Tällä kertaa Kärpät otti voiton harjoitteluvauhdilla, hehheee!
Pellecans otti taas takkiin
7
440
Vastaukset
- OMA FANI
ON SE VAAN KUULKAAS NIIN, ETTÄ MEIDÄN PELSUT LAHESTA TULEE VIELÄ;-) ON NE KYLLÄ NIIN HYVIÄ. ON JARNAA, KAUPPILAA, AALTOSTA, PAAKKOLANVAARAA JA FORSSTRÖMMIÄ, ETTÄ SILLEEN. NIIN JA TOSIAAN MAHTAVA VALMENTAJA KUMPPANEINEEN, ETTÄ JES,JES;-) KIVAA!!!! TURVALLISTA KOTIMATKAA PELSUILLE!
- SM-liigaa...
Varsinkin kun on SaPKon kannattaja? Häivy, sulla ei ole koskaan asiaa sarjatasoa ylemmälle portaalle äitylin pikku skidi. Nolo olet asut äitisi helmoissa SavoRULES! Huh huh!
- Stoatman
Meillä kyllä pelataan SM-liigaa. Meriitit ovat aivan toista luokkaa luin Pellecansilla, poikanen.
- Vasen pakki.
Stoatman kirjoitti:
Meillä kyllä pelataan SM-liigaa. Meriitit ovat aivan toista luokkaa luin Pellecansilla, poikanen.
Itse pelasin jo silloin kun sinä taputtelit paskaa lattialla. Joten pidä turpasi kiinni mölö.
- et ollut
Vasen pakki. kirjoitti:
Itse pelasin jo silloin kun sinä taputtelit paskaa lattialla. Joten pidä turpasi kiinni mölö.
vielä edes syntynytkään kun minä jo pelasin lätkää. Joten pidä se typerä turpasi kiinni vatipää!
- vasen pakki
et ollut kirjoitti:
vielä edes syntynytkään kun minä jo pelasin lätkää. Joten pidä se typerä turpasi kiinni vatipää!
elä harhoissasi lapsonen. :)
- pentu vaan
vasen pakki kirjoitti:
elä harhoissasi lapsonen. :)
turpasi kiinni, vauveli. Muistan kun Innsbruckin olympialaisten aikaan v. 1964 piti lopettaa lätkän pelaaminen aikaisin jotta ennätti seuraamaan Suomen pelejä esim. Neuvostoliittoa vastaan. Siinä vähän mallia pojulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311519- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112588- 1621924
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131378Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954