Kolmio kartallani

tuli-tyttö

Olen jousimies, jonka nouseva merkki on skorppari. MInulla on kartallani kolmio jossa vastakkain ovat pluto ja saturnus ja kärkenä venus. Saturnus on 2. huoneessa (kauriissa) ja pluto 9. huoneessa neitsyeesä ja venus on huoneessa 11 ja skorpionissa. Eikö tämä ole aika hankala kuvio? Osaisiko joku tulkita?

5

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramstedt

Kun on armollinen, armelias ja muuten mukava tuntemaan itseään, kaikki on sallittua. Laita elämäsi sellaiseksi, kuin tahdot sen olevan. Pehmennä asennetta, elä tätäpäivää. Kyllä se siitä.

• tuli-tyttö

kysymyksiini, joltakin harrastelijalta, ei mitään joutavaa!

• Haist huilu!

Tuon tulkinnan löydät Astro.fi-sivuilta, jos kukaan ei vastaa täällä. Sinä huolehdit asioista, joista sinun ei pitäisi huolehtia, jätä sinulle kuulumattomat asiat niille, joita ne koskevat. Huone 9 on tarve henkisiin asioihin, arvoihin, koulutuksen ja itsensä sivistämisen kautta, yhteiskunnallinen keskustelu, pitkät matkat, vieraat kulttuurit ja opiskelu, julkaisutoiminta ja kansalliset aatteet. Kysymyksesi kuuluu : Miten kasvan ja kehityn näkemään asemani suurin linjoin maailmassa, yhteiskunnassa ja suhteessa elämän peruskysymyksiin? Tiukka olet, mene sinne, missä sinunlaisellesi annetaan tilaa. Jos sellaista paikkaa voit löytää. Lukkosi eivät kenties aukea koskaan, ikinä !!!

• tuli-tyttö
        Haist huilu! kirjoitti:

Tuon tulkinnan löydät Astro.fi-sivuilta, jos kukaan ei vastaa täällä. Sinä huolehdit asioista, joista sinun ei pitäisi huolehtia, jätä sinulle kuulumattomat asiat niille, joita ne koskevat. Huone 9 on tarve henkisiin asioihin, arvoihin, koulutuksen ja itsensä sivistämisen kautta, yhteiskunnallinen keskustelu, pitkät matkat, vieraat kulttuurit ja opiskelu, julkaisutoiminta ja kansalliset aatteet. Kysymyksesi kuuluu : Miten kasvan ja kehityn näkemään asemani suurin linjoin maailmassa, yhteiskunnassa ja suhteessa elämän peruskysymyksiin? Tiukka olet, mene sinne, missä sinunlaisellesi annetaan tilaa. Jos sellaista paikkaa voit löytää. Lukkosi eivät kenties aukea koskaan, ikinä !!!

Joku nipo-neitsyt tai kyllästynyt kauris? Itse en ole tiukka tai jos olenkin niin itselleni. Ihmisrakas ja ystävällinen kuvaa hyvin minua. Parhaat ystävät kadehtivat kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa - eri kulttuurit, uskonnot ja poliittiset mielipiteet eivät minua häiritse. Työssäni käytän englantia ja tapaan ulkomaalaisia, jopa ystävystynytkin muutaman kanssa. Joten hyvin tuo 9.huone kuvaa minua. Tämä palsta pitäisi olla keskustelua varten, mutta nähtävästi täällä eivvät kaikki hyväksy keskustelua. Ihmettelen!

• Lukkosi...
        tuli-tyttö kirjoitti:

Joku nipo-neitsyt tai kyllästynyt kauris? Itse en ole tiukka tai jos olenkin niin itselleni. Ihmisrakas ja ystävällinen kuvaa hyvin minua. Parhaat ystävät kadehtivat kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa - eri kulttuurit, uskonnot ja poliittiset mielipiteet eivät minua häiritse. Työssäni käytän englantia ja tapaan ulkomaalaisia, jopa ystävystynytkin muutaman kanssa. Joten hyvin tuo 9.huone kuvaa minua. Tämä palsta pitäisi olla keskustelua varten, mutta nähtävästi täällä eivvät kaikki hyväksy keskustelua. Ihmettelen!

Ja hyvin tunnenkin Sinut, analyysi meni nappiin. Näytä sitä varjopuolta, se pamahtaa vain, kun olet omillasi... Kuka kertoikaan tuosta kolmiosta kartallasi Sinulle...hmmm, taisi olla, Minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1962
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      382
      1792
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1123
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      765
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      674
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      665
    Aihe