Onko s24.lla numerologeja ?

Utelias uuno

Minuun littyy numerot 12 25 1 19 70 11

Osaako joku kertoa jotain näistä?

3

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen täällä nähnyt jossain maksetun mainoksen Airi Ojasta.
      Olen tilannut häneltä itselleni lapsilleni ja lapsenlapsilleni numerologisen kartan. Koska omani oli 100% tarkka.
      Kyllähän se maksaa, siinä on kuitenkin koko elämänkaari. Eikä tarvitse kuin sen yhden tulkinnan.

    • aasi99

      Olen jonkin sortin numerologi minäkin. Sen voin sanoa että jos tahtoo todella paikkansa pitävän ennustuksen, ei oikeastaan oikea sana täässä kohdin mutta kelvatkoon, numerologia on oikea ratkaisu.
      Mutta noin numeroita peräkkäin latelemalla se ei oikeastaan käy. Syntymäaika, nimikin tarvitaan jos oikean ruvetaan hommiin ja halutaan tuloksiakin. Joten se homma ei oikeastaan käy näin yleisillä keskustelupalstoilla, vai mitä.
      Kallistahan se on monellakin numeron tulkitsijalla sillä se on aikaa vievää puuhaa jos sen kunnolla tekee. Mutta siihen voi itsekin perehtyä, kirjastosta vaan kirjoja aiheesta ja puuhaan. Tosi hauskaa mutta ei tosikoille tarkoitettua. Ei vaan, harjoittele vaikka jo kuolleilla henkilöillä joiden syntymäajat ja nimet tiedät ja myöskin elämänvaiheet tunnet. Tulet yllättymään kuinka paikkansa pitävää numerologia on. Itselle kylläkin se on vaikeaa tehdä kun toiveet ja haaveet pakkaavat sotkemaan asiaa mutta onnistuu kyllä sekin. Ja saat vielä kaupanpäälle mukavan harrastuksen.

      • Monesti olen puh.nu joutunut elämäni aikana vaihatmaan ja liian usein ilman omaa valintaani se päättyi 46= syntymävuoteni lopuosa. samoin kun asuntoa vahdettiin alivuokralaisaikaan oli kortteli 11 kummittelemassa, monien asuntojen kohdalla, nytkin.
        Jotenkin jotkut numerot tai mumerosarjat seuraavat tahtoen tai tahtomattani. Tahtoen on lottonumerot ollut vuosia samat, ei vain kohdalle osu voittoa.
        Taroteissa olen 9 ja se on kun suoraan elämästäni, Elisabeth Haickin tulkinnan mukaan.
        olen tulkintani hankkinut ja hyväksi havainut. Siksi kysyisin sinulta aasi99 oletko huomannut saman.
        Ne haluavat kertoa jotain v ai haluavatko- ne numerot esim.katuosoitteessa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe