Tietääkö kukaan.... Helppiä LPS:ään!

Ihmettelijä.

Tietääkö kukaan miten saa kirahvin Littlest Pet Shop Talvi- ja Puutarha-versioissa? Olen ihmetellyt asunnossa olevaa tyhjää kirahvin siluettikuvaa sekä hankitut lemmikit kohdassa luku 20/21 ja se häiritsee ihan hirveästi :/ Olen yrittänyt monia keinoja (siniset nauhat jok´ikisestä pelistä 3:ssa eri vaikeustasossa ja tienata 5000 nappularahaa) mutta tuloksetta. Onko se kirahvi sitten jokin "virhe", joka on unohdettu laittaa peliin, vai onko olemassa jokin koodi tms. jolla sen saa?

6

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moiiiikkkk

koodi on LPSGIR ?

• KYSSÄRI12

Samaa olen ihmetellyt!!!!!!!! Häiritsee kamalasti....... Olen ostanut koko Miaun marketin , jos auttaa asiaa? Häiritsee!!!!! Jelpakkaa joku! Olen kuullut koodistakin mutta tuo kuuluu kuulemma vain PSP:lle ja tietokoneelle...

• oo

lpstru saa kirahvin

• minzki

tietääkö kukaan koodia lps pc peliin tarvii apua?

• Hulluitee

Pleikalla se koodi on kai LPSGIR en oo varma tollattee löyin netitä paina sitä kirahvin kuvaa sit siin kysytään koodia

• Hmmmm.....

Tiedätkö enään koodia jolla pääsee koko peliin. Mulla on Peli mut koodi hävinny

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68
      3021
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2835
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      49
      2057
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1525
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1319
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1298
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1281
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1243
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1202
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      17
      1188
    Aihe