Annoit minulle

Annoit minulle
metsän satumaan
lintujen laulun

- ikuisesti soimaan -

annoit pesän lämpimän
turvan -
rakkaudentäyteisen
ikimuistoisen

annoit minulle aamu auringon
iltaruskon -
annoit tähtiyöt
kuutamon

sanoit -
rakkaudesta kaiken
kaiken tämän sinulle annan.

Olit unteni kuningas
olit kaikkeni

veneen rantaan soudit - ulapan

- olet minulle hyvin Rakas -

18

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *laudi*

      :D))..
      kansikuva jossa tyttö ja poika
      käsi kädessä puutarhassa
      kuin satumaassa
      pikkuinen ja
      soma mökki taustalla.
      Heitäki varmaan rakastettiin
      paljon pieninä ollessaan :)

      kiitos diinaliin :))

      • Ihana kuvaelma runostani, Sinulta Laudi, kiitos!

        Tämä oli tällainen sadunomainen, unelmaa tavoitteleva runo,
        vaikka juuri niin, kuin tuo sinun kaunis kuvaelmasi,
        tyttö ja poika ja pieni punainen mökki ja perunamaa. :)


    • Mitä ihminen voi toiselle antaa enemmän
      kuin koko - Rakkautensa...herkkää kuin
      koskettavaa ja etenkin jos tuon itse
      elämässään kokee.

      Puhuttelevaa on tekstisi...etenkin nuo
      viimeiset rivisi aiheuttaen liikehdintää.

      Kiitän runostasi tunnelman lämmöllä.

      • Aivan, mitä voi antaa enemmän kuin koko Rakkautensa,
        se on valtavan paljon annettu, mutta ei varmaan vaikeaa,
        jos rakkaus on aitoa ja kaiken kestävää, sitä harvinaista
        molemminpuolista onnea?

        Kiitos kauniista palautteestasi, paljon arvostetuista sanoistasi.


      • diinaliin1 kirjoitti:

        Aivan, mitä voi antaa enemmän kuin koko Rakkautensa,
        se on valtavan paljon annettu, mutta ei varmaan vaikeaa,
        jos rakkaus on aitoa ja kaiken kestävää, sitä harvinaista
        molemminpuolista onnea?

        Kiitos kauniista palautteestasi, paljon arvostetuista sanoistasi.

        Toivotaan että todella näin olisi jokaisella että
        myös olisi voimaa kuin tahtoa pitää yllä sen tuomaa

        Onnen tunnetta,mitä se syvimmillään molemmille
        tuo kun rakkaus kulkee samaa matkaa yhdessä yli
        vaikeidenkin aikojen - ja se on jo nykyään suurta
        kuin myös tavoittelemisen arvoinen = Saavutus !

        Tuota Sinullekin todella toivon ja samalla
        hyviä hetkiä tähän aikaasi.


      • dolan kirjoitti:

        Toivotaan että todella näin olisi jokaisella että
        myös olisi voimaa kuin tahtoa pitää yllä sen tuomaa

        Onnen tunnetta,mitä se syvimmillään molemmille
        tuo kun rakkaus kulkee samaa matkaa yhdessä yli
        vaikeidenkin aikojen - ja se on jo nykyään suurta
        kuin myös tavoittelemisen arvoinen = Saavutus !

        Tuota Sinullekin todella toivon ja samalla
        hyviä hetkiä tähän aikaasi.

        Totta, voimia ja tahtoa myös täytyy löytyä
        rakkauden ylläpitämiseksi vaikeidenkin aikojen aikana.

        Eiköhän jokaisella elämä ole jollaintapaa vuoristomäkeä,
        joskus ollaan ylhäällä huipulla ja välillä taas vähän alempana,
        jokunen voi käydä aivan alhaallakin, mutta nousee sieltä taas
        pikkuhiljaa korkeuksiin, ainakin jollain tasolla, uskoisin näin?

        Hyvää, kuin myös voimia ja tasaista elämää toivon myös Sinulle!


    • lindalinda1

      ja silti samaan aikaan niin totta,
      rakkauden kaunista sinfoniaa ja tunnustusta
      toisen ihmisen tärkeydestä.

      Seesteistä ja nautinnollista luettavaa Diin.

      • Kyllä, totta kenen kohdalla on, kenen ei, mutta mahdollista,
        satua ja unelmaahan meidän runomme monesti ovat ja
        toinen osa runoistamme, sitä ikävää ja kaipuuta?

        Kiitos kun kävit, kiitos ja kiva jos pidit. :)


    • *MURUKULTA*

      Rakkaus laittaa näkemään mitä ei ennen nähnyt ja kuulemaan mitä ei aijemmin kuullut
      Se laittaa tuntemaan mitä ei ennen tuntenut ja siksi kaikki on ihmeellistä.

      Sulvasti sanomasi kirjoitit, Dii_ , tässä kulki mukana, aivan hiljaa ja uskon - runoilijan luvalla! :)

      • Kyllä se taitaa niin olla, että rakkaus herättää nukahtaneet aistit ja
        mikä ettei, ihana herätyskellohan tuo on, herätä huomaamaan rakkaus
        ja rakkauden aisteista nauttimaan. :)

        Aivan varmasti luvalla, kiitos ja kiva jos hiljennyit runoni sanomaan. :)


    • Kapinoiva-Kuukkeli

      Aivan ihana runo sinulta, kuin satu
      joka jää soimaan lukijan silmiin=)

      • Aivan ihana palaute Sinulta,
        joka lämmittää runon kirjoittajan mieltä

        siitä kiitos Kuukkeli ja kiva jos pidit edes pikkuisen. :)


    • Sielä syntynny sanoiks, ylistykseks.
      Kannattaa nuo rakkauden veet,
      elämän niin pientä aalloilla purtta.

      Lämmin tunne hyväilevä aalto,
      syntyi runoas lukiessa, kiitos.

      Katson ulos, oi jospa voisin tuon kauneuden päivääs ojentaa.
      Riisuutuminen, alas putoaa kultaa ja vettä sataa.

      • Elämän aalloilla pursi seilaa, näinhän se on
        ja ihan hyvä niin, kunhan ei vain uppoa, eikös?

        Ihanaa, jos sain syntymään hetken lämmön tunteen,
        voiko enää parempaa palautetta saada, kiitos.


    • Kauris-62

      tämä on oikea rakkausruno
      ei ylimakea vaan juuri sopivanlainen
      kiitos sinulle!

      • Voi, kiitos itsellesi kauniista palautteestasi.
        Mukava kuulla, että runo onnistui sopivassa
        suhteessa kertomaan rakkaudesta, sillä
        ylimakeat ovat usein epätodellisia?


    • tomppa2006

      ...runostasi mitään puuttumaan, hyvin olet kuvannut kuinka paljon kuuluu rakkauteen...

      Tunteella sen teit.

      Kiitos paljon nautinnosta, jonka lukemalla kokea sain.

      • Mitään puuttumaan... no, kyllähän sitä vielä jotain...
        olisi voinut kirjoittaa, eikö? ;) mutta tällä kertaa
        tämän verran ja tällaista ja joskus toiste taas jotain muuta.

        Kiitos Tomppa2006, kiva kun viivähdit hetken runoni parissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe