Tietääkö kukaan miten saa kirahvin Littlest Pet Shop Talvi- ja Puutarha-versioissa? Olen ihmetellyt asunnossa olevaa tyhjää kirahvin siluettikuvaa sekä hankitut lemmikit kohdassa luku 20/21 ja se häiritsee ihan hirveästi :/ Olen yrittänyt monia keinoja (siniset nauhat jok´ikisestä pelistä 3:ssa eri vaikeustasossa ja tienata 5000 nappularahaa) mutta tuloksetta. Onko se kirahvi sitten jokin "virhe", joka on unohdettu laittaa peliin, vai onko olemassa jokin koodi tms. jolla sen saa?
Vastaukset 6
- moiiiikkkk
koodi on LPSGIR ?
- KYSSÄRI12
Samaa olen ihmetellyt!!!!!!!! Häiritsee kamalasti....... Olen ostanut koko Miaun marketin , jos auttaa asiaa? Häiritsee!!!!! Jelpakkaa joku! Olen kuullut koodistakin mutta tuo kuuluu kuulemma vain PSP:lle ja tietokoneelle...
- oo
lpstru saa kirahvin
- minzki
tietääkö kukaan koodia lps pc peliin tarvii apua?
- Hulluitee
Pleikalla se koodi on kai LPSGIR en oo varma tollattee löyin netitä paina sitä kirahvin kuvaa sit siin kysytään koodia
- Hmmmm.....
Tiedätkö enään koodia jolla pääsee koko peliin. Mulla on Peli mut koodi hävinny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4131711Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä29311422 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk86965Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28936- 55858
- 40809
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75797- 60790
- 62773
- 65756