Tietääkö kukaan miten saa kirahvin Littlest Pet Shop Talvi- ja Puutarha-versioissa? Olen ihmetellyt asunnossa olevaa tyhjää kirahvin siluettikuvaa sekä hankitut lemmikit kohdassa luku 20/21 ja se häiritsee ihan hirveästi :/ Olen yrittänyt monia keinoja (siniset nauhat jok´ikisestä pelistä 3:ssa eri vaikeustasossa ja tienata 5000 nappularahaa) mutta tuloksetta. Onko se kirahvi sitten jokin "virhe", joka on unohdettu laittaa peliin, vai onko olemassa jokin koodi tms. jolla sen saa?
Tietääkö kukaan.... Helppiä LPS:ään!
6
846
Vastaukset
- moiiiikkkk
koodi on LPSGIR ?
- KYSSÄRI12
Samaa olen ihmetellyt!!!!!!!! Häiritsee kamalasti....... Olen ostanut koko Miaun marketin , jos auttaa asiaa? Häiritsee!!!!! Jelpakkaa joku! Olen kuullut koodistakin mutta tuo kuuluu kuulemma vain PSP:lle ja tietokoneelle...
- oo
lpstru saa kirahvin
- minzki
tietääkö kukaan koodia lps pc peliin tarvii apua?
- Hulluitee
Pleikalla se koodi on kai LPSGIR en oo varma tollattee löyin netitä paina sitä kirahvin kuvaa sit siin kysytään koodia
- Hmmmm.....
Tiedätkö enään koodia jolla pääsee koko peliin. Mulla on Peli mut koodi hävinny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819