminen, peräti aurinkoinen kartta (5. huoneen painotus). Hän joutunee siitä syystä kohtaamaan perässäroikkujia ja energiavampyyreita. Ihminen on näet perso makealle ja energialle. Tässä tapauksessa kaveri on selkeästi energian antaja, rumble fish.

        Monasti on niin, että ihmiset vaistoavat toisistaan energian. Jos omat energiat on hukassa, tekee mieli mennä imuttamaan leväbarbina toisen energioita.

        Leijonasta: on vaikea kuvitella, että leijona sopisi tähän kuvioon muuna kuin päiväkahvien merkeissä. Leijona on tyypiltään juuri se, joka saa tinnituksen tästä kaverista.

        En panosta ulkonäköön miehessä, panostan sieluun. En jäänyt tutkimaan tuota karttaa. "Kauha" voi olla piirre, joka tulee energioissa liian vahvasti minua häiritsemään, nousta esiin. Skorpioni-ihmiset ovat liiankin tuttuja minulle, en saa heiltä/heistä mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe