uusi Halloween-sivusto

uiui

Minä olen tehnyt halloweensivustoa omista juhlistani :) :)

www.scary-parties.webs.com käykäähän laittamassa vinkkejä lisää

5

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöpää

      ihanaa kiitos

      • ronja11

        no tänä vuonna minä ja mun yks kaveri halutaa pitää pienet halloweenjuhlat. tää on meiän eka kerta mut tämmösii ollaa keksitty ja lainattu: ruokana tarjotaan mm nakkisormii, ötökkä lihapullii, mandariinikurpitsoita, coctailtikkui, vihreetä mehukattii ja sekaa laitetaa se jää käsi, koiran kakkaa eli suklaa jäätelöö sulatettuna, aivopoppareita eli poppareitten alle pistetää siirappii vereks ja popparit muotoillaa aivoiks jaa sit kaikkee pikku herkkui kuten sipsei ja karkkii ja sinne sekaa pistetää rusina kärpäsii.;) leikkejä: esim. vaahtis kisaa eli siin istutaa ringis ja vuorotelle kysytää joku kysymys sit vastaaja pistää vaahtarin suuhun ja vastaa kysymyksee. vaahtista ei saa nielasta tai sylkee pois ja aina kierros kierrokselta on enemmän karkkei suus ja se voittaa joka saa pidettyy kauiten kaikki karkit suus. sit on kauhusokko eli musiikki soi ja valot on päällä sit joku sammuttaa musiikin ja valot ja kaikki pysähtyy. sit etsijä astuu ovesta sisään ja rupee ettii niit muit. sit on tuikkis pihalla ja kauhukaste eli viiää vieraita silmät sidottuna pitkin pihaa ja keksitää sien kaikkee pelottavaa. on meillä myös litkukisa ja pullon pyörityskin. litkukisassa pelaajalla sidotaan silmät ja sen pitää tunnistaa eri juomia pelkän maun ja hajun perusteella. koristelu: noo ostelin tiimarist kaikkee kivaa kuten hämähäkinseittii ja muovi pääkallon mut kyl oon ittekkin väsänny kaikkee kivaa esin hauttaa-arkun, äitin vankan ison nuken jonka päälle puin oman yöpaitani ja pikkuveljen kauhunaamarin sit pistin sen sänkyyni. aion laittaa myös sinitarrallani seinälle isoja pahvisuikaleita siis kun kauhutaloissahan on aina ikkuna peitetty laudoilla. siin ny oli jotai mut kaikkee mää en paljasta. LÄHETTÄKÄÄ MULLE LISÄÄ VINKKEJÄ. juhlat muuten pidetää 11-12 vuotiaille.


      • ..
        ronja11 kirjoitti:

        no tänä vuonna minä ja mun yks kaveri halutaa pitää pienet halloweenjuhlat. tää on meiän eka kerta mut tämmösii ollaa keksitty ja lainattu: ruokana tarjotaan mm nakkisormii, ötökkä lihapullii, mandariinikurpitsoita, coctailtikkui, vihreetä mehukattii ja sekaa laitetaa se jää käsi, koiran kakkaa eli suklaa jäätelöö sulatettuna, aivopoppareita eli poppareitten alle pistetää siirappii vereks ja popparit muotoillaa aivoiks jaa sit kaikkee pikku herkkui kuten sipsei ja karkkii ja sinne sekaa pistetää rusina kärpäsii.;) leikkejä: esim. vaahtis kisaa eli siin istutaa ringis ja vuorotelle kysytää joku kysymys sit vastaaja pistää vaahtarin suuhun ja vastaa kysymyksee. vaahtista ei saa nielasta tai sylkee pois ja aina kierros kierrokselta on enemmän karkkei suus ja se voittaa joka saa pidettyy kauiten kaikki karkit suus. sit on kauhusokko eli musiikki soi ja valot on päällä sit joku sammuttaa musiikin ja valot ja kaikki pysähtyy. sit etsijä astuu ovesta sisään ja rupee ettii niit muit. sit on tuikkis pihalla ja kauhukaste eli viiää vieraita silmät sidottuna pitkin pihaa ja keksitää sien kaikkee pelottavaa. on meillä myös litkukisa ja pullon pyörityskin. litkukisassa pelaajalla sidotaan silmät ja sen pitää tunnistaa eri juomia pelkän maun ja hajun perusteella. koristelu: noo ostelin tiimarist kaikkee kivaa kuten hämähäkinseittii ja muovi pääkallon mut kyl oon ittekkin väsänny kaikkee kivaa esin hauttaa-arkun, äitin vankan ison nuken jonka päälle puin oman yöpaitani ja pikkuveljen kauhunaamarin sit pistin sen sänkyyni. aion laittaa myös sinitarrallani seinälle isoja pahvisuikaleita siis kun kauhutaloissahan on aina ikkuna peitetty laudoilla. siin ny oli jotai mut kaikkee mää en paljasta. LÄHETTÄKÄÄ MULLE LISÄÄ VINKKEJÄ. juhlat muuten pidetää 11-12 vuotiaille.

        sä oot mun mielestä oot keksiny aika kivasti omiin juhliis kattoen sun ikään :) noi nakkisormet on tosi kulutetut, mutta muuten on kyllä tosi mahtava. tää sivu on enkunkielinen, mut jo pelkästään kuvista saa vinkkejä: http://www.britta.com/HW/

        elämäni ekat juhlat tein omien ideoideni lisäksi tämän sivuston pohjalta:
        http://piiroo.vuodatus.net/


      • ...
        .. kirjoitti:

        sä oot mun mielestä oot keksiny aika kivasti omiin juhliis kattoen sun ikään :) noi nakkisormet on tosi kulutetut, mutta muuten on kyllä tosi mahtava. tää sivu on enkunkielinen, mut jo pelkästään kuvista saa vinkkejä: http://www.britta.com/HW/

        elämäni ekat juhlat tein omien ideoideni lisäksi tämän sivuston pohjalta:
        http://piiroo.vuodatus.net/

        siis mahtava ruokalista


      • minäpöö
        .. kirjoitti:

        sä oot mun mielestä oot keksiny aika kivasti omiin juhliis kattoen sun ikään :) noi nakkisormet on tosi kulutetut, mutta muuten on kyllä tosi mahtava. tää sivu on enkunkielinen, mut jo pelkästään kuvista saa vinkkejä: http://www.britta.com/HW/

        elämäni ekat juhlat tein omien ideoideni lisäksi tämän sivuston pohjalta:
        http://piiroo.vuodatus.net/

        KIITTI IHAN POSSUPALJON NOISTA SUN SIVUISTA JEE!!!! :D ja lisäks noista piiroon ja toi enkunkielinen sivusto nii kiitti niistäki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe