Mulla on tuommonen 206 1,9di peugeot vm. -99. 2-vaihteella kun ajaa esim 40km/h kytkimen kohdalta kuuluu sellasta "hihnamaista helinää/kilinää" tämä loppuu aina kun laittaa kytkimen pohjaan. Kaasua lisättäessä 2-ja 3-vaihteella ääni voimistuu. Missä vika? Neuvokaapa viisaammat, Kiitos.
Peugeot 206 vikaan neuvoja!
7
1687
Vastaukset
- painelaakeri kenties
lopussa..
- jacka1
Ongelma muuttui nyt sellaiseksi, kun painaa kytkintä niin alkaa kuulumaan vinguntaa. Mikäkähän osa sielä kytkimessä on paskana?
- ole mitään
jacka1 kirjoitti:
Ongelma muuttui nyt sellaiseksi, kun painaa kytkintä niin alkaa kuulumaan vinguntaa. Mikäkähän osa sielä kytkimessä on paskana?
väliä mikä siellä on mennyt paskaksi, kytkin remontti edessä joka tapauksessa.
Kytkinpakettiin kuuluu kaikki kytkimen kuluvat osat, jos itse päätät vaihtaa vaikka painelaakerin ja vika katoaa niin seuraavaksi alkaa loppumaan esim paineasetelma, sitten kun olet sen vaihtanut kytkinlevy on jo viittä vaille vaihtokunnossa ja sitä rataa..
Toki voi sattua eri järjestyksessä, mutta kytkin rempalla vika lähtee ja ei tule noita muitakaan riesaksi pitkään aikaan. - 6+13
ole mitään kirjoitti:
väliä mikä siellä on mennyt paskaksi, kytkin remontti edessä joka tapauksessa.
Kytkinpakettiin kuuluu kaikki kytkimen kuluvat osat, jos itse päätät vaihtaa vaikka painelaakerin ja vika katoaa niin seuraavaksi alkaa loppumaan esim paineasetelma, sitten kun olet sen vaihtanut kytkinlevy on jo viittä vaille vaihtokunnossa ja sitä rataa..
Toki voi sattua eri järjestyksessä, mutta kytkin rempalla vika lähtee ja ei tule noita muitakaan riesaksi pitkään aikaan.eli kannattaa vaihtaa pelkkä painelaakeri ja sitten pistää auto myyntiin. eikä kannata tutuille myydä(;
- pikarin etsijä
kytkinremontti tehty 280tkm 150e kytkin paketti,( "pikari" (painelaakerin ohjausholkki) 21e ei paketissa mukana, vaihteisto öljyt 2 litraa kannattaa ostaa valmiiksi) .työaika 4-5 tuntia 2 miestä .
- --------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- honda mies
Mikäli kilometrejä kertynyt mittariin enemmän,niin painelaakerihan se siellä ääntää,eli kytkin remontti häämöttää tulevaisuudessa.Oikein mukavia vaihtohetkiä vaan.hehee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988