Voipi olla, että tämä jo ollut monesti keskuteluissa, mutta tässä minun ongelmani.
Olen elellyt lasteni kanssa reilun neljä vuotta omin voimin. Minulla ollut myös suhteita muutama, mutta ne eivät ole saaneet minua syttymään sen kummemmin. Nyt olen suhteessa mukavaan mieheen ja kaikki menikin ok siihen asti kun hän oli täällä yötä ja enemmän läsnä. Nyt en voisi kuvitella, että hän muuttaisi tänne asumaan. En halua, että kukaan tulee "sotkemaan" elämääni ja minun omia juttujani. Pidän tästä vapaudestani olla ja tehdä niin kuin ne minulle sopii.
Elän hyvinkin paljon kädestä suuhun (ok-talo ym. vie veronsa) ja tietysti toinen helpottaisi elämää aika paljonkin, mutta en voi olla miehen kanssa sillä ajatuksella. Rehellinen täytyy olla toiselle ja myös itselleen. Olen varmasti kamala ihminen, mutta en voi sille mitään.
Onko ketään samanmoista, joka kokee asioita näin? Miten sitä kannattaisi oikein olla...voisin olla suhteessa, mutta miksi ihmeessä se alkaa ahdistamaan niin vietävästi kun pitäisi suunnitella jotain vakavampaa... Vai onko niin, että hän ei ole oikea ihminen minulle...
Kääk...
3
549
Vastaukset
- eronnut --..
No mitään kamalan vakavaa ei ole nyt tapetilla, mutta jotakin on. Mutta samaa aloin itsekkin ajatella, että
jos suhde vakiintuisi pitäis tehdä kompromisseja.
Onhan siinä toki se hyväkin puoli ois seuraa ym. Mutta miettii ja on hyväkin miettiä
mitä saa mitä menettää ?? Onko tyyppi oikea edes.
Huonon suhteen jälkeen en halua uutta huonoa suhdetta vaikka nyt se hyvältä tuntuiskin.
Mutta yksinkään en haluaisi loppuelämää olla...- Tahtois miehen
itsellenikin. Sitoutuminen siinä kai pelottaa.. mieti ihan rauhassa.. Voi olla, että mies ei ole sinulle oikea, mutta vain sinä itse tiedät sen. Saadakseen jotain uutta, pitää luopua vanhasta. Saadakseen miehen pitää luopua siitä omasta vapaudesta, näin se kai menee. Parisuhteessa on aina tehtävä kompromisseja, asioista ei vain enää voi päättää yksin. Toisen mielipidettä on kunnioitettava ja ellei siihen pysty, ei kannata olla parisuhteessa.
- Aloittaja
Tahtois miehen kirjoitti:
itsellenikin. Sitoutuminen siinä kai pelottaa.. mieti ihan rauhassa.. Voi olla, että mies ei ole sinulle oikea, mutta vain sinä itse tiedät sen. Saadakseen jotain uutta, pitää luopua vanhasta. Saadakseen miehen pitää luopua siitä omasta vapaudesta, näin se kai menee. Parisuhteessa on aina tehtävä kompromisseja, asioista ei vain enää voi päättää yksin. Toisen mielipidettä on kunnioitettava ja ellei siihen pysty, ei kannata olla parisuhteessa.
Kyse ei varmastikaan ole siitä, että en voisi kuunnella toisen mielipidettä.
En vaan jaksa jos toinen on koko ajan "liian" lähellä. Minä tarvitsen tilaa.
Taitaa vaan olla väärä mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1875635Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta413809Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom323188Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole503066Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1592868Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava312706Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten892703Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin732399Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt722043Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html1741960