uusi Halloween-sivusto

uiui

Minä olen tehnyt halloweensivustoa omista juhlistani :) :)

www.scary-parties.webs.com käykäähän laittamassa vinkkejä lisää

5

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöpää

      ihanaa kiitos

      • ronja11

        no tänä vuonna minä ja mun yks kaveri halutaa pitää pienet halloweenjuhlat. tää on meiän eka kerta mut tämmösii ollaa keksitty ja lainattu: ruokana tarjotaan mm nakkisormii, ötökkä lihapullii, mandariinikurpitsoita, coctailtikkui, vihreetä mehukattii ja sekaa laitetaa se jää käsi, koiran kakkaa eli suklaa jäätelöö sulatettuna, aivopoppareita eli poppareitten alle pistetää siirappii vereks ja popparit muotoillaa aivoiks jaa sit kaikkee pikku herkkui kuten sipsei ja karkkii ja sinne sekaa pistetää rusina kärpäsii.;) leikkejä: esim. vaahtis kisaa eli siin istutaa ringis ja vuorotelle kysytää joku kysymys sit vastaaja pistää vaahtarin suuhun ja vastaa kysymyksee. vaahtista ei saa nielasta tai sylkee pois ja aina kierros kierrokselta on enemmän karkkei suus ja se voittaa joka saa pidettyy kauiten kaikki karkit suus. sit on kauhusokko eli musiikki soi ja valot on päällä sit joku sammuttaa musiikin ja valot ja kaikki pysähtyy. sit etsijä astuu ovesta sisään ja rupee ettii niit muit. sit on tuikkis pihalla ja kauhukaste eli viiää vieraita silmät sidottuna pitkin pihaa ja keksitää sien kaikkee pelottavaa. on meillä myös litkukisa ja pullon pyörityskin. litkukisassa pelaajalla sidotaan silmät ja sen pitää tunnistaa eri juomia pelkän maun ja hajun perusteella. koristelu: noo ostelin tiimarist kaikkee kivaa kuten hämähäkinseittii ja muovi pääkallon mut kyl oon ittekkin väsänny kaikkee kivaa esin hauttaa-arkun, äitin vankan ison nuken jonka päälle puin oman yöpaitani ja pikkuveljen kauhunaamarin sit pistin sen sänkyyni. aion laittaa myös sinitarrallani seinälle isoja pahvisuikaleita siis kun kauhutaloissahan on aina ikkuna peitetty laudoilla. siin ny oli jotai mut kaikkee mää en paljasta. LÄHETTÄKÄÄ MULLE LISÄÄ VINKKEJÄ. juhlat muuten pidetää 11-12 vuotiaille.


      • ..
        ronja11 kirjoitti:

        no tänä vuonna minä ja mun yks kaveri halutaa pitää pienet halloweenjuhlat. tää on meiän eka kerta mut tämmösii ollaa keksitty ja lainattu: ruokana tarjotaan mm nakkisormii, ötökkä lihapullii, mandariinikurpitsoita, coctailtikkui, vihreetä mehukattii ja sekaa laitetaa se jää käsi, koiran kakkaa eli suklaa jäätelöö sulatettuna, aivopoppareita eli poppareitten alle pistetää siirappii vereks ja popparit muotoillaa aivoiks jaa sit kaikkee pikku herkkui kuten sipsei ja karkkii ja sinne sekaa pistetää rusina kärpäsii.;) leikkejä: esim. vaahtis kisaa eli siin istutaa ringis ja vuorotelle kysytää joku kysymys sit vastaaja pistää vaahtarin suuhun ja vastaa kysymyksee. vaahtista ei saa nielasta tai sylkee pois ja aina kierros kierrokselta on enemmän karkkei suus ja se voittaa joka saa pidettyy kauiten kaikki karkit suus. sit on kauhusokko eli musiikki soi ja valot on päällä sit joku sammuttaa musiikin ja valot ja kaikki pysähtyy. sit etsijä astuu ovesta sisään ja rupee ettii niit muit. sit on tuikkis pihalla ja kauhukaste eli viiää vieraita silmät sidottuna pitkin pihaa ja keksitää sien kaikkee pelottavaa. on meillä myös litkukisa ja pullon pyörityskin. litkukisassa pelaajalla sidotaan silmät ja sen pitää tunnistaa eri juomia pelkän maun ja hajun perusteella. koristelu: noo ostelin tiimarist kaikkee kivaa kuten hämähäkinseittii ja muovi pääkallon mut kyl oon ittekkin väsänny kaikkee kivaa esin hauttaa-arkun, äitin vankan ison nuken jonka päälle puin oman yöpaitani ja pikkuveljen kauhunaamarin sit pistin sen sänkyyni. aion laittaa myös sinitarrallani seinälle isoja pahvisuikaleita siis kun kauhutaloissahan on aina ikkuna peitetty laudoilla. siin ny oli jotai mut kaikkee mää en paljasta. LÄHETTÄKÄÄ MULLE LISÄÄ VINKKEJÄ. juhlat muuten pidetää 11-12 vuotiaille.

        sä oot mun mielestä oot keksiny aika kivasti omiin juhliis kattoen sun ikään :) noi nakkisormet on tosi kulutetut, mutta muuten on kyllä tosi mahtava. tää sivu on enkunkielinen, mut jo pelkästään kuvista saa vinkkejä: http://www.britta.com/HW/

        elämäni ekat juhlat tein omien ideoideni lisäksi tämän sivuston pohjalta:
        http://piiroo.vuodatus.net/


      • ...
        .. kirjoitti:

        sä oot mun mielestä oot keksiny aika kivasti omiin juhliis kattoen sun ikään :) noi nakkisormet on tosi kulutetut, mutta muuten on kyllä tosi mahtava. tää sivu on enkunkielinen, mut jo pelkästään kuvista saa vinkkejä: http://www.britta.com/HW/

        elämäni ekat juhlat tein omien ideoideni lisäksi tämän sivuston pohjalta:
        http://piiroo.vuodatus.net/

        siis mahtava ruokalista


      • minäpöö
        .. kirjoitti:

        sä oot mun mielestä oot keksiny aika kivasti omiin juhliis kattoen sun ikään :) noi nakkisormet on tosi kulutetut, mutta muuten on kyllä tosi mahtava. tää sivu on enkunkielinen, mut jo pelkästään kuvista saa vinkkejä: http://www.britta.com/HW/

        elämäni ekat juhlat tein omien ideoideni lisäksi tämän sivuston pohjalta:
        http://piiroo.vuodatus.net/

        KIITTI IHAN POSSUPALJON NOISTA SUN SIVUISTA JEE!!!! :D ja lisäks noista piiroon ja toi enkunkielinen sivusto nii kiitti niistäki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1752
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1380
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      119
      1294
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      912
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      115
      870
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe