Tällä kertaa Kärpät otti voiton harjoitteluvauhdilla, hehheee!
Vastaukset 7
- OMA FANI
ON SE VAAN KUULKAAS NIIN, ETTÄ MEIDÄN PELSUT LAHESTA TULEE VIELÄ;-) ON NE KYLLÄ NIIN HYVIÄ. ON JARNAA, KAUPPILAA, AALTOSTA, PAAKKOLANVAARAA JA FORSSTRÖMMIÄ, ETTÄ SILLEEN. NIIN JA TOSIAAN MAHTAVA VALMENTAJA KUMPPANEINEEN, ETTÄ JES,JES;-) KIVAA!!!! TURVALLISTA KOTIMATKAA PELSUILLE!
- SM-liigaa...
Varsinkin kun on SaPKon kannattaja? Häivy, sulla ei ole koskaan asiaa sarjatasoa ylemmälle portaalle äitylin pikku skidi. Nolo olet asut äitisi helmoissa SavoRULES! Huh huh!
- Stoatman
Meillä kyllä pelataan SM-liigaa. Meriitit ovat aivan toista luokkaa luin Pellecansilla, poikanen.
- Vasen pakki.
Stoatman kirjoitti:
Meillä kyllä pelataan SM-liigaa. Meriitit ovat aivan toista luokkaa luin Pellecansilla, poikanen.
Itse pelasin jo silloin kun sinä taputtelit paskaa lattialla. Joten pidä turpasi kiinni mölö.
- et ollut
Vasen pakki. kirjoitti:
Itse pelasin jo silloin kun sinä taputtelit paskaa lattialla. Joten pidä turpasi kiinni mölö.
vielä edes syntynytkään kun minä jo pelasin lätkää. Joten pidä se typerä turpasi kiinni vatipää!
- vasen pakki
et ollut kirjoitti:
vielä edes syntynytkään kun minä jo pelasin lätkää. Joten pidä se typerä turpasi kiinni vatipää!
elä harhoissasi lapsonen. :)
- pentu vaan
vasen pakki kirjoitti:
elä harhoissasi lapsonen. :)
turpasi kiinni, vauveli. Muistan kun Innsbruckin olympialaisten aikaan v. 1964 piti lopettaa lätkän pelaaminen aikaisin jotta ennätti seuraamaan Suomen pelejä esim. Neuvostoliittoa vastaan. Siinä vähän mallia pojulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26974- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568835- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627- 66625