Tietääkö kukaan miten saa kirahvin Littlest Pet Shop Talvi- ja Puutarha-versioissa? Olen ihmetellyt asunnossa olevaa tyhjää kirahvin siluettikuvaa sekä hankitut lemmikit kohdassa luku 20/21 ja se häiritsee ihan hirveästi :/ Olen yrittänyt monia keinoja (siniset nauhat jok´ikisestä pelistä 3:ssa eri vaikeustasossa ja tienata 5000 nappularahaa) mutta tuloksetta. Onko se kirahvi sitten jokin "virhe", joka on unohdettu laittaa peliin, vai onko olemassa jokin koodi tms. jolla sen saa?
Tietääkö kukaan.... Helppiä LPS:ään!
Ihmettelijä.
6
826
Vastaukset
- moiiiikkkk
koodi on LPSGIR ?
- KYSSÄRI12
Samaa olen ihmetellyt!!!!!!!! Häiritsee kamalasti....... Olen ostanut koko Miaun marketin , jos auttaa asiaa? Häiritsee!!!!! Jelpakkaa joku! Olen kuullut koodistakin mutta tuo kuuluu kuulemma vain PSP:lle ja tietokoneelle...
- oo
lpstru saa kirahvin
- minzki
tietääkö kukaan koodia lps pc peliin tarvii apua?
- Hulluitee
Pleikalla se koodi on kai LPSGIR en oo varma tollattee löyin netitä paina sitä kirahvin kuvaa sit siin kysytään koodia
- Hmmmm.....
Tiedätkö enään koodia jolla pääsee koko peliin. Mulla on Peli mut koodi hävinny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409